Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

Πίσω από τις κουίντες - γνωρίζεις τι το ιδιαίτερο έχεις αγαπητέ μου τοξότη?

Τι κάνει τον Τοξότη να διαφέρει από όλα τα άλλα ηλιακά ζώδια;
Ο Τοξότης είναι το 9ο αστρολογικό ζώδιο του ζωδιακού κύκλου και σχετίζεται με τον αστερισμό του Τοξότη. 
Αυτός ο ήλιος ταξιδεύει μεταξύ 23 Νοεμβρίου και 21 Δεκεμβρίου. 
Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, ο Τοξότης ήταν μέντορας του Αχιλλέα!
Ω Τοξότη αγαπητέ, άσε με να σου πω τους τρόπους με τους οποίους είσαι ξεχωριστός.
Τοξότη μου κυβερνάσαι από τον Δία, τον αιώνιο αισιόδοξο. 
Λατρεύω το πόσο δύσκολο είναι να σε κρατήσει κάποιος χαμηλά Τοξότη μου!
Μερικές φορές σε βλέπω σαν κάτι περίεργα παιχνίδια, που 
όσο κι αν τα χτυπήσεις, πάντα προσγειώνονται στα πόδια τους και σηκώνονται χαμογελώντας. 
Το να έχεις τον Δία ως κυβερνήτη πλανήτη είναι σίγουρα ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
Έχεις μια ακόρεστη επιθυμία για περιπέτεια και για εξερεύνηση του φαινομενικά ανεξερεύνητου. 
Η αλήθεια  είναι το σήμα κατατεθέν του Τοξότη. 
Τόσο πολύ που συχνά μπορεί να είναι καυστικός με τα λόγια του. 
Ξεστομίζει ο αγαπημένος Τοξότης ό,τι έχει στο μυαλό του χωρίς ντροπή, προς μεγάλη απογοήτευση ή ευχαρίστηση των γύρω τους.
Ποτέ δεν συμβιβάζεται!
Έχει ανοιχτό, αισιόδοξο και ενεργητικό μυαλό.
Ονειρεύεται μεγάλα πράγματα!
Είναι ονειροπόλος και νυχτερινός στοχαστής.
Εχει μοναδική αντίληψη για τα πράγματα.
Δύναμη παρατήρησης - 200%
Διαβάζει τους ανθρώπους σαν ανοιχτό βιβλίο!
Φουτουριστικοί σαν Θεός!
Θα πάριε το ρίσκο ο ατρόμητος Τοξότης!
Ο μεγαλειώδης Τοξότης έχει περίεργα δημιουργικό μυαλό.
Δεν σπαταλά χρόνο και χρήμα ο Τοξότης!
Αλλά είναι ειρηνικός και στοργικός ο Τοξότης μας και θα κάνει τα πάντα για τη γνώση.
Δεν του αρέσει του Τοξότη οι άνθρωποι που έρχονται πολύ κοντά!
Δεν του αρέσει να τον αγγίζουν ούτε οι γονείς του μερικές φορές
είναι πολύ περήφανος και
μερικές φορές μπορεί απλώς να προβλέψει το μέλλον.
Θέλει να είναι ασυναγώνιστος, έτσι εργάζεται τρεις φορές σκληρά κάθε φορά που κάνει λάθος
Και δεν αντέχουν τους ηττημένους ή τους ανθρώπους που δεν είναι στο επίπεδό του!
Είναι ειρηνικός και δεν θέλει καυγά
δεν αντέχει τους καυγάδες!
Συνολικά, η ζωή γύρω από έναν Τοξότη δεν είναι ποτέ βαρετή.
https://www.quora.com/What-is-special-about-a-Sagittarius

