Παρασκευή 2 Μαΐου 2025

η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου επί τουλάχιστον τρία χρόνια ενισχύει τις γνωστικές λειτουργίες των παιδιών

η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου κάνει τα παιδιά εξυπνότερα;
ναι λένε έρευνες που δημοσιεύονται κατά καιρούς σε επιστημονικά περιοδικά όπως η έρευνα που είχε δημοσιευτεί το 2008 στο PLoS ONE...
η έρευνα είχε εκπονηθεί από τους ερευνητές Marie Forgeard,
Andrea Norton και Gottfried Schlaug από τα τμήματα νευρολογίας των Beth Israel Deaconess Medical Center και Harvard Medical School και Ellen Winner του τμήματος ψυχολογίας του Boston College και συνεχίζεται μέχρι οι ερευνητές να έχουν σαφή εικόνα της σχέσης "εκμάθηση μουσικών οργάνων- γνωστικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών"
οι μέχρι τώρα έρευνες έχουν δείξει ότι:
τα παιδιά που μαθαίνουν ένα μουσικό όργανο για πάνω από τρία χρόνια υπερτερούν των παιδιών που δεν παίρνουν μουσική παιδεία :
1) σε τρεις τομείς της γνώσης που δεν έχουν σχέση με τη μουσική όπως:
α) στα μαθηματικά-αποτελεσματική χρήση των αριθμών και κατανόησή τους....
β) στη χωροταξική νοημοσύνη- η ικανότητα αίσθησης και αντίληψης του χώρου με ακρίβεια....
γ) στη γλωσσική νοημοσύνη-γραπτός και προφορικός λόγος
και
2) σε δύο τομείς που συνδέονται στενά με τη μουσική όπως:
α) στις ακουστικές δυνατότητες και ικανότητες
β) στην επιδεξιότητα στις κινήσεις του σώματος
ακόμη επισημαίνεται πως τα παιδιά που λαμβάνουν μουσική εκπαίδευση και κατάρτιση δεν βελτιώνουν μόνο τις δεξιότητές τους αλλά και τη γενική τους διανοητική ικανότητα...
τα παιδιά που παίρνουν μαθήματα μουσικών οργάνων-κιθάρας,
βιολιού,
πιάνου κ.α-βρίσκονται πολύ μπροστά σε μια σειρά νοητικών ικανοτήτων από τους συνομηλίκους τους που ποτέ δεν έχουν πάρει μαθήματα μουσικής...
τα αποτελέσματα επίσης έδειξαν τη συσχέτιση των μαθημάτων εκμάθησης μουσικών οργάνων με την κλίμακα της IQ εκμάθησης των παιδιών...
σε μιά πειραματική μελέτη ο Dr. Glenn Schellenberg έδειξε ότι μιά ομάδα παιδιών που έλαβαν μαθήματα μουσικής για 36 εβδομάδες είχαν σημαντικά μεγαλύτερη αύξηση στην κλίμακα της IQ εκμάθησης από τα παιδιά που δεν έλαβαν αυτά τα μαθήματα τα δε γνωστικά οφέλη -υποστήριξε-είναι μακράς διαρκείας συνοδεύουν, δηλαδή τα παιδιά και στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους...
εν κατακλείδι ο Dr. Glenn Schellenberg υποστήριξε ότι τα μαθήματα μουσικής λειτουργούν και ως συμπληρωματική εκπαίδευση ενισχύοντας την απόδοση στα υπόλοιπα μαθήματα,
την εστίαση της προσοχής,
την αποστήθιση,
τη λεκτική ικανότητα,
τις ακουστικές δυνατότητες,
την προοδευτική εκμάθηση των τεχνικών δεξιοτήτων!

           ...εμείς ας ακούσουμε μιά σπάνια εκτέλεση:
δυό μεγάλοι κιθαρίστες
John Williams και Julian Bream παίζουν...
                        

κείμενο και επιμέλεια κειμένου:ntina

amullete

...σε κάθε τροχιά, η Γη σου αφηγείται καινούργιες ιστορίες...
αρχίζεις να την βλέπεις σαν έναν οργανισμό,
σαν ένα ζωντανό πλάσμα...
αρχίζεις ν' ανησυχείς γι' αυτήν...
να νοιάζεσαι γι' αυτή,
να την πονάς και να θέλεις το καλό της...
Carl Sagan...
ntina

