Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

Μαζικοί εορτασμοί στη Νορβηγία καθώς τελειώνουν οι περιορισμοί του ιού του ΚΚΚ


Οι Νορβηγοί βγήκαν στους δρόμους το Σαββατοκύριακο για να γιορτάσουν τον τερματισμό των περιορισμών του κορονοϊού στη χώρα, με τα μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση να περιορίζουν τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις των ανθρώπων για περίπου 18 μήνες.
Η νορβηγική κυβέρνηση ανακοίνωσε στις 24 Σεπτεμβρίου ότι οι περισσότεροι από τους εναπομείναντες περιορισμούς covid-19 θα καταργηθούν από τις 25 Σεπτεμβρίου και ότι η ζωή στο έθνος των 5,3 εκατομμυρίων θα επανέλθει στο φυσιολογικό.
«Έχουν περάσει 561 ημέρες από τότε που εισαγάγαμε τα αυστηρότερα μέτρα στη Νορβηγία σε καιρό ειρήνης», δήλωσε η απερχόμενη Πρωθυπουργός Έρνα Σόλμπεργκ σε συνέντευξη Τύπου. «Τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε σε μια φυσιολογική καθημερινή ζωή».
Η Νορβηγία δεν θα απαιτεί πλέον από τις επιχειρήσεις να εφαρμόζουν μέτρα αποστάσεων, και θα επιτρέψει επίσης σε αθλητικούς και πολιτιστικούς χώρους καθώς και εστιατόρια να χρησιμοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους, ανέφερε το γραφείο του πρωθυπουργού. 
Τα νυχτερινά κέντρα μπορούν επίσης να ανοίξουν ξανά σύμφωνα με τις νέες οδηγίες.
Ο ιός μπορεί τώρα να θεωρηθεί ως μία από τις αρκετές αναπνευστικές ασθένειες με εποχιακή διακύμανση, δήλωσε ο Γκάιρ Μπούχολμ, υποδιευθυντής του Νορβηγικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ. Στη Νορβηγία, η COVID-19 έχει ταξινομηθεί ως γενικά επικίνδυνη ασθένεια, αλλά η επίσημη ταξινόμηση θα μπορούσε να αλλάξει σύντομα, είπε.
«Βρισκόμαστε τώρα σε μια νέα φάση όπου πρέπει να δούμε τον κορωνοϊό ως μια από τις αρκετές αναπνευστικές ασθένειες με εποχιακές διακυμάνσεις», δήλωσε ο Μπούχολμ στο ειδησεογραφικό πρακτορείο VG, αναφερόμενος στον ιό του ΚΚΚ (Κομμουνιστικό Κόμμα Κίνας).
Οι θορυβώδεις εορτασμοί στο σκανδιναβικό ευρωπαϊκό έθνος ξέσπασαν στις 25 Σεπτεμβρίου, με χιλιάδες πολίτες σε όλη τη Νορβηγία να βγαίνουν στους δρόμους και να διασκεδάζουν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της 26ης Σεπτεμβρίου.
«Υπήρχε σημαντικά μεγαλύτερος φόρτος εργασίας από ό,τι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Υπήρχαν ήδη πολλοί άνθρωποι έξω το απόγευμα και συνεχίστηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας», δήλωσε ο Ρούνε Χέκελστραντ, εκπρόσωπος της αστυνομίας στο Όσλο, πρωτεύουσα της Νορβηγίας, στον νορβηγικό δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό σταθμό NRK.
Η αστυνομία ανέφερε ότι απάντησε σε δεκάδες αναφορές για αναταραχές και βίαιες συγκρούσεις στις μεγάλες πόλεις της χώρας, όταν δρόμοι, μπαρ, εστιατόρια και νυχτερινά κέντρα ήταν γεμάτα με ανθρώπους που γιόρταζαν το τέλος των περιορισμών του ιού του ΚΚΚ.
Ο Σόλμπεργκ δικαιολόγησε την κίνηση για επαναλειτουργία της κοινωνίας λέγοντας ότι Νορβηγοί ειδικοί υγείας υποστήριξαν την απόφαση.
«Δεν θα έχουμε αυστηρά μέτρα (κορωνοϊού) εκτός εάν είναι επαγγελματικά δικαιολογημένα. 
Οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να ζουν όπως επιθυμούν», δήλωσε ο Σόλμπεργκ στη Νορβηγική εφημερίδα VG αργά το Σάββατο.
Σύμφωνα με το Νορβηγικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας, περίπου το 67 τοις εκατό του πληθυσμού έχει εμβολιαστεί πλήρως.
Η Νορβηγία είναι η δεύτερη χώρα στη σκανδιναβική περιοχή που αίρει τους περιορισμούς COVID-19 μετά τη Δανία στις 10 Σεπτεμβρίου.
Η κοντινή Σουηδία ανακοίνωσε επίσης νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα άρει τους περισσότερους περιορισμούς του COVID-19 στις 29 Σεπτεμβρίου.
πηγή του άρθρου:theepochtimes.gr

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Πες το με ένα ποίημα - Το στερνό παραμύθι!

Πήραν στρατί στρατί το μονοπάτι
βασιλοπούλες και καλοκυράδες,
από τις ξένες χώρες βασιλιάδες
και καβαλλάρηδες απάνω στ’ άτι.

Και γύρω στης γιαγιάς μου το κρεβάτι,
ανάμεσ’ από δυο χλωμές λαμπάδες,
περνούσανε και σαν τραγουδιστάδες
της τραγουδούσαν -ποιος το ξέρει;- κάτι.

Κανείς για της γιαγιάς μου την αγάπη,
δε σκότωσε το Δράκο ή τον Αράπη,
και να της φέρη αθάνατο νερό.

Η μάνα μου είχε γονατίσει κάτου·
μα πάνω -μια φορά κι έναν καιρό-
ο Αρχάγγελος χτυπούσε τα φτερά του.
                  Λάμπρος Πορφύρας

dr Δημήτρης Κούβελας:Τελικά ο μόνος τρόπος επιβίωσης Αγάδων είναι η ύπαρξη ραγιάδων και ρουφιάνων.