Γιατροσόφια - η καταγωγή της λέξης και η σημασία της

Πολλές από τις λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά μας είναι άγνωστες στην αρχική τους σημασία. 
Με την πάροδο του χρόνου οι περιστασιακές νοηματοδοτήσεις σε μερικές από αυτές επικάλυψαν την αρχική σημασία και πλέον δεν γνωρίζουμε επακριβώς τι σημαίνουν αν και εξακολουθούμε να τις χρησιμοποιούμε υπό τη νεότερη νοηματοδότηση.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα. 
Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ή λέξη "γιατροσόφι" ή "ιατροσόφιον" που αρχικά είχε καλή σημασία. 
Καθώς αποτελεί σύνθετη λέξη από το ιατρός και σοφία . 
Ήταν δηλαδή μια επιμέρους ιατρική γνώση-σοφία ενώ η συνολική επιστήμη η ιατροσοφική δεν υπολείπονταν της ιατρικής ως έννοια. 
Αντιθέτως συνδύαζε τόσο την ιατρική όσο και τη φαρμακευτική και άλλες παρεμφερείς γνώσεις σε μία ενότητα με αυτό το όνομα.
Ανάλογα με την εποχή όμως και με τις περιστάσεις το εύρος αλλά και ο χαρακτήρας  των εννοιών μεταβάλλεται.  
Το ιατροσοφικόν κατέληξε να σημαίνει κομπογιαννιτισμός, απάτη και πρόληψη ή δεισιδαιμονία ακόμη, όταν από άγνοια ή εσκεμμένα, κάποιοι ενέπλεξαν στην επιστήμη και προλήψεις, συνήθειες και αντιλήψεις της εποχής τους
 και οι οποίες δεν είχαν κανένα χαρακτηριστικό της επιστήμης ούτε καν το κυριότερο: 
τη λογική απόδειξη.
Ο μελετητής που καλείται να ασχοληθεί με την ιστορία της ιατρικής έχει ένα διπλό καθήκον: αφενός να διατηρήσει τις όποιες επιστημονικές ανακαλύψεις υπάρχουν από το παρελθόν, αφετέρου να κάνει ορθό διαχωρισμό και να μην απορρίψει αδιακρίτως ότι μοιάζει ανόητο, ξεπερασμένο ή λανθασμένο χωρίς να ακολουθήσει την ίδια μέθοδο και αποδεικτική διαδικασία με την οποία επιβεβαιώνονται ανά τους αιώνες οι επιστημονικές ανακαλύψεις και διακρίνονται από τις εσφαλμένες εικασίες ή παραδοχές.
Δηλαδή την αποδεικτική πειραματική διαδικασία. 
Πολλές φορές, κυρίως κατά την εποχή του 18ου αιώνα και έως και στον 20ο αιώνα απορρίφθηκαν τυφλά πολλά στοιχεία των παραδόσεων χωρίς αξιόλογη έρευνα μόνο και μόνο από την εξωτερική τους εμφάνιση. 
Αργότερα, όταν εξετάστηκαν με την απαιτούμενη προσοχή, αποδείχθηκαν ορθές και χρήσιμες πρακτικές αλλά για άλλους λόγους από εκείνους που ίσως είχαν υποθέσει μέχρι τότε.  
Πχ. η χρήση της βδέλλας ως μέσου αποφυγής της πήξης του αίματος ήταν αποτελεσματική λόγω της αντιπηκτικής ουσίας που περιέχει το σάλιο της βδέλλας και όχι λόγω της αφαίμαξης καθεαυτής, όπως υπέθεταν τότε.
Όλες οι παλαιές παραδοχές πρέπει να επανεξαταστούν με αυτό το σκεπτικό ανεξαρτήτως της αφελούς ερμηνείας που λειτουργεί συκοφαντικά για τη λαϊκή ιατρική παράδοση. 
Η ερμηνεία είναι πάντα διακριτό ζήτημα από το γεγονός.
Από τις παλαιότερες εποχές έχουν διασωθεί πολλές συλλογές ιατρικών γνώσεων οι οποίες θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντικό πεδίο έρευνας για την ιατρική και τις παρεμφερείς επιστήμες. 
Μία τέτοια συλλογή είναι και το  σύγγραμμα με τον τίτλο Γεωπονικόν του κρητικού μοναχού Αγαπίου Λάνδου, φημισμένου συγγραφέα της περιόδου της Τουρκοκρατίας  ο  οποίος ήταν επίσης συγγραφέας και άλλων πολύ γνωστών έργων όπως το "Αμαρτωλών Σωτηρία" που επίσης κάποια από αυτά έχουν δυσφημιστεί, όπως, δυστυχώς, πολλές φορές συμβαίνει!
Τα κείμενα αυτά σημείωσαν πλήθος εκδόσεων, περί τις 150 όλα μαζί και 300.000 αντίτυπα μέσα σε 150 χρόνια και αποτέλεσαν βασικά αναγνώσματα για την περίοδο εκείνη.
Στο Γεωπονικόν ο Αγάπιος καταγράφει, αναπαράγοντας από παλαιότερα κείμενα, όπως ο ίδιος ομολογεί στη Εισαγωγή, πλήθος αντιλήψεων από παλιά έως την εποχή συγγραφής του, περίπου  1620  για πολλά ζητήματα από την γεωπονική και την καθημερινή  διατροφή μέχρι την ιατρική , 
τη βοτανολογία, 
τη συμπεριφορά των ζώων, 
ακόμη και αν αυτές μοιάζουν αφελείς και δεν γίνονταν εύκολα πιστευτές ούτε στην εποχή του. 
Πχ. η παρατήρησή του ότι τα μεταλλικά στεφάνια στα βαρέλια κρασιού τα σώζουν από αλλοίωση λόγω αστραπών, σήμερα μπορεί να ερμηνευτεί μέσω της ηλεκτρομαγνητικής θεωρίας κάτι που τότε ήταν αδύνατο. 
Τα μεταλλικά στεφάνια αποτελούν προστατευτική διάταξη διότι λόγω της αυτεπαγωγής και της αγωγιμότητάς τους βοηθούν ως ηλεκτρομαγνητικά φίλτρα να καταναλωθεί μέρος της ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας σε αυτά και να μην φτάσει στο εσωτερικό του βαρελιού. 
Λειτουργούν ως ένας χονδροειδής κλωβός Φαραντέι για κάποιες συχνότητες. 
Αν μάλιστα είναι αρκετά σε πλήθος ο κλωβός γίνεται πολύ καλύτερος και αποτελεσματικότερος.  
Ο Αγάπιος κατά τη διαμονή του ως στο Άγιο Όρος διεύρυνε σε τεράστιο βαθμό τις γνώσεις του και τη γλωσσομάθειά του και εν συνεχεία ταξίδεψε σε πολλά μέρη καθώς και στη Δύση όπου βρήκε πολλά παλιά ή και αρχαία κείμενα ιατρικής και συναφών θεμάτων, τα οποία επιλεκτικά αντέγραψε.
Θα ξεκινήσουμε σήμερα στην παρούσα σελίδα να παρουσιάσουμε αρχικά μερικά από τα γνωστότερα έργα με γνώσεις ή αναφορές στην "ιατροσοφική" και εν συνεχεία θα  παρουσιάσουμε κατά σειρά κάθε ένα από τα μικρά κεφάλαια του βιβλίου "Γεωπονικόν" του Αγαπίου Λάνδου και να τα σχολιάζουμε με κατά το δυνατό αποσαφήνιση της ορολογίας του, ώστε ο αναγνώστης να μπορεί αφενός κα κατανοήσει το νόημα αφετέρου να μπορεί να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα.
Ορισμένα από τα έργα του μπορούν να βρεθούν και σε ψηφιακή μορφή. 
Δεν πρέπει να συγχέεται με το συνεργάτη του αγίου Νικοδήμου του αγιορείτη, τον Αγάπιο Λεονάρδο, που έζησε δύο αιώνες μετά.

