Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

Δαφνέλαιο για μεταξένια και υγιή μαλλιά!

Αν τα μαλλιά σας είναι άτονα, θαμπά και αδύναμα τότε το δαφνέλαιο είναι η λύση που ζητάτε.

Το δαφνέλαιο έχει αντισηπτικές, τονωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και βοηθάει πολύ σε διάφορα προβλήματα που αφορούν το τριχωτό της κεφαλής, όπως φαγούρα, ξηρότητα, πιτυρίδα και πτώση των μαλλιών.
Είναι ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό έλαιο που χρησιμοποιείται συχνά σε διάφορα καλλυντικά λόγω της καλλωπιστικής ιδιότητας που έχει.
Όταν το δαφνέλαιο συνδυαστεί με καστορέλαιο και έλαιο jojoba μπορεί να αποκαταστήσει κάθε φθορά που έχουν υποστεί τα μαλλιά σας και να τα δυναμώσει κάνοντάς τα να λάμπουν από υγεία.
Το λάδι μπορεί να ενυδατώσει τα μαλλιά και να τα ενδυναμώσει με φυσικό τρόπο, το παρακάτω λάδι μαλλιών μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε όμορφα, δυνατά και λαμπερά μαλλιά,
Για το λάδι μαλλιών θα χρειαστείτε:
50 ml λάδι Jojoba
100ml Δαφνέλαιο
100ml Καστορέλαιο
15 σταγόνες αιθέριο έλαιο Δεντρολίβανο
10 σταγόνες αιθέριο έλαιο Φασκόμηλο
2 σταγόνες Ylang-ylang
1 μικρό κρύσταλλο Καρνεόλη -ο κρύσταλλος Καρνεόλη, βοηθάει να αφομοιωθούν σωστά τα θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό
Σε ένα γυάλινο σκούρο μπουκάλι που θα έχετε πρώτα αποστειρώσει και στεγνώσει καλά, βάλτε πρώτα τον κρύσταλλο και τα αιθέρια έλαια, έπειτα προσθέστε το λάδι jojoba, το δαφνέλαιο, το καστορέλαιο και ανακατέψτε το μείγμα απαλά.
Αφήστε το 24 ώρες σε σκιερό μέρος πριν το χρησιμοποιήσετε
Χρήση:
Αν έχετε ξηρά μαλλιά εφαρμόστε το λάδι από τις ρίζες έως τις άκρες των μαλλιών σας κάνοντας απαλό massage στο τριχωτό της κεφαλής, πάρτε μια πετσέτα βουτήξτε την σε ζεστό νερό και στύψτε την καλά, έπειτα τυλίξτε τα μαλλιά σας με τη πετσέτα και αφήστε τα έτσι για περίπου 1 ώρα.
Η βρεγμένη πετσέτα θα βοηθήσει το λάδι να διεισδύσει ακόμα πιο βαθιά μέσα στη τρίχα και το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα καλύτερο.
Αν θέλετε μπορείτε απλά να τα τυλίξτε με μια στεγνή πετσέτα. 
Επαναλάβετε τη διαδικασία κάθε 10 με 15 μέρες, αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα τριχόπτωσης ή θέλετε να μακρύνουν γρήγορα τα μαλλιά σας κάντε το 1 φορά την εβδομάδα για να δείτε άμεσα αποτελέσματα.
Αν πάλι τα μαλλιά σας είναι λιπαρά εφαρμόστε το λάδι μόνο στις άκρες των μαλλιών.
 Τζώρτζια Μπουλιάκη
Καθηγήτρια Εσωτεριστικών Σπουδών
-Μεταφυσική Σύμβουλος
photo:google.gr

Πείραμα με στόχο τη μεταφορά των γνώσεων ενός εγκεφάλου, απευθείας σε έναν άλλο εγκέφαλο .