Από το χρονολόγιο του dr Δημήτρη Κούβελα
Ο dr Δημήτριος Κούβελας είναι Καθηγητής Φαρμακολογίας & Κλινικής Φαρμακολογίας της Ιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης - https://www.facebook.com/dimitrios.kouvelas/posts/10159465553543374

Γενικής φύσεως φιλοσοφική αναζήτηση. 
Κάθε ομοιότητα με την πραγματικότητα είναι τυχαία!
Που μπορεί να κρύβεται τόσο μίσος σε μια χώρα; 
Απέχθεια για κάθε μορφης ελευθερία, κάθε μορφής σκέψη, έκφραση και ανοχής; 
Τελικά ο μόνος τρόπος επιβίωσης Αγάδων είναι η ύπαρξη ραγιάδων και ρουφιάνων. 
Η φανατική  προσήλωση στο κυρίαρχο δόγμα των φανατικά δουλοπρεπών, κάθε τύπου προσκυνημένων, είναι κεντρική ιδεολογία των θλιβερά βολεμένων. 
Είναι μόνο ο φόβος; 
Είναι τα 400 χρόνια Οθωμανικής κυριαρχίας; 
Είναι η απουσία διαφωτισμού; 
Είναι η έλλειψη κλασικής παιδείας; 
Είναι η αποκοπή από τις παραδόσεις και τις αξίες; 
Είναι ο ωχαδελφισμός; 
Είναι απλώς έλλειψη καλού γούστου;
Ίσως να απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα μια μέρα. 
Ελπίζω μόνο να ζούμε μέχρι τότε!

Επειδή μου αρέσουν και τα γλυκά - Σιροπιαστό κέικ καρύδας χωρίς αυγά και βούτυρο

Υλικά
1,5 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1,5 κούπα τριμμένη καρύδα και λίγη ακόμη για το γαρνίρισμα
½ κούπα ελαιόλαδο πολύ καλής ποιότητας
1 κούπα ζάχαρη
3 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν
½ κουταλάκι του γλυκού σόδα
1 κούπα χυμό πορτοκαλιού
½ κούπα γάλα ή γάλα αμυγδάλου ή καρύδας (σε περίπτωση νηστείας, δείτε και 3η
παρατήρηση)
Ξύσμα λεμονιού ή πορτοκαλιού
2 σωληνάκια βανίλιας
Για το σιρόπι:
1,5 κούπα ζάχαρη, 1,5 κούπα νερό , φλούδα λεμονιού ή πορτοκαλιού
Επί το έργον
Φτιάχνουμε πρώτα το σιρόπι: 
Βάζουμε τα υλικά του σε κατσαρόλα και τα βράζουμε για 7
λεπτά από τη στιγμή που θα αρχίσει ο βρασμός. 
Αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με την καρύδα και το μπέικιν. 
Σε άλλο μεγαλύτερο
μπολ χτυπάμε το ελαιόλαδο με τη ζάχαρη , μέχρι να έχουμε μια ομοιογενή κρέμα.
Προσθέτουμε το γάλα , το ξύσμα και τις βανίλιες και συνεχίζουμε το χτύπημα.
Ανακατεύουμε τη σόδα στο χυμό πορτοκαλιού (πάνω από το μπολ ανάμειξης) και τον
αδειάζουμε στο μείγμα.
Προσθέτουμε και το μείγμα του αλευριού- καρύδας και ανακατεύουμε απαλά. 
Αδειάζουμε
το μείγμα σε καλολαδωμένη και αλευρωμένη φόρμα κέικ με διάμετρο 26 cm (κατά
προτίμηση με σούστα) ή σε φόρμα σιλικόνης αντίστοιχου μεγέθους. 
Αφήνουμε το κέικ
να περιμένει και ανάβουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. 
Όταν σβήσει το φωτάκι, το
ψήνουμε για μια ώρα περίπου ακολουθώντας
Όταν είναι έτοιμο το βγάζουμε από το φούρνο και περιμένουμε 10 λεπτά. 
Το
ξεφορμάρουμε και το ξαναβάζουμε στη φόρμα. 
Το περιχύνουμε εκεί με το κρύο σιρόπι και
περιμένουμε να απορροφηθεί εντελώς. 
Ξεφορμάρουμε οριστικά και πασπαλίζουμε με
καρύδα.
Το διατηρούμε σκεπασμένο εκτός ψυγείου. 
Δεν έχει αυγά και διατηρείται για μέρες...

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

dr. Παντελής Οικονόμου:Ανεξάρτητα από δυσάρεστα γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή μας και στον κόσμο, η ζωή συνεχίζεται και συνεχίζεται με αισιοδοξία, φτάνει να επικεντρώνουμε σε ότι μπορεί να αλλάξει την πραγματικότητά μας.