iatrosofikesanazitiseis

Η πολυχρωμία της συνείδησης και το ψάρεμα και πιο πίσω κρυμμένος ο Philip Dick

Να έχεις καθαρή συνείδηση μας έλεγαν μια ζωή οι πιο μεγάλοι, οι περισσότεροι τουλάχιστον. Και τι είναι η συνείδησή σου για να είναι καθαρή; 
Ο πάγκος της κουζίνας ή τα τζάμια του αυτοκινήτου σου; 
Γιατί αν είναι κάτι παρόμοιο να πάρω ένα πανί να την καθαρίσω στη στιγμή. 
Όπως έλεγε και ο μεγάλος Philip Dick παραλογισμοί της φαντασίας. 
Αλλά πάλι ο Dick ήταν τρελός. 
Πάμε από την αρχή γιατί μπερδεύτηκα.
Συνείδηση, λέξη σύνθετη από τη λέξη είδηση και το προσθετικό συν. 
Νομίζω δεν είμαι και Μπαμπινιώτης. 
Άρα με τα λίγα ελληνικά που ξέρουμε, σημαίνει πρόσθετη είδηση, πρόσθετη πληροφορία ίσως. 
Και που βρίσκεται; 
Γιατί το Άγιο Πνεύμα έχει να εμφανιστεί 2000 χρόνια. 
Μα στο μυαλό σου χαζέ. 
Είναι οι αποτυπωμένες μνήμες σου από τα βρεφικά σου χρόνια μέχρι σήμερα. 
Μπα και τι είναι αυτό που έχει αποτυπωθεί; 
Γενικές συμπεριφορές, όπως για παράδειγμα ότι είναι καλό να βοηθάς έναν άνθρωπο που έχει ανάγκη. 
Είναι όλες οι ηθικές αξίες που βρίσκονται βαθιά μέσα σου, όπως σου έχουν μάθει από την οικογένειά σου και το σχολείο και….
Στοπ. 
Όταν κάποιος σου λέει να έχεις καθαρή συνείδηση λοιπόν εννοεί να ακολουθείς όλες τις καλές αξίες που έχεις μάθει για να μην έχεις τύψεις...
Αυτό όμως προϋποθέτει ότι όλα όσα σου δίδαξε είναι σωστά και ότι αυτός επίσης ήταν σωστός και ντόμπρος άνθρωπος και ο πατέρας του το ίδιο και αυτού άλλο τόσο μέχρι και τον πρώτο Νεάτερνταλ πρόγονο σου που ήταν ο πρώτος ο οποίος είχε καταργήσει το τράβηγμα των μαλλιών της γυναίκας του. 
Χα -και τότε γιατί η κοινωνία μας είναι έτσι;
Μην βιάζεσαι δικέ μου. 
Μπορεί να στα έμαθαν καλά αλλά εσύ να μην τα εφαρμόζεις όπως πρέπει.. 
Αυτό όμως είναι σαν να ρωτάμε αν έκανε η κότα το αυγό ή το αυγό την κότα. 
Δεν έχει σημασία ποιος έσπασε τον κρίκο στο γενεαλογικό δέντρο του καθενός αλλά ότι το δέντρο έχει γείρει. 
Και η κοινωνία μοιάζει με τον Τιτανικό λίγο πριν βουλιάξει. 
Και για ποια συνείδηση τότε συζητάμε;
"Λάθος κάνεις, υπάρχει συνείδηση" μου είπε ο Τάσος τις προάλλες.
"Ποια συνείδηση ρε Τάσο;"
"Υπάρχει που σου λέω. 
Απλά πρέπει να διαλέξεις χρώμα. 
Η δικιά μου είναι ροζ ας πούμε;"
"Τι ροζ μου τσαμπουνάς τώρα;"
"Ροζ είναι αυτό τον καιρό από τα κατοστάευρα"
"Ντροπή ρε Τάσο. Μιλάμε σοβαρά. 
Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε παιδεία. 
Πάνε να την διαλύσουν, δε θα μείνει τίποτα"
"Αγόρι μου πάει καιρός που την έχουν διαλύσει, δεν τους έβλεπες πέρυσι που πήγαιναν όλοι για ψάρεμα;"
"Τι σχέση έχει αυτό τώρα;"
"Δεν είχε μείνει τίποτε άλλο να γαμήσουν" ntns
     ...σημείωση ntinas
Συνείδηση είναι η νοητική δυνατότητα ενός οργανισμού η οποία του επιτρέπει, σε προέκταση των αισθήσεων του, να γνωρίζει και να κατανοεί τον εαυτό του, 
το περιβάλλον του, 
τα γεγονότα και γενικά όσα συμβαίνουν γύρω του και μέσα του και να έχει την αίσθηση της θέσης του και της σημασίας του στον κόσμο καθώς και του αντίκτυπου των πράξεων του. 
Η ενσυνείδητη κατάσταση ως άμεση, ολοφάνερη, θεμελιώδης εμπειρία ζωής αποτέλεσε για τον  René Descartes/Renatus Cartesius τη σταθερή αφετηρία στο έργο του για την ανάπλαση της πραγματικότητας.
Η λέξη συνείδηση προέρχεται από το απαρέμφατο συν-ειδέναι < οίδα = γνωρίζω, (σύν+οιδα) = γνωρίζω καλώς, εξ ιδίας αντιλήψεως που αποδόθηκε και στα λατινικά με την ακριβή εννοιολογική της σημασία, ως conscientia, που σημαίνει γνωρίζω πλήρως. 
Την ίδια λέξη χρησιμοποιεί πρώτος ο Γάλλος φιλόσοφος René Descartes/Renatus Cartesius και λίγο αργότερα ο John Locke στα αγγλικά ως Conscience που μεταγενέστερα μεταβάλλεται σε Concience.
Από την ίδια ρίζα παράγονται οι λέξεις Sence = αίσθηση, 
sense = έννοια, αλλά και Science = επιστήμη που στα ελληνικά σημαίνει "προσήλωση του νου", από το αυτοτελές ρήμα επίσταμαι = γνωρίζω εμπείρως...
Όσον αφορά την ετυμολογία της λέξης συνείδηση και ο Γ. Μπαμπινιώτης εκφράζει την άποψη ότι προέρχεται από το απαρέμφατο συν-ειδ-έναι του ρήματος σύνοιδα = γνωρίζω καλά, ξέρω.,,,
psychologynow.gr
https://free-fantasia.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

Πόσο αληθινή είναι η διαίσθησή μας;

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Το Ινστιτούτο Heartmath στην Αμερική, μέσα από πειράματα που έχει κάνει, δημοσίευσε το 2004 μία μελέτη (Electrophysiological Evidence of Intuition. 
McCraty, Atkinson and Bradley) σύμφωνα με την οποία αποδείχθηκε η ύπαρξη διαίσθησης.
Αυτή η ασυνείδητη πρόσληψη πληροφορίας γίνεται αισθητή από μικρές αλλαγές στα συναισθήματα και από διάφορες μετρήσιμες φυσιολογικές αλλαγές που γίνονται μέσα στο σώμα, όπως αναφέρεται στην μελέτη.
Σύμφωνα πάντα με την μελέτη αυτή (που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Alternative andComplementary Medicine), το κέντρο της διαισθητικής ικανότητας είναι η καρδιά, της οποίας ο βαθμός ευφυΐας μόλις έχει αρχίσει να γίνεται κατανοητός από την επιστημονική κοινότητα.
Σας έχω ξαναμιλήσει για το νευρικό σύστημα που ανακαλύφθηκε εδώ και μία περίπου δεκαετία πως υπάρχει στη καρδιά. 
Φαίνεται πως αυτός ο μικρός εγκέφαλος που παράγει όλες τις ορμόνες και ουσίες που παράγονται και στον εγκέφαλο που βρίσκεται μέσα στο κρανίο μας, έχει την ικανότητα να θυμάται και να διαισθάνεται. 
Οι πληροφορίες που αυτός στέλνει στον εγκέφαλο του κρανίου μας ανά λεπτό, είναι πολύ περισσότερες  όπως έχει διαπιστωθεί ερευνητικά, από αυτές που ο εγκέφαλος του κρανίου στέλνει  σε εκείνον.
Αυτό δείχνει πως πιθανότατα η καρδιά προσλαμβάνει τα ερεθίσματα από το περιβάλλον, τα στέλνει προς επεξεργασία στον εγκέφαλο του κρανίου και εκείνος με τη σειρά του στέλνει σήμα προς τα διάφορα όργανα συντονίζοντας τις απαραίτητες ενέργειες του οργανισμού.
Προφανώς τα ερεθίσματα αυτά που η καρδιά προσλαμβάνει, είναι εκείνα που δεν είναι ακόμη σε θέση να αντιληφθεί με τις πέντε αισθήσεις μας ο κρανιακός μας εγκέφαλος, γιατί δεν έχουν ακόμη πάρει την υλική τους μορφή μέσα στο μάτριξ της πραγματικότητάς μας.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Heartmath, η ικανότητα αυτή της καρδιάς να προσλαμβάνει πληροφορίες πριν αυτές υλοποιηθούν, μπορεί να ενισχυθεί με την χαλάρωση και την διαχείριση των συναισθημάτων που οδηγεί τον οργανισμό σε ενεργειακή εναρμόνιση (coherence).
Όσο πιο αρμονικά λειτουργεί ο οργανισμός μας, τόσο πιο ανοιχτή είναι η καρδιά μας στην διαίσθηση και την πρόσληψη πληροφοριών από το σύμπαν που μας περιβάλλει, οδηγώντας μας σε καλύτερες και σωστότερες αποφάσεις για τη ζωή μας.
Η ενεργειακή εναρμόνιση για την οποία τόσο συχνά σας μιλάω σε αυτή την ιστοσελίδα δεν βοηθάει δηλαδή μόνον την υγεία μας, προστατεύοντάς μας από τις καταστροφικές συνέπειες της αντίδρασης του στρες, αλλά βοηθάει πολύ και τη ζωή μας γενικότερα.
     Με αγάπη
από την ιστοσελίδα της dr. Ελένης Τσουκαλή
https://lenahealth.blogspot.com/2013/10/42_25.html
Η δύναμη της πρόθεσης
https://lenahealth.blogspot.com/2017/03/blog-post_9.html