Ένα πειραματικό σύστημα που επιτρέπει τη μετάδοση σημάτων από έναν εγκέφαλο σε έναν άλλο επέτρεψε σε έναν ερευνητή να κουνήσει από μακριά το χέρι ενός συναδέλφου του που βρισκόταν σε διαφορετικό εργαστήριο.
«Το Διαδίκτυο ήταν μέχρι σήμερα ένα μέσο για τη σύνδεση υπολογιστών.
Τώρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύνδεση εγκεφάλων»
σχολιάζει ο Άντρεα Στόκο, μέλος της ερευνητικής ομάδας στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον.
Η μελέτη, η οποία δεν έχει ακόμα υποβληθεί για δημοσίευση, είναι η πρώτη που επιδεικνύει μια μη επεμβατική μέθοδο για τη σύνδεση των εγκεφάλων δύο ανθρώπων.
Απώτερος στόχος των πειραμάτων «είναι να μεταφέρουμε τις γνώσεις ενός εγκεφάλου απευθείας σε έναν άλλο εγκέφαλο» λέει τώρα ο Δρ Στόκο.
Η τελευταία έρευνα, πάντως, αφορά τη μετάδοση πολύ απλούστερων σημάτων.
Ο ερευνητής Ράγιες Ράο, συνεργάτης του Στόκο, καθόταν στο εργαστήριό του φορώντας ένα καπέλο ηλεκτροεγκεφαλογράφου, το οποίο καταγράφει την ηλεκτρική δραστηριότητα σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου.
Τα σήματα του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος μεταδίδονταν μέσω Skype στο εργαστήριο του Δρ Στόκο, στην άλλη άκρη της πανεπιστημιούπολης.
Ο Στόκο δεν έβλεπε και δεν άκουγε τον συνάδελφό του, είχε όμως τοποθετημένη στο κεφάλι του μια συσκευή «μαγνητικής διακρανιακής διέγερσης» ή TMS.
Η συσκευή αυτή ήταν τοποθετημένη πάνω από τον κινητικό φλοιό του Στόκο, την περιοχή του εγκεφάλου που συντονίζει τις κινήσεις των άκρων.
Όταν ο Ράο παρακολουθούσε ένα βιντεοπαιχνίδι και φανταζόταν ότι κουνάει τον δείκτη του χεριού του για να πατήσει ένα κουμπί στο πληκτρολόγιο.
Τα σήματα μεταδίδονταν στον εγκέφαλο του Στόκο και τον ανάγκαζαν να κουνάει κι αυτός τον δείκτη του σαν να πατούσε ένα κουμπί.
Ο ίδιος περιγράφει τις ακούσιες κινήσεις του σαν «νευρικό τικ».
«Ήταν ταυτόχρονα συναρπαστικό και απόκοσμο να βλέπω μια φανταστική κίνησή μου να μεταφράζεται σε μια πραγματική κίνηση από έναν διαφορετικό εγκέφαλο» σχολιάζει ο Ράο.
«Ήταν βασικά ένας μονόδρομος για τη ροή της πληροφορία από τον εγκέφαλό μου στον δικό του.
Το επόμενο βήμα θα είναι να έχουμε μια περισσότερο ισότιμη επικοινωνία ανάμεσα στους δύο εγκεφάλους» λέει ο ερευνητής.
Η δυνατότητα μετάδοσης γνώσεων, πάντως, φαίνεται να απέχει πολύ ακόμα.

Κωνσταντίνος Καβάφης - Όσο μπορούμε... ας τον ακούμε τον Αλεξανδρινό!

Όσο Μπορείς.
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, 
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: 
μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου, 
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες. 
Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την, 
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την 
στων σχέσεων και των συναναστροφών 
την καθημερινήν ανοησία, 
ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική. 
κωνσταντίνος καβάφης