από το χρονολόγιο του dr. Παντελή Οικονόμου - 
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες χώρες στην ΕΕ, στη Σουηδία δεν υπήρξε λοκντάουν.
Δεν υπήρξε υποχρεωτικότητα στις μάσκες, δεν υπήρξε η ανάγκη για τεστ ή απόδειξη εμβολιασμών για να συμμετάσχει κάποιος σε δημόσιες δραστηριότητες.
Υποβάθμισε το ρόλο του ασυμπτωματικού φορέα, των παιδιών ως πιθανών πηγών λοίμωξης, των αερολυμάτων και της χρήσης μάσκας.
Την 1η Απριλίου, ενώ άλλες χώρες έκλειναν τα σχολεία, η Σουηδία τα άνοιγε [1].
Ανάλογα με τον αριθμό των θετικών ατόμων, προσαρμοζόταν ο αριθμός των επιτρεπόμενων ανθρώπων σε δημόσιες εκδηλώσεις και κοινωνικές συγκεντρώσεις και στα εστιατόρια υπήρχαν συγκεκριμένοι περιορισμοί, αλλά ήταν ανοιχτά.
Οι ανώτατη αρχή Υγείας στη Σουηδία συνέστησε κυρίως προληπτικά μέτρα, όπως συχνό πλύσιμο των χεριών, φτέρνισμα και βήξιμο στον αγκώνα, αποφυγή αγγίγματος των ματιών, της μύτης και του στόματος με τα χέρια και παραμονή στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας [2]. Σε αντίθεση με τις περισσότερες χώρες που εφάρμοσαν λοκντάουν και περιορισμούς, αυτά τα μέτρα απαγορεύονται από το Σύνταγμα της χώρας, καθώς θεωρείται παραβίαση της ελευθερίας της κίνησης των πολιτών και επιτρέπεται καραντίνα μόνο σε άτομα και σε κτίρια [3].
Ο κορυφαίος Σουηδός επιδημιολόγος Johan Giesecke, ήταν παλαιότερα μέλος του ECDC (Ευρωπαϊκός οργανισμός αντίστοιχος με το CDC) και του ΠΟΥ, και διατελεί ενεργός σύμβουλος του Υπουργείου Υγείας της Σουηδίας κατά την περίοδο του COVID. Την άνοιξη του 2020 έκανε ορισμένες προβλέψεις.
"Τα λοκντάουν μπορούν απλώς να μειώσουν την θνησιμότητα προσωρινά και να τη μεταθέσουν στο μέλλον.
Στο τέλος σε χώρες με λοκντάουν θα πεθάνουν όσοι και στη Σουηδία.
Ο πόλεμος εναντίον της εξάπλωσης μιας ασθένειας είναι χωρίς νόημα.
Ακόμα και με τα πιο αυστηρά μέτρα, ο ιός θα εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο.
Οι χώρες που με βίαιο τρόπο θα περιορίσουν τη δημόσια ζωή, θα υποστούν μεγαλύτερες οικονομικές επιπτώσεις από την Σουηδία" [4].
Σε διάφορες συνεντεύξεις του, επισήμανε τότε ότι μόνο δύο μέτρα για την αντιμετώπιση πανδημίας έχουν επιστημονική βάση.
Το πλύσιμο των χεριών και η διατήρηση αποστάσεων μεταξύ των ατόμων.
Καταδίκασε τα κάθε είδους κλεισίματα, τις μάσκες και την εθελοντική παραμονή στο σπίτι, καθώς ο κίνδυνος λοίμωξης είναι μεγαλύτερος εκεί σε σχέση με τους εξωτερικούς χώρους. Ενάμισυ χρόνο μετά, στα περισσότερα έχει δικαιωθεί.
Η μόνη σοβαρή ένσταση που έχω, αφορά τον τρόπο που η Σουηδία αντιμετώπισε τα κρούσματα μέχρι τον Ιανουάριο του 2021.
Χωρίς σχέδιο ενίσχυσης της πρωτοβάθμιας υγείας με την χρήση θεραπευτικών σχημάτων στο σπίτι, που είχαν προταθεί από ιατρούς από την άνοιξη του 2020, υπήρξαν σημαντικές απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, ιδίως στο δεύτερο επιδημικό κύμα του Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2020, που θα μπορούσαν να αποφευχθούν σε μεγάλο ποσοστό.
Οι μισοί θάνατοι συνέβησαν σε γηροκομεία. Το πρώτο κύμα Μαρτίου-Απριλίου 2020 ήταν έντονο με αρκετούς θανάτους, αλλά εκ των υστέρων αναμενόμενο, αφού το 1/10 των Σουηδών εκείνη την περίοδο έκανε ταξίδι στο εξωτερικό, εκμεταλλευόμενο τις επίσημες διακοπές 4 εβδομάδων μεταξύ Φεβρουαρίου-Μαρτίου [5].
Συνολικά και συγκριτικά, ενώ η Φιλανδία είχε 0,7% θνησιμότητα και η Νορβηγία 0,4%, η Σουηδία είχε 1,3%.
Παρ’ όλα αυτά, στους συνολικούς θανάτους ανά εκατομμύριο στη διάρκεια της πανδημίας, η Σουηδία είναι η δεύτερη καλύτερη χώρα, σε 4 Σκανδιναβικές χώρες και τη Γερμανία [4], κάτι που δείχνει πόσο λίγο, η αυξημένη αυτή θνησιμότητα, επηρέασε τα συνολικά στατιστικά.
Το ίδιο δείχνει και ένα άλλο διάγραμμα με τους θανάτους στη Σουηδία ανά χρονιά την εποχή της δραστηριότητας του ιού της γρίπης [4].
Δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στις χρονιές του COVID και τις προηγούμενες χρονιές.
Σε σύγκριση με την Ελλάδα που έχει τον ίδιο πληθυσμό και μέχρι στιγμής τον ίδιο αριθμό θανάτων, σήμερα στην Σουηδία η εικόνα είναι πολύ θετική, ενώ εμείς συνεχίζουμε στο κύμα του Αυγούστου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης, βγαίνει το συμπέρασμα ότι πιθανόν η Σουηδία να έφτασε ήδη (7/2021) στην ανοσία της αγέλης [6].