Philippe Guillemant - το γεγονός ότι πιστεύουμε ότι έχουμε πιστέψει ότι είμαστε μηχανές, μας οδηγεί κατ’ ευθείαν προς ένα μέλλον ολοκληρωτικής αποξένωσης.

Η δεύτερη αιτιότητα, αντίθετη από την συνήθη ή ακόμα και από την αναδρομική αιτιότητα, ερμηνεύει πώς ορισμένες αιτίες μπορούν μερικές φορές να προέρχονται από τα αποτελέσματά τους, ενώ υποτίθεται ότι τα αποτελέσματα προέρχονται από τις αιτίες.
Πώς η φυσική της πληροφορίας γκρεμίζει όλα τα αφηγήματα του μετανθρωπισμού και προσφέρει ένα ελπιδοφόρο όραμα για ένα καλύτερο μέλλον
η συνείδηση δεν είναι προϊόν του εγκέφαλου, αλλά μια ανεξάρτητη δονητική δομή που λειτουργεί ως σύστημα πλοήγησης πέραν του γνωστού μας χωροχρόνου
Μπορεί ποτέ το μέλλον, που θεωρείται ότι ακόμα δεν έχει δημιουργηθεί, να επηρεάσει την πορεία της ζωής μας; 
Μπορεί ποτέ κάτι που θεωρείται άυλο, όπως η πληροφορία, να επηρεάσει την ύλη;
Το γεγονός ότι δεν συνειδητοποιούμε ότι τα πάντα είναι συνείδηση και όχι ύλη, προκαλεί άκρως αρνητικές συνέπειες, όπως το ότι εδώ και 300 χρόνια η επιστήμη, από την στιγμή που έγινε ικανή να παράγει τεχνολογία, προκειμένου να εναντιωθεί στην θρησκεία, έθεσε τα δόγματά της και τελικά σήμερα βρίσκεται στο σημείο να επαναλαμβάνει τις ίδιες ανοησίες που διέπραξε πρωτύτερα η θρησκεία. 
Τα καταστροφικά της δόγματα ήταν ο υλισμός, η αιτιότητα, ο ντετερμινισμός και η τυχαιότητα.
Ωστόσο, σήμερα υπάρχουν μείζονες επιστημονικές ανακαλύψεις στην φυσική του μικρόκοσμου, που έγιναν μόλις κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών και άλλαξαν ριζικά την κοσμοθέασή μας.
Αυτές ακριβώς διερευνά ο Γάλλος καθηγητής φυσικής Φιλίπ Γκιγιεμάν/Philippe Guillemant καταγγέλλοντας ότι αποκρύπτονται επιμελώς από το ευρύ κοινό, με στόχο να πειστούν οι άνθρωποι ότι είναι μηχανές. 
Αν διαδοθεί ότι αυτό δεν είναι παρά ακόμα ένα δολερό αφήγημα, θα οδηγηθούμε στην κατάρρευση του ελέγχου της ανθρωπότητας από αλγορίθμους που επιβάλλονται από μια χούφτα εξαιρετικά διεστραμμένων υποκειμένων που νομίζουν ότι είναι θεοί, και κατά συνέπειαν, σε ένα πολύ φωτεινότερο μέλλον.
Η γοητεία της συγχρονικότητας
Ο Φιλίπ Γκιγιεμάν είναι ένας αντισυμβατικός καθηγητής μηχανικής της φυσικής και συγγραφέας, και εξασκεί την επιστήμη του στο εργαστήριο του Πολυτεχνείου της Μασσαλίας που ανήκει στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών της Γαλλίας (CNRS).
Ειδικός στην Θεωρία του Χάους και την τεχνητή νοημοσύνη, η εργασία του τον οδήγησε στην δημιουργία δύο καινοτόμων επιχειρήσεων, αδειοδοτημένων από το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών της Γαλλίας, τις Synapsys και Uratec, χάρη στις οποίες έλαβε πολλές διακρίσεις, συμπεριλαμβανομένου του Κρυστάλλινου Μετάλλιου του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών της Γαλλίας.
Μέχρι το 2010, τα βραβεία, τα πειράματα και οι δημοσιεύσεις του ήταν σχετικά με τις μεθόδους της επεξεργασίας της πληροφορίας που προκύπτουν από την Θεωρία του Χάους που εφάρμοσε στην αναγνώριση σχημάτων, την ανάλυση των οφθαλμικών κινήσεων, την κατηγοριοποίηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας και την σύσταση του νευρωνικού δικτύου.
Ο Γκιγιεμάν ενδιαφέρθηκε επίσης για το φαινόμενο της Συγχρονικότητα από πολύ νέος, όπου γοητεύτηκε από την πιθανή σχέση μεταξύ αυτού του φαινομένου που βίωσε προσωπικά το 1976, και ορισμένων παραδόξων της σύγχρονης φυσικής και συγκεκριμένα, των παραδόξων EPR
Αλλά και ο επιφανής νομπελίστας φυσικός Βόλφγκανγκ Πάουλι -1900-1958, είχε επίσης γοητευθεί από την Συγχρονικότητα πολύ νωρίτερα, όπως αποδεικνύεται από την αλληλογραφία του με τον διάσημο ψυχαναλυτή Καρλ Γιούνγκ, "πατέρα" της Συγχρονικότητας.
Το 1981, ο Γκιγιεμάν, όντας ακόμα φοιτητής, και ενώ σκεφτόταν να ασχοληθεί συστηματικά με το φαινόμενο της Συγχρονικότητας, η ομάδα του Γάλλου φυσικού και οπτικού Αλαίν Ασπέκτ/Alain Aspect πραγματοποίησε ένα σημαντικότατο πείραμα, που έμελλε να παίξει κυρίαρχο ρόλο στην ερμηνεία της κβαντομηχανικής.
Αυτό το πείραμα απέκλεισε την παρέμβαση κρυμμένων μεταβλητών στην αναιτιοκρατία της κβαντικής «τυχαιότητας», και άνοιξε την πόρτα σε άλλες ερμηνείες, όπως η μη τοπικότητα ή η ύπαρξη πρόσθετων χωρικών διαστάσεων.
Ο Πάουλι είχε λοιπόν δίκιο έναντι του Αϊνστάιν: 
Το πείραμα του Ασπέκτ έδειξε ότι ο Θεός φαινόταν πραγματικά να παίζει ζάρια.4 Αναγκαστικά λοιπόν, τις επόμενες δεκαετίες η φυσική έπρεπε να επιλύσει το ζήτημα της τυχαιότητας που είχε εισάγει, δίχως να ξέρει πώς να το διαχειριστεί.
Μαγεμένος από το απίστευτο αποτέλεσμα εκείνου του πειράματος, αναρωτήθηκε μήπως ο ιντετερμινισμός- αναιτιοκρατία, που κυριαρχεί στην μικροσκοπική κλίμακα δεν θα μπορούσε να αναπαραχθεί, να ενισχυθεί και να παρατηρηθεί στην μακροσκοπική κλίμακα με την βοήθεια κατάλληλου εξοπλισμού.
Αυτή η έμμονη ιδέα, τον παρακίνησε να εφεύρει ένα όργανο ικανό να ανιχνεύσει και να αναδείξει την μακροσκοπική αναιτιοκρατία, προκειμένου να προσδιορίσει τι θα μπορούσε να την καθορίσει.
Τί θα μπορούσε άραγε να επηρεάσει μια πολύ απίθανη και τυχαία επιλογή της φύσης; 
Η συνείδηση; 
Η παρατήρηση; 
Ή μήπως το ίδιο το μέλλον; 