στο γυμνό οφθαλμό φάνταζε σαν μια μικρή κόκκινη σφαίρα

...είχε μια ασαφή ιδέα τι ήταν η Κιβωτός, αλλά το Ρότορ ήταν το αντίστοιχό της.
Έφερνε ένα δείγμα της ανθρωπότητας που θα παρέμενε σε ασφάλεια και από το οποίο ένας νέος, καλύτερος κόσμος θα χτιζόταν...
...ένας αστέρας κόκκινος νάνος που κινούνταν ανελέητα πάνω στο μονοπάτι του...
Αυτός και οι κόσμοι του ήταν ασφαλείς.
Όχι όμως και η Γη...
Η Νέμεση βρισκόταν στο δρόμο της προς τη Γη!!!
...και ο Μέγας...ο γιγάντιος πλανήτης αερίων...
...και ο Μέγας έχει ένα δορυφόρο...
...''σε αυτή την περίπτωση,αφού ονόμασες εσύ τη Νέμεση κι ένας από τους ανθρώπους σου ονόμασε το Μέγα,θα πάρω κι εγώ το προνόμιο να δώσω όνομα στο δορυφόρο.
Θα τον βαφτίσω Ερυθρό,που αν θυμάμαι καλά,σχετίζεται με την ελληνική λέξη για το ''κόκκινο''...
είπε ο Πιτ...
...στο γυμνό οφθαλμό φάνταζε σαν μια μικρή κόκκινη σφαίρα και με την έλλειψη ακτινοβολίας ορατού φωτός μπορούσε να την κοιτάξει κανείς χωρίς πρόβλημα.
Από την μία πλευρά.
Ο Μέγας φαινόταν σαν μια κοκκινωπή κουκίδα...
Ο Ερυθρός ήταν επίσης ορατός με το τηλεσκόπιο σαν μια σβησμένη πορφυρή κουκίδα......
η Μαρλέινα έφυγε από το Ρότορ...περπάτησε μακρυά από τον Θόλο...
...δεν ήθελε να υπάρχει τίποτα μπροστά της,μόνο ο εαυτός της και ο Ερυθρός...
και...
Έτος 2236 μ.Χ. Η Γη και οι διαστημικές αποικίες της οδηγούνται στον εκφυλισμό. 
Ο μακρινός αστέρας Νέμεση προβάλλει ως ύστατη ελπίδα σωτηρίας.
Μια ομάδα τολμηρών ξεκινάει για εκεί, με αποστολή να ιδρύσει έναν καινούργιο, ανώτερο πολιτισμό. 
Κάποια στιγμή ένα δεκαπεντάχρονο κορίτσι θα πληροφορηθεί ότι η Νέμεση δεν είναι παρά ένας θανάσιμος κίνδυνος για τη Γη. 
Όταν όμως θα θελήσει να τον αποκαλύψει, κάτι θα εμφανιστεί για να την εμποδίσει...
...Isaac Asimov και Νέμεση
ntina


ορατό σκότος...

...που δεν είναι τίποτε άλλο από ορατό σκότος..
...είναι το τέλος, γιατί σημαίνει ότι μαθαίνεις,
μέσω της όρασης, ότι γεννήθηκες τυφλός...
...όλο αυτό το σύμπαν, με τον Θεό του και τον Διάβολό του, με ότι υπάρχει σε αυτό, από ανθρώπους και πράγματα που αυτοί βλέπουν, είναι ένα ιερογλυφικό σύμπλεγμα που πρέπει διαρκώς να αποκρυπτογραφούμε...
Είμαι -είναι το επάγγελμά μου -δάσκαλος της Μαγείας...
Ωστόσο δεν ξέρω τι είναι η Μαγεία...
...Φερνάντο Πεσσόα...
      ''η ώρα του διαβόλου''
ntina

Walker Evans -σπουδαίος δάσκαλος και θεωρητικός...

 " Πρέπει να βλέπεις και να επιλέγεις .
Η ουσία γίνεται γρήγορα, σε μια λάμψη του πνεύματος, 
με μία μηχανή, 
που παίρνει τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα αυτού που την κρατάει.
Το πνεύμα δουλεύει πάνω στη μηχανή.
Καλύτερα, μέσα απ΄ αυτήν "
 Walker Evans
αμερικανός φωτογράφος...
γεννήθηκε στο Μισούρι το 1903...
έζησε φτωχικά, φωτογραφίζοντας μόνο για τον εαυτό του και ασχολούμενος κυρίως με τη διδασκαλία της φωτογραφίας...
πέθανε το 1975 στο Κονέντικατ αναγνωρισμένος πιά σαν ένας πολύ σημαντικός φωτογράφος και σπουδαίος δάσκαλος και θεωρητικός.
κείμενο και επιμέλεια κειμένου:ntina

...από παιδί είχα την τάση να δημιουργώ γύρω μου έναν κόσμο πλασματικό...