Στην Ελλάδα μεταξύ 12/7 και 13/9 καταγράφηκαν 169.719 θετικοί στον SARS-CoV-2 (2.828 ανά ημέρα) και 1541 θάνατοι (26 ανά ημέρα) [7] ενώ στη Σουηδία 51.218 θετικοί (850 ανα ημέρα) και μόλις 138 θάνατοι (2 την ημερα) [8].
Διαπιστώνουμε σημαντικά αυξημένα περιστατικά και θνησιμότητα με COVID στην Ελλάδα. Στην Σουηδία έχει βρεθεί θετικός ο ένας Σουηδός στους 9, ενώ στην Ελλάδα των λοκντάουν, αλλά και της μεγαλύτερης κοινωνικότητας, ο ένας στους 16.
Η οικονομική δραστηριότητα διατηρήθηκε σε σχετικά ικανοποιητικά επίπεδα στη Σουηδία [9] , ενώ η Ελλάδα υπέστη καθίζηση, όπως έγινε και σε αντίστοιχες χώρες (Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία) λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν και επιβάλλονται [4].
Η επόμενη υπόθεση που θα κάνει κάποιος είναι ότι η Σουηδία έχει μεγαλύτερο ποσοστό εμβολιασμών από την Ελλάδα και είναι σωστό, αλλά οι διαφορές είναι μικρές.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η Σουηδία έχει εμβολιάσει περίπου το 70% (πλήρως το 63,8% και μερικώς το 6,3%), ενώ η Ελλάδα το 62% (πλήρως το 58,4% και μερικώς το 3,5%) [10].
Όμως σε αντίθεση με την Σουηδία, στις γειτονικές Σκανδιναβικές χώρες που έχουν υψηλότερα ποσοστά εμβολιασμών, όπως η Νορβηγία (75%) και η Φιλανδία (74%), παρατηρείται το ίδιο υψηλό επιδημικό κύμα του Ιουλίου-Αυγούστου-Σεπτεμβρίου, υψηλότερο του χειμώνα 2021 όπως και στην Ελλάδα, το Ισραήλ και το Ηνωμένο Βασίλειο, που επέβαλαν περιορισμούς.
Να σημειώσω ότι σε αντίθεση με την Σουηδία, θετικός με τεστ έχει βρεθεί μόλις ο ένας στους 29 Νορβηγούς [11] και ο ένας στους 40 Φιλανδούς [12], πιθανή ένδειξη της ανεπαρκούς ανοσίας της αγέλης, που δεν καλύπτεται με τα εμβόλια και τους περιορισμούς, και επιτυγχάνεται μόνο με την φυσική επαφή με τον ιό.
Επομένως φαίνεται ότι οι άλλες δύο Σκανδιναβικές χώρες έχουν αρκετό δρόμο να διανύσουν ακόμα, παρότι η Νορβηγή πρωθυπουργός Erna Solberg ανακοίνωσε στις 24 Σεπτεμβρίου τον τερματισμό των περιορισμών σε σχέση με τον covid μετά από 561 μέρες [13] και πλέον ο covid συγκρίνεται με την εποχική γρίπη [14]. Το επόμενο διάστημα θα δείξει πού είναι η αλήθεια.
Όσο για το αν η μείωση των θανάτων οφείλεται στους εμβολιασμούς, την απάντηση την δίνει το ίδιο το διάγραμμα [7].
Η σοβαρή πτώση των θανάτων ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2021 και πριν την ουσιαστική ανάπτυξη των εμβολιασμών [15], ενώ στο επόμενο επιδημικό κύμα του Μαρτίου-Απριλίου-Μαϊου, δεν παρατηρήθηκε αύξηση των θανάτων, όπως σε άλλες χώρες.
Άρα το λογικό συμπέρασμα είναι ότι λειτούργησε η έλλειψη περιορισμών και η προηγούμενη επαφή του πληθυσμού με τον ιό.
Ως συμπέρασμα από τα ανωτέρω στοιχεία, φαίνεται ότι, σε αντίθεση με άλλες χώρες, με την επιλογή της ανοιχτής κοινωνίας και την έλλειψη περιοριστικών μέτρων, και ανεξάρτητα από ποσοστά εμβολιασμών, η Σουηδία δεν ακολούθησε τη συνηθισμένη σε άλλες χώρες πορεία του COVID-19 και δείχνει το δρόμο για την πρόωρη λήξη του.
ΥΓ. Επικεντρώνομαι σε θετικά παραδείγματα, όπως η Σουηδία και η Ινδία, που προσφέρουν μία διαφορετική ερμηνεία και λύση.
Ανεξάρτητα από δυσάρεστα γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή μας και στον κόσμο, η ζωή συνεχίζεται και συνεχίζεται με αισιοδοξία, φτάνει να επικεντρώνουμε σε ότι μπορεί να αλλάξει την πραγματικότητά μας.
Οι πληροφορίες που έρχονται από πολλές πηγές, δείχνουν ότι η κατάσταση πραγματικά αλλάζει στο επίπεδο της κοινωνίας, η αφύπνιση συνεχίζεται με γρήγορο ρυθμό, όσο και αν κάποιοι έχουν αποφασίσει να περιορίσουν την ελεύθερη έκφραση με την επίκληση απειλών, γυρίζοντάς μας στις πιο σκοτεινές περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας.
Τους κατανοώ όμως.
Έχουν πανικοβληθεί, γιατί δεν μπορούν να ελέγξουν πλέον την πληροφορία και την αλλαγή που έρχεται, όσα μέσα και να χρησιμοποιήσουν.
Επιπλέον, με τις ενέργειές τους, καταφέρνουν το αντίθετο, επιταχύνουν την αφύπνιση και δυναμώνουν τον αγώνα για πραγματική ενημέρωση.
Τους ευχαριστώ και αυτούς.