Έτσι αφιερώθηκε στην δημιουργία συστημάτων για την ανίχνευση προειδοποιητικών "σημαδιών" μακροσκοπικών φαινομένων, όπως οι σεισμοί και οι ηφαιστειακές εκρήξεις.
Για τον σκοπό αυτό, χρησιμοποίησε έξυπνες κάμερες, που η ευαισθησία τους κατάφερε να συλλάβει την κλίμακα των φωτονίων και ξεκίνησε μια διδακτορική διατριβή στην φυσική της ακτινοβολίας, προσομοιώνοντας τις ακτινοβολίες σε ένα μακροσκοπικό σύστημα.
Τότε μυήθηκε στην στατιστική φυσική, και το 1988 παρατήρησε το παράδοξο των συμπερασμάτων της, όπως η απαγορευτικότητα της αντιστροφής του χρόνου, και η απρόβλεπτη και εγγενής φύση των χαοτικών φαινομένων.
Αυτό το χάος όμως του χρησίμευσε ως μέσον προκειμένου να αναδείξει τον τόσο αναζητούμενο ιντετερμινισμό, αναπτύσσοντας το 1991 νέες μεθόδους ανάλυσης εικόνας, προσαρμοσμένες στην Θεωρία του Χάους.
Το καλοκαίρι του 2006 ο φυσιολάτρης καθηγητής βίωσε μια μυητική εμπειρία του φαινομένου των συγχρονικοτήτων, προκαλώντας τις κυριολεκτικά ο ίδιος, εφόσον σύμφωνα με την ακόμα πολύ ασαφή Θεωρία της Διπλής Αιτιότητας που τότε ήταν ακόμα εν τη γενέσει της, κάτι τέτοιο ήταν εφικτό. 
Το αποτέλεσμα εκείνων των βιωμάτων ήταν το πρώτο του βιβλίο, La route du temps/Ο δρόμος του χρόνου.
Σήμερα πλέον, ο Γκιγιεμάν πραγματοποιεί θεμελιώδη έρευνα στην φυσική της πληροφορίας, η οποία στοχεύει να αναθεωρήσει την αντίληψή μας για τον χωρόχρονο, λαμβάνοντας υπόψιν και τις περαιτέρω διαστάσεις του χώρου για τις οποίες δεν μαθαίνουμε τίποτε.
Η έρευνα περιλαμβάνει την συνεκτίμηση της αναπόφευκτης παρουσίας διχαλώσεων σε οποιαδήποτε κλίμακα, που επιβάλλουν μη αιτιώδεις επιλογές, δηλαδή που περιλαμβάνουν την εισαγωγή μελλοντικών πληροφοριών ή πληροφοριών πέραν του τετραδιάστατου χωροχρόνου μας.
Αυτά τα θέματα σύντομα θα αναγκάσουν τους φυσικούς να λάβουν σοβαρά υπόψη τους την επιρροή του μέλλοντος στην εξέλιξη των γεγονότων, διαδικασία την οποία ο Γκιγιεμάν αναλύει στην περιβόητη θεωρία του της Διπλής Αιτιότητας.
Η Θεωρία της Διπλής Αιτιότητας
Η σύλληψη της Θεωρίας της Διπλής Αιτιότητας ή του ευέλικτου χωρόχρονου, ενός μοντέλου δημιουργίας πραγματικότητας που βασίζεται στην ελεύθερη βούληση, μέσω αναδρομικής αιτιότητας, είναι το magnus opus του καθηγητή Γκιγιεμάν.
Αν και είναι μια μεταφυσική θεωρία, ωστόσο, βασίζεται σε μια επιστημονική υπόθεση –τον ​​μακροσκοπικό ιντετερμινισμό– που έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη πληροφοριών, οι οποίες όμως μπορεί να καλυφθούν από την συνείδηση.
Αυτή η –για πολλούς παράξενη– θεωρία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρώτο βιβλίο του Γκιγιεμάν με τίτλο 
La route du temps/Ο δρόμος του χρόνου, 2010, την οποία εξέλιξε σταδιακά στα επόμενα τέσσερα βιβλία του: La physique de la conscience/Η φυσική της συνείδησης, 2015, 
Le pic de l’esprit/Η κορυφή του πνεύματος, 2017, 
Le grand virage de l’ humanité/Η μεγάλη στροφή της ανθρωπότητας, 2021, και 
το τελευταίο, La physique du futur lumineux/Η φυσική του φωτεινού μέλλοντος, 2023, στα οποία παρουσιάζει την έρευνά του για την φυσική της συνείδησης και πώς αυτή θα μπορούσε να κλονίσει τις πεποιθήσεις μας για τον κόσμο και το σύμπαν μας.
Στην πραγματικότητα, η Θεωρία της Διπλής Αιτιότητας συντίθεται από διάφορες ερμηνείες των αποτελεσμάτων της σύγχρονης φυσικής πάνω σε ποικίλα πεδία, όπως η Θεωρία του Χάους, η Θεωρία της Σχετικότητας, η κβαντομηχανική, η στατιστική φυσική και πιο πρόσφατα, η φυσική της πληροφορίας.
Πράγματι, τις τελευταίες επτά δεκαετίες, αρκετοί επιστήμονες είχαν ψάξει να βρουν άλλες εξηγήσεις για την τυχαιότητα και τα φαινόμενα συγχρονικότητας, προτείνοντας διάφορες εναλλακτικές θεωρίες. 
Όλες εστιάζουν στην κατανόηση της υποκείμενης τάξης της πραγματικότητας που φαίνεται να διέπει αυτές τις εκδηλώσεις. 
σχετικός πίνακας 1*
Η θεωρία της Διπλής Αιτιότητας ενδιαφέρεται για τους μηχανισμούς μιας δεύτερης αιτιότητας που θα ήταν αναδρομική, όπως εξετάστηκε από τον αείμνηστο φυσικό και κοσμολόγο Στήβεν Χόκινγκ, και συνοψίστηκε ως εξής:
Μέσω της παρατήρησής μας δημιουργούμε την πραγματικότητα - παρελθόν. 
Αυτή η ανάδρομη αιτιότητα θα ήταν ικανή να εξηγήσει πολλά παράξενα φαινόμενα όπως η συγχρονικότητα, οι εξαιρετικές συμπτώσεις και ορισμένες σωτήριες διαισθήσεις. 
Ωστόσο, η Διπλή Αιτιότητα, είναι μια μεταφυσική θεωρία, εφόσον υπόκειται στις ακόλουθες δύο υποθέσεις:
• Την αυθεντικότητα της ελεύθερης βούλησής μας: η ελευθερία μας δεν είναι ψευδαίσθηση, κάνουμε πραγματικά επιλογές στη ζωή μας, που δεν εξαρτώνται μόνο από το παρελθόν.
• Την πανταχού παρουσία του μέλλοντος: το σύμπαν έχει ήδη –εν μέρει– εξελιχθεί στο μέλλον μας, σύμφωνα με πολλαπλές εκδοχές που επιτρέπουν στο πεπρωμένο μας να αλλάξει.
Αυτές οι δύο υποθέσεις οδηγούν στην ανάδειξη του πολύ σημαντικού ρόλου της ελεύθερης πρόθεσης στην υλοποίηση ενός ατομικού πεπρωμένου. 
Η δύναμη της πρόθεσης, πάνω στην οποία έχουν γραφεί εκατοντάδες βιβλία, έγκειται στην ικανότητα ενός ανθρώπου να προσδιορίζει αμέσως τις πιθανότητες εμφάνισης ενός επιλεγμένου πεπρωμένου, εις βάρος ενός άλλου, που έτσι καθίσταται λιγότερο πιθανό.
Ο Γκιγιεμάν μας λέει ότι όλα τα πιθανά μέλλοντα ενός ατόμου ή μιας κοινότητας εξελίσσονται ταυτόχρονα, σύμφωνα με τις πιθανότητές τους μέσα σε ένα προσωπικό ή συλλογικό "Δέντρο της Ζωής".
Η δεύτερη αιτιότητα, αντίθετη από την συνήθη ή ακόμα και από την αναδρομική αιτιότητα, ερμηνεύει πώς ορισμένες αιτίες μπορούν μερικές φορές να προέρχονται από τα αποτελέσματά τους, ενώ υποτίθεται ότι τα αποτελέσματα προέρχονται από τις αιτίες.
Πρόκειται για την επιρροή του μέλλοντος στο παρόν που είναι δυνατή μόνο σε ένα ήδη εξελιγμένο σύμπαν, ωστόσο, όχι "παγωμένο", επισημαίνει ο καθηγητής, όπου λειτουργεί ένας ανεστραμμένος ντετερμινισμός, ανάλογος με την θεωρία κοσμολογίας "από πάνω προς τα κάτω/top-down" του Στήβεν Χόκινγκ.
Η θεωρία "top-down" υποθέτει ότι το παρόν επιλέγει το παρελθόν από μία υπέρθεση πολλών πιθανών ιστοριών.