ένας μπλόγκερ ήρθε απόψε απ' τα παλιά

ένας μπλόγκερ ήρθε απόψε απ' τα παλιά

Για να θυμούνται οι παλιοί και για να μαθαίνουμε εμείς οι νέοι, ιδού μερικά διδάγματα από τον ειρωνικό "Οδηγό Δημοσιογραφίας" του αείμνηστου Παύλου Παλαιολόγου.*
Εκδόθηκαν το 1930 και είναι εντυπωσιακό, αν όχι τρομακτικό, το πόσο διαχρονικά φαίνονται και σήμερα.
Τότε τον έλεγαν χρονογράφο, σήμερα θα τον έλεγαν μπλόγκερ, είναι βέβαιο...
"Δημιουργείτε θόρυβον.
Ο,τι είδατε και ό,τι επληροφορήθητε είνε πρωτοφανές και πρωτάκουστον.
Δεν εψιχάλισε χθες.
Κατακλυσμική βροχή, την οποίαν δεν ενθυμούνται ούτε οι παλαιότεροι, μετέβαλε την πόλιν εις λίμνην, επλημμύρισε τα υπόγεια, διέκοψε τας συγκοινωνίας.
Η πτώχευσις μίας τραπέζης εβδόμης τάξεως αποτελεί τον φοβερόν πρόλογον της τρομακτικής οικονομικής κρίσεως, της οποίας τας τραγικάς συνεπείας ουδείς δύναται να προίδη.
΄Ενα ρουσφετάκι που ετελείωσε αντί χιλιοδράχμου ένας δυστυχισμένος υπάλληλος είνε σκάνδαλον ανήκουστον που προδίδει την διαφθοράν των μεταπολεμικών ηθών.
Και εις την παράκλησιν την οποίαν υποβάλλει ευλαβώς η συντεχνία των αρβυλοποιών ζητούσα πεντάδραχμον αύξησιν του ημερομισθίου διαβλέπετε τον ερυθρόν δάκτυλον της Μόσχας απειλούντα τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας"
"Αγνοείτε το μέτριον.
Δεν υφίσταται.
Παν μέτρον κάκιστον.
Υπάρχει παράδεισος και κόλασις.
Πλούτος και πενία.
Και χρησιμοποιείτε τας δύο καταστάσεις αναλόγως της πολιτικής της εφημερίδος.
Εις ωεκανούς ευδαιμονίας πλέει ο λαός όταν ευρίσκεται εις την αρχήν η Κυβέρνησίς σας.
Μαρτυρικός κατέστη ο βίος των λαϊκών μαζών και η καταστροφή επίκειται από στιγμής εις στιγμήν όταν κυβερνά η μερίς την οποίαν αντιπολιτεύεσθε.
Το ίδιο και με τα φιλολογικά, τα θεατρικά, τα έργα τέχνης.
Διακρίνονται εις αριστουργήματα ενώπιον των οποίων γονατίζετε και εις αίσχη τα οποία πρέπει να προκαλέσουν την προσοχήν της αστυνομίας ηθών"

"Περιγράφοντες αγώνας αθλητικούς έχετε ύφος λυρικόν.
΄Ενας γλυκός ανοιξιάτικος ήλιος εθώπευε το ιοστέφανον.
Η καλλιτέρα αθηναϊκή κοινωνία συνεκεντρώθη εις το στάδιον.
Οι άλκιμοι νέοι εισέρχονται εις τον στίβον.
Τα μπρούτζινα κορμιά των ακτινοβολούν και προκαλούν ρίγη συγκινήσεως...
Η περιγραφή σας δεν θα υποστή καμμίαν μεταβολήν εάν παρέστητε εις φοβερόν κλωτσοβόλημα εις το οποίο, ορυομένη, επεδόθη η αλαναρία της πρωτευούσης και των περιχώρων.
Είναι λίαν πιθανόν ακόμη το λαμπρόν αυτό ματς να επεσφραγίσθη με βραχνάς φωνάς και σφυρίγματα και να παρηκολουθήσατε τον επίλογόν του εις το αστυνομικό τμήμα, όπου, κατόπιν της σχετικής συμπλοκής, ωδηγήθησαν οι ευγενείς αθληταί με ανοιγμένες τις μύτες.
Πρόκειται περί λεπτομερειών τας οποίας θα παραβλέψετε"

"Ενθυμίζετε συχνά εις τους αναγνώστας σας τους παλαιούς καλούς καιρούς... Λαμπρότερος έλαμπε ο ήλιος εις ένα ουρανόν που δεν εγνώριζε τα νέφη.
Το κύμα του Φαλήρου δεν ήτο τόσο αλμυρόν όσον σήμερον.
Η δυστυχία ήτο άγνωστος, οι σκύλλοι εδένοντο με τα λουκάνικα και τα οικόπεδα της λεωφόρου Πανεπιστημίου επωλούντο προς εβδομήντα πέντε λεπτά το τετραγωνικόν χιλιόμετρον... 
΄Ετσι ευχαριστείτε τους γεροντωτέρους, χωρίς να δυσαρεστείτε κανένα"

"Μη επιδιώκετε να στηρίζετε επάνω σε πράγματα τον ενθουσιασμόν σας.
Δεν θα τα εύρετε.
Μη εκδηλώνετε ενδιαφέρον διά τα εσωτερικά της εφημερίδας εις την οποίαν γράφετε.
Υπάρχουν τόσαι άλλαι εφημερίδες δια ν΄ασχοληθείτε με τα ιδιαίτερά τους...
Μη δώσετε ποτέ την υπόνοιαν εις τον αρχισυντάκτην σας ότι θα είσθε κάποτε εις θέσιν να τον αντικαταστήσετε.
Θα μετανοήσετε.
Αποκρύψατε επιμελώς τας ικανότητας με τας οποίας- όλα γίνονται- είσθε τυχόν προικισμένοι. Δεν κερδίζετε τίποτε.
΄Οσον ολιγώτεραι αι ικανότητές σας τόσον ελαφροτέρα η εργασία σας και τόσον ταχυτέρα η προαγωγή σας"
Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007