Το αυγό μπορεί να προκαλέσει άραγε πυρετό; Μύθος ή αλήθεια;

Dr Susanna Kemper Ολιστική Παιδίατρος:
Κάποιοι πιστεύουν πως το αυγό μπορεί να ανεβάσει πυρετό στα παιδιά, και με ρώτησε μια αναγνώστρια τη γνώμη μου επί του θέματος. 
                     

Κωνσταντίνος Φαρσαλινός: «Επιστρέφουμε ολοταχώς σε περιόδους άσκησης εξουσίας από εγκληματίες-ανθρώπινα απόβλητα»

Από το χρονολόγιο του dr. Κωνσταντίνου Φαρσαλινού:https://www.facebook.com/konstantinos.farsalinos/posts/1960228424128899

Πανδημία και “νομιμότητα”
Μετά από 18 μήνες επιτυχημένης διαχείρισης (μην γελάτε, έτσι μας λένε να λέμε) βασισμένης στα σκληρότερα περιοριστικά μέτρα και lockdown στην Ευρώπη, έχουμε και πάλι πόλεις που μπαίνουν σε lockdown.
Πόσες φορές ακόμη θα γίνουμε μάρτυρες του ορισμού της εμμονής, της εμπάθειας και της ανικανότητας;
Η πρώτη φορά είναι άγνοια, η δεύτερη σύμπτωση, η τρίτη ατυχία (με μεγάλη επιείκεια), στην συνέχεια πλέον μιλάμε για ανικανότητα που θέτει και ζητήματα αντίληψης της πραγματικότητας. Η λογοδοσία και η απόδοση ευθυνών αγνοούνται.
Οι ανεξέλεγκτοι έχουν εξασφαλίσει δια της “νομιμότητας” το ακαταλόγιστο.
Αυτά όμως είναι πταίσματα.
Εδώ και καιρό έχουμε μετατρέψει τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας, τα δικαιώματα και το σύνταγμα σε κουρελόχαρτα.
Μεγαλοσχήμονες ειδικοί, ακόμη και πολιτειακοί παράγοντες, ανακάλυψαν ότι η στρεβλή και υποκειμενική ερμηνεία ενός άρθρου του συντάγματος σημαίνει αυτόματα ότι μπορούν να καταργηθούν άλλα άρθρα του συντάγματος.
Αλλά δεν φτάνει η πολιτική εργαλειοποίηση και γελοιοποίηση της επιστήμης, συμβαίνει πλέον το ίδιο και με τη δικαιοσύνη.
Αποφάσισαν όχι μόνο να αδιαφορήσουν για τα ηθικά και πραγματικά εγκλήματα κατά της κοινωνίας, αλλά να προστατεύσουν το σύστημα καταργώντας την κανονικότητα δια νόμου και αποφάσεων της δικαστικής εξουσίας.
Ο υπουργός Θεοδωρικάκος ζήτησε έρευνα για την ταυτότητα ιστοσελίδων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης “που προτρέπουν τους πολίτες σε πράξεις που στρέφονται ενάντια στη δημόσια υγεία, στην ασφάλεια και στο κράτος”.
Ο Διοικητής της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, Άγγελος Μπίνης δηλώνει δημόσια ότι "Η ομάδα μας συλλέγει συστηματικά ό,τι βρίσκει στα social media, ακόμα και σε viber και whatsapp, τα στέλνουμε στην αστυνομία, φτιάχνουν τον φάκελο, ο οποίος πρέπει να είναι σφιχτός, να έχει τεκμήρια, έτσι ώστε η εισαγγελική αρχή να μπορέσει να κάνει την δουλειά της γρήγορα". Μιλάμε για όργιο διαφάνειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων και συνομιλιών από την Εθνική Επιτροπή Διαφάνειας.
Οι νόμοι αρχίζουν να εφαρμόζονται κατά το δοκούν, ανάλογα με το αν ο εκάστοτε Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου χαρακτηρίζει αυτόν που αναζητά δικαιοσύνη ως “προ-εμβολιαστή” ή “αντι-εμβολιαστή” (Πηγή: Ναυτεμπορική https://tinyurl.com/3nrfxnkz). Κι όχι μόνο αυτό, όποιος τολμά να αναζητά το δίκιο του, μπορεί να χαρακτηριστεί ως μέλος εγκληματικής οργάνωσης (Πηγή: Καθημερινή https://tinyurl.com/425hr5kb)
Είχαμε μέχρι τώρα το Αρχιεπίσκοπο Ιατρικής και Πάσας Επιστήμης Fauci και τους επίδοξους μιμητές του στην Ελλάδα, που βλέπουν φαντάσματα να τους κυνηγάνε επειδή “τολμούν” να αμφισβητούν τις γελοιότητες που έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς.
Τώρα πλέον αποκτούμε και Αρχιεπισκόπους Αληθείας για τη Δημόσια Υγεία.
Το ακαταδίωκτο, που ετοιμάζεται να “απονεμηθεί” στο σύνολο των υγειονομικών ολοκληρώνει το κράτος “νομιμότητας”.
Διότι όποιος θέλει να μάθει τι συνέβη με τον ίδιο ή με συγγενή του σε ένα νοσοκομείο, είναι αρνητής και μέλος εγκληματικής οργάνωσης που στρέφεται κατά του κράτους.
Καθεστώς καθολικής ασυδοσίας, και η ιστορία έχει διδάξει σε τι πράξεις οδηγεί αυτού του είδους η αναρχία.
Θεσμοθετείται λοιπόν, με κάθε επισημότητα, δημοσιότητα και υπερηφάνεια, η δίωξη όσων διαφωνούν με το αφήγημα της νομενκλατούρας, για να προστατευθεί η απάτη των διαταγμάτων προστασίας της δημόσιας υγείας που ζούμε αυτούς τους 18 μήνες.
Πρόκειται στην πραγματικότητα για την εξυπνότερη νομιμοποίηση της λογοκρισίας και του Νόμου της Σιωπής (ομερτά) στην ιστορία, μέθοδος που θα ζήλευαν όλα τα ολοκληρωτικά καθεστώτα και οι σκληρότερες μαφίες.
Ο εμβολιασμός, μια κορυφαία κατάκτηση της επιστήμης, γίνεται πλέον η αφορμή και το εργαλείο εκτροπής του πολιτισμού και του τρόπου ζωής μας, όπως είχα γράψει λίγους μήνες πριν (The Press Project: https://tinyurl.com/vhtp9kkf).
Επιστρέφουμε ολοταχώς σε περιόδους άσκησης εξουσίας από εγκληματίες-ανθρώπινα απόβλητα, που γράφτηκαν στις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας του 20ου αιώνα.
Η ιστορία δεν καταγράφεται απλά για να μας θυμίζει γεγονότα.
Γράφεται για να μας διδάξει ΠΩΣ οδηγηθήκαμε σε καταστάσεις που κατέληξαν σε τραγωδίες για την ανθρωπότητα, και πως θα αναγνωρίζουμε στο μέλλον τις περιστάσεις που οδηγούν σε επανάληψη της ιστορίας.
Θα φτύσει η κοινωνία αυτό το έκτρωμα;
Δύσκολο ερώτημα, και δύσκολη απάντηση.
Σχεδόν στο σύνολό του, το υπάρχον πολιτικό και δικαστικό σύστημα συμμετέχει ενεργά στην εκτροπή των αυτονόητων δικαιωμάτων και της δημοκρατίας πουλώντας "προστασία".
Επίσης, πολλοί πιστεύουν ότι μας προστατεύουν και μας σώζουν όσοι χαρακτηρίζουν δολοφόνους του Σουηδούς που σύντομα θα ξεπεράσουμε σε αριθμό COVID θανάτων.
Δεν μπορεί λοιπόν να είναι κανείς αισιόδοξος, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον. Μάλλον θα έχουμε και συνέχεια, όπως έχει διδάξει η ιστορία.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Παναγιώτης Αποστολόπουλος Πέρρος:"Αν θες φίλε νομοθέτη να καταδικάσεις το ψεύδος, πρέπει να ορίσεις τις πηγές αλήθειας"