Από αυτήν προκύπτει ότι οι πιθανότητες εμφάνισης ορισμένων συνεπειών, εφόσον αυξηθούν από την πρόθεση, μπορούν να πάνε πίσω στον χρόνο, προκειμένου να αυξήσουν στο άμεσο μέλλον μας τις πιθανότητες ανάδυσης ευκαιριών που φαίνονται να είναι οι αιτίες.
Αυτό μεταφράζεται σε συμπτώσεις ή στην εκδήλωση μιας συγχρονισμένης τυχαιότητας πλήρους νοήματος, και –το πιο εκπληκτικό– υποδηλώνει έντονα την επιρροή μιας συγκεκριμένης κατάστασης του νου.
Το πιο ενδιαφέρον σημείο σχετικά με την Θεωρία της Διπλής Αιτιότητας είναι ότι παρουσιάζεται ως πειραματικά επαληθεύσιμη, τόσο σε επιστημονικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο: ο καθηγητής Γκιγιεμάν, επί τη ευκαιρία ηθελημένης παραγωγής συγχρονικοτήτων, βίωσε καταιγισμό συμπτώσεων, μερικές από τις οποίες τις θεώρησε ως άμεση απόδειξη της δεύτερης αναδρομικής αιτιότητας.
Στο βιβλίο του Ο δρόμος του χρόνου, εξηγεί πώς μπορούμε να προκαλέσουμε συμπτώσεις διανοητικά και να τις χρησιμοποιήσουμε με ορθό τρόπο, και μας πληροφορεί πώς η θεωρία αυτή ερμηνεύει πολλά μυστηριώδη φαινόμενα που παρατηρήθηκαν ανά τους αιώνες, τα οποία προκαλούν την ανθρώπινη λογική.
Η συνείδηση ως δονητική δομή
Σύμφωνα με τον Γκιγιεμάν, η νέα κατανόηση της φύσης και του ρόλου της συνείδησης θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική συνειδησιακή αλλαγή και να φέρει επανάσταση στην επιστήμη, αμφισβητώντας τα ντετερμινιστικά δόγματα και τις υλιστικές πεποιθήσεις που έχουν οδηγήσει την ανθρωπότητα στο σημερινό, τραγικό της αδιέξοδο.
Κατά τον ίδιο, η ανθρώπινη συνείδηση ​​δεν πρέπει πλέον να θεωρείται ως προϊόν του εγκεφάλου, αλλά ως μια δονητική δομή που λειτουργεί ως ένα πραγματικό, διαισθητικό σύστημα πλοήγησης.
Ο καθηγητής υποστηρίζει ότι η συνείδησή μας ​​είναι εκείνη που καθορίζει την αντίληψή μας για την πραγματικότητα και όχι ο εγκέφαλός μας που χρησιμοποιείται μόνο για να αναγνωρίζει και να αναλύει πληροφορίες, και επίσης ότι αρκετά ασυνήθιστα φαινόμενα που μελετήθηκαν επιστημονικά, τείνουν να επιβεβαιώσουν την διαισθητική, δονητική και εξω-εγκεφαλική φύση της ανθρώπινης συνείδησης.
Ο Γκιγιεμάν αναλύει επίσης τον τρόπο με τον οποίο η λειτουργία της συνείδησης θέτει υπό αμφισβήτησιν την συνηθισμένη μας αντίληψη για τον χρόνο, ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίο το μέλλον επηρεάζει το παρόν:
"Το μέλλον έχει ήδη δημιουργηθεί, ωστόσο, μπορεί να αλλάξει μόνιμα υπό την δονητική επίδραση της συνείδησης, όπως η πορεία ενός GPS. 
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, μπορεί να δημιουργηθούν μυριάδες πιθανών μελλόντων για κάθε άτομο"
Κατά τον ασυνήθιστο φυσικό "Η συνείδηση ​​παραμένει ένα σύστημα πλοήγησης που μας οδηγεί αναγκαστικά στο να βιώσουμε, άμεσα ή μακροπρόθεσμα, το αποτέλεσμα των σκέψεών μας, που μεταφέρονται από την δόνηση των συναισθημάτων μας"
Αντιστοίχως, είναι επίσης σημαντικό να αναπροσαρμόσουμε την συναισθηματική μας νοημοσύνη –της καρδιάς– σε μια κοινωνία που ευνοεί τη νόηση, δηλαδή, την αναλυτική νοημοσύνη.
Αν και ο Γκιγιεμάν θεωρεί ότι η συναισθηματική νοημοσύνη πρέπει να ανακτήσει την θέση που της αρμόζει, ωστόσο, επιμένει στην σημασία της καλλιέργειας μιας μέσης οδού, που συμφιλιώνει αρμονικά την συναισθηματική με την αναλυτική νοημοσύνη.
Τα τέσσερα είδη πληροφορίας
Σύμφωνα με τον Γκιγιεμάν, αυτό που λέμε πραγματικότητα από τις πρόσφατες ανακαλύψεις της κβαντικής φυσικής έχει ρητά καταγγελθεί ως ψευδαίσθηση. 
Αυτές οι ανακαλύψεις είναι τα τέσσερα είδη πληροφορίας τα οποία ναι μεν δεν συνιστούν ύλη, αλλά παίζουν έναν σημαντικό ρόλο στην διεξαγωγή των γεγονότων:
1. Οι πληροφορίες του κενού,
2. Οι πληροφορίες εκτός τετραδιάστατου χωρόχρονου ή κβαντική τυχαιότητα
3. Οι πληροφορίες που υπάρχουν ήδη στο μέλλον,
4. Οι πληροφορίες που "χάνονται" μέσα στις αλληλεπιδράσεις.
     Να γιατί η σημερινή φυσική των εξισώσεων αποτυγχάνει να γίνει η φυσική του Αύριο: διότι δεν μπορεί να διαχειριστεί σωστά το πρόβλημα της πληροφορίας. 
Λόγω λοιπόν της αδυναμίας των εξισώσεων, αναγκαστικά γεννήθηκαν τα παρακάτω δόγματα:
Ο υλισμός, που προκύπτει λόγω της άγνοιας της πληροφορίας που υπάρχει στο κενό,
Η τυχαιότητα, θεμελιώδης ή κβαντική, που προκύπτει λόγω της άγνοιας της πληροφορίας που υπάρχει εκτός του τετραδιάστατου χωροχρόνου,
Ο χρονικός ντετερμινισμός, που προκύπτει λόγω της άγνοιας της πληροφορίας που υπάρχει ήδη στο μέλλον,
Η αυστηρή αιτιότητα, μη αναστρεψιμότητα, που προκύπτει λόγω της άγνοιας της πληροφορίας που χάνεται μέσα στις αλληλεπιδράσεις.
Η σωστή λύση σε αυτά τα προβλήματα, περιλαμβάνει την ανατροπή της αντίληψής μας για τον χρόνο και την εισαγωγή στην φυσική ενός μοντέλου συνείδησης που είναι ικανό να περιγράφει την ελεύθερη βούληση, είτε πραγματική, είτε απατηλή με την μορφή μιας υπαγωγής του τετραδιάστατου χωροχρόνου σε συστήματα πληροφοριών που βρίσκονται έξωθεν αυτού.
Η Επικράτεια της Σκέψης
Δεδομένου λοιπόν ότι γνωρίζουμε ότι το μέλλον υπάρχει "κάπου εκεί έξω", επείγει να γνωρίσουμε το εξωτερικό που περιβάλλει μια περιοχή που ο Γκιγιεμάν αποκαλεί "Πάρκο της Σκέψης"
Γιατί να πάμε εκεί; 
Διότι το εσωτερικό του Πάρκου, όντας περιφραγμένο από τα "συρματοπλέγματα" του υλισμού, της τυχαιότητας, του ντετερμινισμού και της αυστηρής αιτιότητας, που περιβάλλουν τον "βάλτο της συνείδησης" έχει πλέον καταστεί παράλογο…
     Ο Γκιγιεμάν περιγράφει το "Πάρκο της Σκέψης" που διαμορφώνεται λόγω της άγνοιας των τεσσάρων ειδών πληροφοριών ή του ρόλου της συνείδησης, και επιδιώκοντας να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο, θέτει υπό αμβισβήτηση τις τέσσερις καταστροφικές πεποιθήσεις που γέννησαν τα τέσσερα δόγματα:
1. Η συνείδηση ​​είναι ένα υποπροϊόν του εγκεφάλου - υλισμός
2. Η φύση παίζει ζάρια για να κάνει τις επιλογές της  - δαρβινισμός
3. Η πραγματικότητα με την πάροδο του χρόνου εξελίσσεται μηχανικά - μηχανισμός
4. Δεν είναι δυνατή η αντιστροφή της αιτιότητας - "παγωμένο" παρελθόν.