ένας μύθος για το σκόρδο

Η βροχή χτυπούσε πάνω στη σκεπή κάνοντας τις προβιές να κρέμονται βαριά. Κελάρυσμα νερού ακουγόταν πέρα μακριά, καθώς τα χιόνια έλιωναν και τα ρυάκια κυλούσαν στις πλαγιές των βουνών.
Ο άντρας καθόταν μέσα, με τη γυναίκα του και το μικρό γιό του.
Tην επόμενη μέρα, ο άντρας άρχισε να έχει ρίγη και το σώμα του πονούσε. Έμεινε ξαπλωμένος, υποφέροντας από τους πόνους.
Το κεφάλι του έγινε πολύ ελαφρύ και η ψυχή του βγήκε από το σώμα του και πέρασε από το άνοιγμα που είχαν αφήσει για τον καπνό και πέταξε πάνω από το βραχώδες έδαφος.
Ένας θηλυκός δαίμονας τον κυνηγούσε.
Είχε ένα μάτι και ένα αυτί και τα μαλλιά που έμοιαζαν με κλαδιά αγκαθωτών θάμνων.
Από τα μαλλιά της έσταζε αίμα.
Η γυναίκα του πήγε στο σοφό μάγο Κάμ, "Φέρε πίσω την ψυχή του", τον ικέτεψε.
Εκείνος χτύπησε το ταμπούρλο του και τραγούδησε τραγούδια για την ψυχή, για να μπει στην χώρα των σκιών.
Πέταξε με το πουλί με το μακρύ λαιμό μέχρι την πόρτα της Χώρας των Νεκρών, μέχρι την πύλη του βασιλείου του Έρλικ.
Ο θηλυκός δαίμονας πάλευε με την ψυχή του άντρα, προσπαθώντας να τον τραβήξει μέσα.
Δίπλα στην πύλη υπήρχε ένα φυτό.
Τα φύλλα του ήταν μακριά και μυτερά, τα λουλούδια του ήταν πορφυρά και το στρογγυλό κεφάλι του μεγάλωνε μέσα στο χώμα.
Ο μάγος απόρησε με το φυτό, αλλά αναγνώρισε τη δύναμη του.
Το ξερίζωσε, έκοψε τρία κομμάτια απ το κεφάλι του φυτού και τα πέταξε στον ουρανό.
Έμειναν κρεμασμένα εκεί σαν μισοφέγγαρα.
Έκαναν ένα δυνατό κρότο στον ουρανό, σαν Γκογκ και τράβηξαν την προσοχή του θηλυκού δαίμονα.
Ο μάγος την ξεγέλασε.
Ανέβασε τον άντρα πάνω στην πλάτη του πουλιού.
Η επιστροφή ήταν δύσκολη.
Διασχίζοντας την κόκκινη έρημο, κουράστηκαν.
Διασχίζοντας το σιδερένιο βουνό, έπεσαν στην γη.
Βρέθηκαν εγκλωβισμένοι σ’ ένα στενό μέρος απ’ όπου δεν υπήρχε τρόπος να βγει κανείς.
Έτσι, ο μάγος πήρε περισσότερα κομμάτια του φυτού και τα έδωσε στο πουλί να τα φάει.
Η δύναμη του ξαναγύρισε και γύρισαν στην πατρίδα τους.
Ο άντρας ψηνόταν ακόμα από τον πυρετό, αλλά η ψυχή του είχε ξαναμπεί στο σώμα του.
Ο μάγος βγήκε να βρει το φυτό που είχε δει στο όραμά του.
Το έφερε στη γυναίκα. "Κόψε κομμάτια από το κεφάλι και φτιάξε μια σούπα για τον άντρα σου" της είπε.
Εκείνη έλιωσε τις σκελίδες και η μυρωδιά τους πλημμύρισε την καλύβα.
Ο άντρας ίδρωσε κι άλλο αλλά ο πυρετός τον άφησε.
Μετά από αυτό, οι άνθρωποι της φυλής αυτής άρχισαν να μαζεύουν το φυτό και αργότερα να το καλλιεργούν.
Βρήκαν ότι ήταν θρεπτικό και έκανε καλό σε πολλές αρρώστιες.
Όλες οι φυλές το κουβαλούσαν μαζί τους στα ταξίδια τους για να τους δίνει δύναμη και να τους θεραπεύει...