από το χρονολόγιο του Παναγιώτη Αποστολόπουλου Πέρρου:https://www.facebook.com/panagiotis.perros/posts/10226731863505181
Στο μπουζουκοκρατικό εμιράτο που ζούμε, υπάρχει νόμος που θεωρεί αδίκημα τη διασπορά ψευδών ειδήσεων, χωρίς να υπάρχει ορισμός της αληθούς ή της ψευδούς ειδήσεως. 
Αν θες φίλε νομοθέτη να καταδικάσεις το ψεύδος, πρέπει να ορίσεις τις πηγές αλήθειας. 
Πού θα πρέπει να ανατρέχει ο δικαστής για να εξακριβώνει την εγκυρότητα μιας είδησης; 
Η Βόρεια Κορέα έχει απάντηση: υπάρχει ο «Μέγας Φιλόσοφος» σε ένα δωμάτιο της κρατικής βιβλιοθήκης, τον οποίο ρωτάς και σου δίνει αμέσως την επίσημη σωστή απάντηση. 
Οτιδήποτε συμφωνεί με τον Μέγα Φιλόσοφο είναι αληθές. 
Αν ο νομοθέτης δεν ορίζει την αλήθεια και το ψεύδος, τότε η νομοθεσία όχι μόνο είναι ηλίθια, αλλά και καταφανώς επικίνδυνη για τους πολίτες καθώς δίνει λευκή επιταγή στο κράτος να διώξει οποιονδήποτε ιδιώτη για οποιονδήποτε λόγο.
Η αλήθεια και το ψεύδος είναι ένα εκκρεμές ζήτημα σε φιλοσοφικό επίπεδο εδώ και 2500 χρόνια, από την εποχή του Σωκράτη. 
Οι Έλληνες πολιτικοί του 21ου αιώνα όμως, μετά φυσικά από τη Βόρεια Κορέα, φαίνεται να το έχουν λύσει! 
Εικάζουμε ότι ο Μέγας Φιλόσοφος θα είναι είτε ο Κυριάκος, είτε ο Χαρδαλιάς, είτε ο Άρχων Οφικιάλιος, είτε τα πολύχρωμα πουλερικά των πρωινάδικων. Τι αριστεία. Τι πολιτισμός.
Υ.Γ. Όταν ο πρωθυπουργός και τα ΜΜΕ αναρτούν παραπληροφόρηση και προπαγάνδα βέβαια, βρίσκονται υπεράνω του νόμου. 
Ούτε αυτό διατυπώνεται ρητά, αλλά εννοείται.

"Εμείς περιμέναμε το τραμ και ένας άνθρωπος περίμενε το θάνατο"