     Αυτές οι πεποιθήσεις έχουν δημιουργήσει πολλές άλλες, η πιο επικίνδυνη από τις οποίες σήμερα είναι αυτή που μας οδηγεί κατευθείαν στον μετανθρωπισμό, και γενικότερα στην άρνηση της ανθρώπινης φύσης με την υποβάθμιση όλων των ηθικών μας αξιών: το γεγονός ότι πιστεύουμε ότι έχουμε πιστέψει ότι είμαστε μηχανές, μας οδηγεί κατ’ ευθείαν προς ένα μέλλον ολοκληρωτικής αποξένωσης.
Η αμφισβήτηση μιας και μόνο από αυτές τις πεποιθήσεις, που, κατά κάποιο τρόπο, οριοθετούν το "Πάρκο της Σκέψης" που ελέγχεται από τα τέσσερα ψυχικά εμφυτεύματα 5 του παλαιού κόσμου, μπορεί να οδηγήσει τον άνθρωπο σε καταστάσεις που προκαλούν ίλιγγο και δεν στερείται παγίδων.
     Αυτές οι καταστάσεις αποτελούνται από άλλες πεποιθήσεις, διαφορετικής προέλευσης: για παράδειγμα, το ποτάμι των θρησκειών, 
τον βάλτο της συνείδησης, 
τον λόφο των "μυστηρίων" δηλαδή του αποκρυφισμού, 
την κοιλάδα της αβεβαιότητας, 
την χωματερή των επιχειρήσεων της Νέας Εποχής, 
την άβυσσο των ψευδαισθήσεων, κ.λπ. - 2*
Ο καθηγητής δηλώνει ότι ο κύριος στόχος του είναι να επισημάνει τις νέες περιοχές της ανθρώπινης λογικής που βρίσκονται έξω από το φοβερό Πάρκο της Σκέψης που έχει καταντήσει αβίωτο, ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους να προχωρήσουν σ’ αυτές με απόλυτη ασφάλεια.
Ο Γκιγιεμάν μας πληροφορεί ότι πέραν των τεσσάρων πυλώνων της ψευδοεπιστήμης που αναλύθηκαν παραπάνω, την στηρίζουν επίσης:
• Ένας Θεός που ονομάζεται τύχη,
• Δύο δαίμονες που ονομάζονται Δαίμονας του Μάξγουελ και Δαίμονας του Λαπλάς, που δρουν ακριβώς όπως ο Σατανάς και ο Εωσφόρος,
• Δέκα Εντολές.