...δεν ξέρω ποιος είμαι...
ποια ψυχή έχω...
όταν μιλάω με ειλικρίνεια, δεν ξέρω με ποια ειλικρίνεια μιλάω...
είμαι διαδοχικά άλλος από ένα εγώ που δεν ξέρω αν υπάρχει (εάν είναι αυτοί οι άλλοι)
...από παιδί είχα την τάση να δημιουργώ γύρω μου έναν κόσμο πλασματικό...
....να περιβάλλομαι από φίλους και γνωστούς που ουδέποτε υπήρξαν...
(δεν ξέρω, βεβαίως, αν πραγματικά δεν υπήρξαν ή αν αυτός που δεν υπάρχει είμαι εγώ...
γι'αυτά τα πράγματα, όπως και για όλα τ'άλλα, δεν πρέπει να είμαστε δογματικοί)
               ntina?

Σαν παραμύθι - οι Annunnaki και η κάθοδός τους στη Γη

...αναρωτήθηκε κάποια στιγμή κάποιος:
Θα σας πείραζε ω, άνθρωποι, να μάθετε ότι τα ανθρώπινα όντα είναι προϊόν γενετικής μηχανικής; 
Οι αλήθειες δεν πρέπει να σας πληγώνουν...
και...
ακούστε λοιπόν...
Όλα ξεκίνησαν πριν από εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια σε έναν πλανήτη που ονομάζεται Nibiru -  450.000 Π.Χ. 
Εκεί ζούσαν οι Nibirians
Όσον αφορά τον τρόπο ζωής τους, μας έμοιαζαν πάρα πολύ!
Είχαν βασιλιάδες και ένα σύστημα διακυβέρνησης κληρονομικό - η διαδοχή περνούσε από τον πατέρα στον γιο. 
Είχαν και αυτοί αγώνες εξουσίας...
Εκείνη την εποχή ο Nibiru είχε ένα μεγάλο πρόβλημα. 
Η τρύπα στην ατμόσφαιρα γινόταν όλο και μεγαλύτερη μέρα με την μέρα. 
Και για να την επισκευάσουν χρειάζονταν χρυσό! 
Και έστειλαν ομάδες αστροναυτών στους γύρω πλανήτες. 
Βρήκαν τη λύση που έψαχναν σε έναν μπλε πλανήτη. 
Και αυτός, ναι-ναι, ήταν η Γη. 
Η Γη που είχε αρκετό χρυσό ειδικά στην Αφρική. 
Αν και ο αριθμός αμφισβητείται, είναι αποδεκτό ότι 50 αστροναύτες προσγειώθηκαν πρώτοι στη Γη. 
Εκείνες τις εποχές δεν υπήρχαν "έξυπνα" πλάσματα στον πλανήτη εκτός από τον Homo Erectus/άνθρωπος ο όρθιος και άλλα είδη homo, αν τα θεωρήσουμε έξυπνα. 
Αλλά όπως γνωρίζουμε κανένας από αυτούς δεν ήταν σε θέση να χτίσει σπίτια, εργοστάσια ή να κατασκευάσει αυτοκίνητα ή έξυπνα τηλέφωνα.
Ο ερευνητής και συγγραφέας Zecharia Sitchin που πρώτος εισήγαγε αυτή τη θεωρία γράφει στο βιβλίο του "Ο δωδέκατος πλανήτης" πως σε πολλά αρχαία κείμενα αναφέρεται ότι 50 Anunnaki από τον ουρανό προσγειώθηκαν στη Γη.
Και υπενθυμίζει ότι η σημασία του ακκαδικού όρου "An-nun-na-ki" σημαίνει στην πραγματικότητα "Οι 50 που ήρθαν από τον ουρανό στη Γη"
Η δουλειά των αστροναυτών αυτών ήταν να σκάψουν και να εξορύξουν τον απαραίτητο χρυσό και να τον φέρουν στον πλανήτη τους για να τον σώσουν. 
Ωστόσο, αυτοί οι αστροναύτες δεν είχαν εκπαιδευτεί για μια τόσο σκληρή δουλειά και σύντομα αγανάκτησαν.
Δεν μπορούσαν και δεν ήθελαν πια να δουλεύουν στα ορυχεία. 
Τα έμβια όντα στη Γη δεν ήταν κατάλληλα για να χρησιμοποιηθούν για αυτή τη δουλειά και αυτό διότι δεν ήταν σε θέση να κατανοήσουν και να εκτελέσουν τις εντολές. 
Η λύση ήρθε από τον Enki, τον γιο του βασιλιά του Nibiru, Anu.
Ο Anu είχε δύο γιους που ονομάζονταν Enki και Enlil
Τα δυό αυτά αδέρφια έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ιστορία της Γης.
Ο Enki ήταν ο πρωτότοκος, αλλά δυστυχώς δεν ήταν ο νόμιμος διάδοχος του θρόνου. Σύμφωνα με τους κανόνες τους, η μητέρα του νόμιμου κληρονόμου έπρεπε να είναι ετεροθαλής αδελφή του πατέρα. 