Ίων Δραγούμης:Μέσ' στὴν πατρίδα δὲν εἶμαι ἁπλὸς ταξιδευτής, γιατὶ ἡ στιγμὲς εἶνε πολύτιμες· μέσ' στὴν πατρίδα ταξιδεύω δουλευτής· μέσ' στὴν πατρίδα θυμοῦμαι περασμένα, τωρινὰ κ' ἐρχόμενα καὶ πρέπει νὰ εἶμαι δεσμὸς τῶν παλιῶν μὲ τὰ μελλούμενα.
Απ’ τη γωνία της οδού Παπαδιαμαντοπούλου ο Ρώσος ακόλουθος παρακολουθούσε σαστισμένος τη σκηνή: "Είδα τους στρατιώτες να στήνουν τον άνθρωπο με το άσπρο κοστούμι εμπρός σε ένα τοίχο. Ύστερα έκαναν τέσσερα βήματα πίσω. Τότε μόνο κατάλαβα ότι ετοιμάζονταν να τον εκτελέσουν. Εμείς περιμέναμε το τραμ και ένας άνθρωπος, εκατό μέτρα πιο κάτω, περίμενε το θάνατο"
Ο Λεμπέντιεφ δεν ήταν ο μόνος αυτόπτης μάρτυς της δολοφονίας. 
Άλλωστε γύρω η ζωή της Αθήνας του 1920 συνεχιζόταν κανονικά: "Λίγα δευτερόλεπτα πριν τον στήσουμε στον τοίχο είχε περάσει μια μοτοσυκλέτα" θα θυμόταν αργότερα ένας απ’ τους στρατιώτες. "Ένα δευτερόλεπτο μετά πέρασε ένα τραμ"
Ακριβώς απέναντι απ’ το σημείο που είχε σταθεί το απόσπασμα, ένας εργάτης απ’ την Πρέβεζα, ο Κυριάκος Κούλης, περίμενε ένα κάρο με πέτρες. 
Κοίταζε, τώρα, αποσβολωμένος τους στρατιώτες να ταχτοποιούν τον μελλοθάνατο στο χώρο της κάθαρσης. 
Δέκα μέτρα αριστερά του, εμπρός στο εστιατόριο "Ηλύσια", λαγοκοιμόταν ένας κουλουράς.
Στην απέναντι γωνιά μια γυναίκα πουλούσε γκαζόζες. 
Κοίταζε κι αυτή, με ορθάνοιχτα μάτια, τη σκηνή.
Ο λοχίας έσκυψε και είπε κάτι στο αυτί του Δραγούμη. 
Ίσως να τον ρώτησε: "Έχεις καμιά τελευταία επιθυμία;" 
Ο Δραγούμης δεν απάντησε. 
Έβγαλε μόνο απ’ την τσέπη του και φόρεσε το δεύτερο μονόκλ του – πάντα φύλαγε ένα δεύτερο μονόκλ, για την περίπτωση που θάσπαγε το πρώτο.
(…)
"Επί σκοπόν" διάταξε ο λοχίας.
Ο ιδρώτας κυλούσε ζεστός στα μέτωπα όλων, του Δραγούμη, του λοχία, των φαντάρων. 
Αυτό το απομεσήμερο ήταν σίγουρα το πιο πυρωμένο απομεσήμερο του 1920.
"Πυρ".
Κανένας δεν πυροβόλησε. 
Λες κι ήταν κι οι οχτώ συνεννοημένοι. 
Ίσως και νάταν. 
Αυτά τα οχτώ άγουρα παλληκάρια είχαν έρθει απ’ την Κρήτη για να προστατέψουν τον Βενιζέλο, όχι για να σκοτώνουν ατσαλάκωτους άντρες.
"Ρίχτε, ρε!" φώναξε ο λοχίας.
Κι έριξε πρώτος στον Δραγούμη. 
Η σφαίρα τον βρήκε στο στήθος – το τράνταγμα έκανε τον Δραγούμη να στριφογυρίσει επί τόπου. 
Την ίδια ώρα έπεσαν και οι οχτώ σφαίρες του αποσπάσματος, δύο – τρεις τον βρήκαν στο στήθος και οι άλλες πίσω, την ώρα που είχε γυρίσει πια κι έπεφτε κάτω, στο καυτό χώμα του πεζοδρομίου, με την πλάτη γυρισμένη προς το απόσπασμα. 
"Ευρέθηκαν πέντε έως έξι τραύματα εκ των όπισθεν" θα έγραφε στην έκθεσή του ένας νεαρός ανθυπίατρος που θα εξέταζε πρώτος το κουφάρι του όταν το μετέφεραν στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο.
Όταν ο λοχίας πλησίασε, πάνω απ’ το πεσμένο κορμί, ο Δραγούμης ζούσε ακόμα. 
Το αριστερό του πόδι, μονάχα, έκανε μερικές σπασμωδικές κινήσεις. 
Ο λοχίας πυροβόλησε ξανά, αυτή τη φορά στο κεφάλι.
Το αριστερό πόδι έμεινε ακίνητο.
από το βιβλίο του φρεντυ γερμανου "η εκτελεση" εκδόσεις κακτος
     Μαρίκα Κοτοπούλη: Όταν κατάλαβε ο Ίων ότι επρόκειτο να τον εκτελέσουν, έκανε μια χειρονομία σαν να έλεγε: "περιμένετε μια στιγμή". 
Από την κακοποίηση που είχε υποστεί μέχρι τότε είχε σπάσει το μονόκλ του μα, όπως όλοι οι κομψοί άνδρες της εποχής του, είχε ένα εφεδρικό. Τ
ο φόρεσε και είπε: - Είμαι έτοιμος.
     Α. Χριστοδουλάκης (στρατιώτης που συμμετείχε στην εκτέλεση του Ι. Δραγούμη): 
Άλλοι μας βάλανε… 
Δεν είπε λέξη (ο Δραγούμης). 
Στη θέση του σπασμένου μονόκλ έβαλε ένα άλλο. 
Μας κοίταγε στα μάτια και περίμενε. 
Πυροβολήσαμε, όταν ο λοχίας μας απείλησε ότι θα μας τουφεκίσει…
από το βιβλίο του φ. ηλιαδη «μαρικα κοτοπουλη» εκδόσεις δωρικος

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Βασίλης Ραφαηλίδης: Η ψυχολογία του φασίστα