Οι Δέκα Εντολές της ψευδοεπιστήμης
Οι Δέκα Εντολές της ψευδοεπιστήμης είναι οι εξής και οδηγούν αντίστοιχα σε συνολικά Δέκα ολέθρια δόγματα:
1. Η φύση είναι χωρίς νόημα και χωρίς τον παραμικρό σκοπό [ντετερμινισμός]
2. Το σύμπαν γεννήθηκε από μια αρχική έκρηξη/big bang [νεο-δημιουργισμός]
3. Ό,τι συμβαίνει είναι αποτέλεσμα της αιτιότητας - άρα του παρελθόντος [μοιρολατρεία]
4. Η συνείδηση ​​είναι προϊόν του εγκεφάλου - υλισμός
5. Η πραγματικότητα είναι ανεξάρτητη από τις καταστάσεις της συνείδησής μας [αντικειμενισμός]
6. Το παρελθόν δεν μπορεί να αλλάξει [παθητικότητα]
7. Η εξέλιξη της ζωής οφείλεται στην φυσική επιλογή των ισχυρότερων [δαρβινισμός],
8. Είμαστε μηχανές που μπορεί να βελτιώσει μόνο η τεχνολογία [μετανθρωπισμός]
9. Η μνήμη, τα προαισθήματα, τα οράματα, ακόμα και η ταυτότητά μας προέρχονται από τον εγκέφαλό μας [αναγωγισμός]
10. Όλα τα ανεξήγητα φαινόμενα είναι ψευδαισθήσεις ή συμπτώσεις [επιστημοσύνη].
Γιατί δεν είμαστε μηχανές
Ωστόσο, αν καταφέρουμε και αποδράσουμε από την φυλακή του πνεύματος όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, θα αντιληφθούμε την ύπαρξη των τεσσάρων ειδών άυλων πληροφοριών που έχουν αποδειχτεί από τα σύγχρονα πειράματα λογικής, που μας αναγκάζουν να λάβουμε υπόψιν μας την βεβαιότητα ότι η συνείδηση δεν είναι προϊόν του εγκεφάλου και ότι έχουμε ψυχή.
Δεν είμαστε λοιπόν μηχανές, διότι οι μηχανές καθορίζονται από το παρελθόν, είναι αποτέλεσμα προγραμμάτων, όπου με έναν αλγόριθμο με βάση το παρελθόν, μπορούμε να προβλέψουμε όλα όσα θα κάνει μια μηχανή στο μέλλον, ακόμα και αλληλεπιδρώντας με όσα την περιβάλλουν.
Στο σημείο αυτό, ο καθηγητής Γκιγιεμάν μας αποκαλύπτει την φοβερή ανακάλυψη που έκανε όταν μελετούσε μηχανική Οπτική πάνω σε ρομποτικά ανδροειδή: Οποιαδήποτε πληροφορία που έρχεται από το μέλλον, δεν μπορεί να διεισδύσει μέσα σε μια μηχανή.
Όπως ήταν αναμενόμενο, με τέτοια αισιόδοξη κοσμοθεώρηση που βασίζεται στις ανακαλύψεις της φυσικής της πληροφορίας, ο καθηγητής Γκιγιεμάν, μπήκε στο στόχαστρο των παγκοσμιοποιητών, των προωθητών του Wokism και των ακολούθων τους, δεχόμενος οργανωμένες επιθέσεις με τις κατηγορίες του "τσαρλατανισμού", 
της "καιροσκοπίας" και της "ψευδοεπιστήμης".
Δεδομένου όμως ότι αυτοί προωθούν την ψευδοεπιστήμη, δεν στάθηκαν ικανές να αποδομήσουν τα επιχειρήματα και την δημοφιλία του που διαρκώς ανεβαίνει.
Θυμίζω άλλωστε ότι ο διορατικός Γκιγιεμάν, αμέσως αντελήφθη την απάτη της απόκτησης ανοσίας και την επικινδυνότητα των εμβολιασμών κατά της Covid-19 κατά την διάρκεια της ψευτο-πανδημίας και κατήγγειλε τους αναγκαστικούς εμβολιασμούς ως κατώφλι του μετανθρωπισμού, δηλώνοντας στις σελίδες του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:
"Θέλουν να μας οδηγήσουν στον μετανθρωπισμό. 
Τα κίνητρά τους είναι να κατακτήσουν μια πολύ μεγάλη αγορά και να οργανώσουν μια κοινωνία που θα διευθύνεται από τις τεχνητές νοημοσύνες, σύμφωνα με την μετανθρωπιστική ιδεολογία, βασισμένη στην άγνοια"

Έχουν γνώσιν οι φύλακες.

1*

2*

 Δείτε την παρακάτω πολύ κατατοπιστική εικόνα:

Γράφημα από το βιβλίο του Γκιγιεμάν La route du temps. © Philippe Guillemant. Mετάφραση-προσαρμογή στα ελληνικά: aperopia.fr

https://aperopia.fr/12-2023/pos-i-fysiki-tis-pliroforias-gkremizei-ola-ta-afigimata-toy-metanthropismoy-kai-prosferei-ena-elpidoforo-orama-gia-ena-kalytero-mellon/