Και ίσως έτσι να ανακαλύφθηκε το σκόρδο στην Ανατολή!
Και είναι πιθανό να είναι ένα από τα πρώτα φάρμακα του ανθρώπου πάνω στη γη.
Ο μύθος αυτός προέρχεται από την Κεντρική Ασία από όπου οι βοτανολόγοι πιστεύουν πως προέρχεται το σκόρδο, βόρεια του Αφγανιστάν και βορειοδυτικά του Θιβέτ, εκεί όπου συναντούνται τα νότια σύνορα της Ρωσίας και τα δυτικά σύνορα της Κίνας.
fysikaproionta.blogspot.gr

Ποιος σκοτώνει την παιδικότητα;

Το σχολείο, όπως λειτουργεί στην πράξη, είναι μία από τις σημαντικές αιτίες που χάνει το  παιδί τη δύναμη με τη οποία γεννιέται.

Ένας ουδέτερος παρατηρητής θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι αυτός είναι ο κυρίαρχος ρόλος του σχολείου.
Να αφαιρεί δηλαδή όλα τα συστατικά της  παιδικότητας, που είναι η ζωντάνια, ο αυθορμητισμός, η ανεξαρτησία και η δυνατότητα επιλογής με κριτήρια προσωπικά.
Οι αληθινά δημιουργικοί άνθρωποι, οι πρωτοπόροι επιστήμονες, οι καλλιτέχνες, ακόμη και οι επιχειρηματίες  κατάφεραν ό,τι κατάφεραν γιατί διατήρησαν εφʼόρου ζωής μια παιγνιώδη διάθεση που είναι η μητέρα του ενθουσιασμού, της περιέργειας, της αναζήτησης, της ανεξαρτησίας και της δημιουργικότητας.
Οι γονείς, μετά το σχολείο, είναι η επόμενη σημαντική αιτία απώλειας της παιδικότητας και της δημιουργικότητας.
Μοιάζει οξύμωρο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό.
Οι περισσότεροι γονείς βλάπτουν τα παιδιά τους!
Επιμένουν να περάσουν στα παιδιά τους όσα εκείνοι έμαθαν στο σχολείο τους  πριν  από τριάντα και  πλέον χρόνια.
Αξιώνουν, με ξεπερασμένες μεθόδους και γνώσεις,  να κάνουν τα παιδιά τους ξεχωριστά, δημιουργικά ικανά για τις απαιτήσεις της ζωής που τα περιμένει. Περικυκλώνουν τα παιδιά τους με πιεστικά δεσμά προσδοκιών.
Και βέβαια τα παιδιά αυτά δεν έχουν καμία προοπτική σωτηρίας.
Φεύγουν από το σχολείο, από ένα σύστημα που είναι κυρίαρχο και επιστρέφουν στο σπίτι, σε ένα σύστημα εξ ίσου, αν όχι περισσότερο, κυρίαρχο.
Προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους φορώντας τη σκοτεινή κουκούλα που το μακρινό δίπολο, σχολείο – οικογένεια, τους φόρεσε.
Το χρυσό ζητούμενο είναι όλοι μικροί και  μεγάλοι, μαθητές, γονείς και  δάσκαλοι να μαθαίνουν ο ένας από τον άλλο.
Πάνω σε αυτό το έδαφος συνεργασίας, όταν όλοι γίνουν συγκοινωνούντα δοχεία τα παιδιά θα γίνουν, επί τέλους, ανεξάρτητα.
Αναφύεται, συνεπώς, το ζήτημα επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου και  γονέων.
Η επίσκεψη των γονέων στο σχολείο με την ευκαιρία μιας σχολικής γιορτής ή άλλης εκδήλωσης δεν είναι  αρκετή.
Ούτε είναι αρκετή  η επίσκεψη για ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο ή τις αταξίες  του παιδιού.
Η παρουσία των γονέων και η συμμετοχή τους στα σχολικά δρώμενα πρέπει να είναι  εντεταγμένη στη συνολική σχολική κουλτούρα.
Η ένταξη των γονέων στη σχολική κοινότητα  δεν προϋποθέτει μία σειρά από υποχρεώσεις για τους ίδιους.
Η συμμετοχή τους είναι επικουρική και εθελοντική.
Η παρουσία τους στο σχολείο γεννά θετικά συναισθήματα για τους ίδιους αλλά κυρίως για τους μαθητές και είναι ωφέλιμη σε όλους.
Τα θετικά συναισθήματα παίζουν κυρίαρχο ρόλο στη διαδικασία της μάθησης. Είναι αυτά που δίνουν πνοή στην παιδική δημιουργικότητα.
Είναι  ο ούριος άνεμος  που φουσκώνει τα πανιά της παιδικής ψυχής.
Τι καλύτερο λοιπόν από το να έχουν ρόλο στη σχολική ζωή, η μητέρα, ο πατέρας ακόμη και οι παππούδες, δηλαδή τα πιο αγαπημένα πρόσωπα των παιδιών;
Να κάνουν το σχολείο, με την παρουσία τους και  τον εθελοντισμό τους, φυσική προέκταση του οικογενειακού περιβάλλοντος;
Να κάνουν το σχολείο πραγματικό χώρο μάθησης και την οικογένεια χώρο ανατροφής και  όχι αμφισβήτησης ή υποκατάστασης της σχολικής πρακτικής;
Να κάνουν το σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία και όχι περιχαρακωμένο και  κλειστοφοβικό;
Η εποικοδομητική παρουσία των γονέων και η συνεισφορά τους αλλάζει  τον σκοπό και τον χαρακτήρα της μάθησης από εκπαιδευτικό σε παιδαγωγικό. Εισάγει στο σχολείο στοιχεία κοινωνικά, ύψιστης παιδαγωγικής αξίας, που ενυδατώνουν τον αφυδατωμένο εκπαιδευτικό του ρόλο.
Ένα απρόσμενο όφελος της συμμετοχής των γονέων είναι η ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων μεταξύ τους, που στη συνέχεια επεκτείνονται  και συσφίγγονται και  εκτός σχολείου.
Οι σχέσεις των γονέων ενισχύουν ακόμη περισσότερο τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών. Συναισθηματικά και κοινωνικά τους φέρνουν πιο κοντά. Τους καθιστούν μέλη μιας μεγάλης οικογένειας.
Όταν οι γονείς γίνονται φίλοι τα  παιδιά γίνονται καλύτεροι φίλοι.
Η ενδοσχολική βία, αυτό το κακόηθες σύμπτωμα της κοινωνικής δυσλειτουργίας, της κοινωνικής παρακμής, χάνει το έδαφος που αναπτύσσεται. Περιορίζεται σημαντικά.
Σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία και γονείς που σέβονται την παιδική φύση και τον παιδαγωγικό ρόλο του σχολείου, που δεν τον υποκαθιστούν στο σπίτι, είναι οι παράγοντες που διασφαλίζουν την παιδικότητα και εξασφαλίζουν δημιουργικά παιδιά και, βέβαια, δημιουργικούς ενήλικες.
Διαφορετικά ξέρουμε τον ένοχο.
Ξέρουμε ποιος σκοτώνει την παιδικότητα…
δημοσιεύτηκε 20 Αύγουστος, 2013
από Άννα Παππά
δασκάλα, συγγραφέας