Απόσπασμα από το βιβλίο του Βασίλη Ραφαηλίδη "Ιστορία (κωμικοτραγική) του νεοεληνικού κράτους" - σελ.171-172 
Ας μάθουμε επιτέλους να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους και να μην παραποιούμε την ιστορία μας.
Ο ελληνικός λαός, στην πλειοψηφία του, αγάπησε το Μεταξά. 
Όπως και οι Ιταλοί που αγάπησαν το Μουσολίνι, όπως και ο Γερμανοί που αγάπησαν το Χίτλερ, όπως και οι Ισπανοί που αγάπησαν το Φράνκο. 
Ο φασισμός είναι λαϊκισμός- και κάθε λαϊκισμός είναι φασισμός κατά βάσιν και κατ’ ουσίαν.
Ο φασισμός δεν αγαπά το μεγάλο κεφάλαιο (εκτός από το πάρα πολύ μεγάλο που τον γεννάει) και λατρεύει το μικρομεσαίο. 
Ο φασισμός είναι κοινωνικό καθεστώς σπέσιαλ για μικροαστούς. 
Όχι για αστούς, ούτε για προλετάριους. 
Οι αστοί και οι προλετάριοι βρέθηκαν αντίπαλοί του εξ αρχής. 
Και δεδομένου ότι στη λεγόμενη αστική κοινωνία δεν κυριαρχούν οι αστοί αλλά οι μικροαστοί, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς την απήχηση που είχαν στο λαό τα φασιστικά καθεστώτα.
Άλλωστε, οι στολές, οι παρελάσεις, οι λαμπαδηδρομίες, τα κολοσσιαία θεάματα αρένας, τα συνθήματα, το προγονικό μεγαλείο απ’ το οποίο ο χάλιας μικροαστός αντλεί δύναμη για να υποφέρει την ασημαντότητά του, όλα αυτά τα εκμεταλλεύτηκαν τέλεια όλοι οι φασίστες δικτάτορες. 
Και τα πλήθη ουρλιάζουν “ζήτω! Είσαι ο μπαμπάς μας”! 
Ο χάλιας μικροαστός πάντα έχει ανάγκη από έναν σούπερ πατέρα του έθνους, που να τον προστατεύει απ’ τους παμφάγους καπιταλιστές, αλλά και από τους κομμουνιστές που απειλούν το όνειρό του για ένα πέρασμα στην “ανώτερη τάξη”.
Κάθε μικροαστός ονειρεύεται τον αστό που ζεσταίνει μέσα του, που τον μεγαλώνει στο θερμοκήπιο της μεγάλης ελπίδας για ένα πέρασμα στην “ανώτερη τάξη”. 
Κάθε ψιλικατζής ονειρεύεται ένα σούπερ μάρκετ. 
Και επειδή το όνειρο για μερικούς πραγματοποιείται, όλοι οι χάχες πιστεύουν πως θα βγει αληθινό και γι αυτούς. 
Δεν έχει σημασία που οι περισσότεροι πεθαίνουν φτωχοί. 
Σημασία έχει που ο καπιταλισμός τους επιτρέπει να ονειρεύονται το δικό τους πλούτο. 
Και ο φασισμός, που είναι η ακραία μορφή καπιταλισμού, είναι μια εγγύηση για τη διατήρηση του ονείρου για ένα πέρασμα στην “ανώτερη τάξη”.
Το Φολκσβάγκεν ( το Λαϊκό Όχημα) είναι δημιούργημα του Χίτλερ. 
Αλλά υπάρχει ακόμα. 
Και ο αγκυλωτός σταυρός (η σβάστικα), αυτό το εκπληχτικής ψυχολογικής αποτελεσματικότητας λαϊκό σύμβολο, που δίνει φτερά στο σταυρό και τον κάνει να γυρίζει και να αλέθει, θα δώσει και στο χριστιανισμό τη δυναμική που του λείπει. 
Τώρα πια δεν είναι αμαρτία να σκοτώνει ο καλός χριστιανός. 
Και ο Μεταξάς, όπως και ο Μουσολίνι άλλωστε, ξέρουν καλά τι κάνουν όταν υιοθετούν σα σύμβολο το διπλό πέλεκυ. 
Που κόβει κεφάλια και από τα δεξιά και από τ’ αριστερά.
Κάτω απ’ αυτές τις ιδιάζουσες στο φασισμό συνθήκες ψυχολογίας της μάζας, και με το πρόσθετο πραγματικό κίνητρο της απειλής της περιουσίας απ’ τον καταχτητή, που βέβαια δεν καταχτά μια χώρα για να κάνει περίπατο υπό το σεληνόφως στις ακρογιαλιές αλλά για να επωφεληθεί υλικά, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι Έλληνες έτρεξαν με τέτοια προθυμία στο μέτωπο και πολέμησαν τόσο καλά τους Ιταλούς.
Όχι όμως και τους Γερμανούς.
Που είχαν ισχυρότερα σύμβολα, ισχυρότερα κίνητρα και κυρίως ισχυρότερη μικροαστική τάξη απ’ αυτή των μεσογειακών λαών. 
Που ακόμα και τον πόλεμο τον αντιλαμβάνονται σαν λαϊκή γιορτή.
Στο βιβλίο του αυτό ο Βασίλης Ραφαηλίδης καταγράφει την ιστορία της Ελλάδας από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους το 1830 έως και την πτώση της χούντας το 1974. 
Ο συγγραφέας δίνει έμφαση περισσότερο στα αρνητικά παρά στα θετικά γεγονότα. 
Δεν εξιστορεί κατορθώματα ηρώων, αλλά επικεντρώνεται σε ανθρώπους που θεωρεί πατριδοκάπηλους και δωσίλογους. 
Παράλληλα προσεγγίζει με χιουμοριστική διάθεση τα γεγονότα, διακωμωδώντας καταστάσεις και πρόσωπα. 
Η προσέγγιση αυτή δεν έχει ως σκοπό την μεμψιμοιρία ή την απαξίωση, μα την έκθεση γεγονότων που ο συγγραφέας θεωρεί ότι δεν αναφέρονται στα σχολικά ιστορικά βιβλία. 
Σκοπό έχει να μας διδάξει να περιορίσουμε τον εθνικισμό μας ως έθνος.
Σύμφωνα με το σημείωμα του ίδιου του συγγραφέα - "Οι λαοί δεν έχουν μόνο ήρωες, έχουν και καθάρματα. 
Στην ιστορία ενός τόπου δεν ανήκουν μόνο οι ήρωες, ανήκουν και τα καθάρματα, που κι αυτά γράφουν ιστορία. (...) 
Το ανάγνωσμα αυτό δίνει μεγαλύτερη σημασία στους προδότες, τους δωσίλογους όλων των περιόδων και τους πατριδοκάπηλους που δεν έλειψαν ποτέ, παρά σ' αυτούς που νοιάστηκαν ειλικρινά για τούτον τον δύσμοιρο τόπο, που συνεχίζει να υποφέρει από έλλειψη ιστορικής ειλικρίνειας. (...) 
Αυτό το βιβλίο αγαπάει την Ελλάδα. 
Και γι αυτό δεν την κολακεύει. 
Λέει τα σύκα, σύκα και τους προδότες, προδότες και όχι εθνικούς ήρωες. 
Θα μπορούσε να έχει τίτλο "Αρνητική Ιστορία της Νέας Ελλάδας" , αν η άρνηση δεν ήταν αναγκαία για την κατάφαση".