Η γραμμή αίματος ήταν πραγματικά σημαντική γι' αυτούς. 
Εφόσον η μητέρα του Enlil, η οποία ονομάζεται Antu από τους Σουμερίους, ήταν ετεροθαλής αδελφή του Anu, ήταν και ο νόμιμος διάδοχος. 
Αυτό δημιούργησε αντιπαλότητα μεταξύ του Enki και του Enlil 
Ο Enki ήταν ο διοικητής της ομάδας στη Γη. 
Όταν οι αστροναύτες άρχισαν να δυσανασχετούν και να αγανακτούν, ήταν δική του δουλειά να βρει μια λύση. 
Ο Enlil ήθελε να χρησιμοποιήσει όπλα κατά της εξέγερσης, αλλά μετά τις διαπραγματεύσεις μεταξύ του Anu και των γιων του, αποφασίστηκε ότι έπρεπε να δημιουργηθεί μια ομάδα εργαζομένων, από τα όντα του πλανήτη Γη.
Και αυτή η απόφαση διευκρινίστηκε στο έπος της δημιουργίας "Enuma Elish" με αυτά τα λόγια:
"Το αίμα μου θα πάρω και το κόκκαλο θα κάνω μόδα!
Θα φτιάξω τον άνθρωπο και αυτός ο άνθρωπος θα ΜΠΟΡΕΙ
Θα δημιουργήσω τον άνθρωπο που θα κατοικήσει τη γη!
Αυτή η λειτουργία των θεών θα καθιερωθεί, 
και θα χτιστούν τα ιερά τους"
Και έτσι, ελήφθη η απόφαση!
Ένας πρωτόγονος εργάτης επρόκειτο να δημιουργηθεί. 
Τους ονόμασαν "lulu amelu" που σημαίνει "πρωτόγονοι εργάτες". 
"lu"
σημαίνει άτομο και στα σουμεριακά κάποιες λέξεις γίνονται πληθυντικός αριθμός με διπλασιασμό, οπότε “lulu” σημαίνει άνθρωποι. 
Εδώ έχουμε τον όρο "πρωτόγονοι εργάτες ή άνθρωποι" 
Έτσι εδώ καταλαβαίνουμε την πραγματική κατάσταση των ανθρώπων. 
Η πραγματικότητα δεν ήταν όπως πίστευαν στον Μεσαίωνα, ότι οι άνθρωποι ήταν τόσο ξεχωριστοί που ο Θεός δημιούργησε το σύμπαν και όλα τα άλλα πλάσματα για την εξυπηρέτηση της ανθρωπότητας. 
Στην πραγματικότητα ο άνθρωπος δημιουργήθηκε για να υπηρετεί, στην κυριολεξία, τους "θεούς"
Ακούγεται σαν παραμύθι; 
Ναι, ακούγεται, αλλά δεν είναι μύθος και όλα αυτά είναι γραμμένα στα κείμενα των Σουμερίων και άλλων αρχαίων πολιτισμών. 
Οι άνθρωποι ζητούν πάντα αποδείξεις για να πιστέψουν και στην επιστήμη τα γραπτά κείμενα είναι μια από τις πιο σημαντικές αποδείξεις. 
Γιατί να μην πιστεύουμε σε αυτά, όταν είναι τόσο λογικά και υπάρχουν πολλά υποστηρικτικά στοιχεία γύρω μας που αποδεικνύουν ότι είναι αληθινά; 
Επειδή είναι διαφορετικά από αυτά που διδαχθήκαμε; 
Επειδή το σύνολο σχεδόν των ανθρώπων κοροϊδεύουν και γελούν κοροϊδευτικά με όλα αυτά; 
Η ανθρωπότητα δεν έφτασε ποτέ στην αλήθεια και στην ουσία της πραγματικότητας χωρίς να υποφέρει κατά τον ρου της ιστορίας. 
Σκεφτείτε ανθρώπους, όπως ο Γαλιλαίος, που προσπάθησαν να δείξουν ότι ένας άνθρωπος δεν μπορούσε να κερδίσει μια θέση στον Παράδεισο αγοράζοντας κάποια έγγραφα από την εκκλησία. 
Μη φοβάστε και ανοίξτε τα μάτια σας. 
Ψάξτε! 
Κάντε το για τον εαυτό σας, για τους απογόνους σας!
Να σταματήσει η εξαπάτηση!
Κάντε τη δική σας έρευνα για να το αποδείξετε μόνοι σας... 
     Για σήμερα τελειώνω την ιστορία με την απόφαση των αστροναυτών από τον Nibiru να δημιουργήσουν τους "lulu amelu", να δημιουργήσουν "εμάς" 
     Αύριο θα συνεχίσω με τις λεπτομέρειες της δημιουργίας, τη διαδικασία γενετικής μηχανικής που διεξήγαγαν...
                               κείμενο και επιμέλεια κειμένου:ntina
άρθρο 2ο