η εκπλήρωση των επιθυμιών

Υπάρχει ένας ακριβής μηχανισμός, μέσω του οποίου μπορούν να εκδηλωθούν όλες οι επιθυμίες. Είναι τέσσερα βήματα και έχουν ως εξής:
πρώτο βήμα
Γλιστράτε στο κενό ανάμεσα των σκέψεών σας.
Το κενό αυτό είναι το παράθυρο, 
ο διάδρομος, 
ο μετασχηματιστικός στρόβιλος μέσω του οποίου η προσωπική ψυχή επικοινωνεί με την κοσμική ψυχή.
δεύτερο βήμα
Θέτετε τη σαφή πρόθεση ενός ξεκάθαρου στόχου μέσα στο κενό.
τρίτο βήμα
Εγκαταλείπετε την προσκόλλησή σας στο αποτέλεσμα, επειδή το κυνήγι του αποτελέσματος ή η προσκόλληση σ' αυτό συνεπάγεται και την έξοδο από το κενό.
τέταρτο βήμα
Αφήνετε το σύμπαν να χειριστεί τις λεπτομέρειες.
Είναι σημαντικό να έχετε την επίγνωση ενός ξεκάθαρου στόχου, αλλά και να παραιτείστε από την προσκόλλησή σας στον στόχο.
Και ο στόχος βρίσκεται στο κενό και το κενό είναι το δυναμικό που οργανώνει και ενορχηστρώνει τις λεπτομέρειες που απαιτούνται
για να επηρεάσουν οποιοδήποτε αποτέλεσμα.