
κωπηλατώντας, ταξιδεύω μαζί με τη γαλέρα μου σε αχαρτογράφητα νερά, προσαράζω σε ξεχασμένα λιμάνια και συλλέγω θησαυρούς... βλέπω πολλά, διαβάζω άλλα τόσα, καταγράφω ότι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον και έχω μότο μου πως - το μονοπάτι της ζωής σ’ ένα γκρεμό τελειώνει Κι οπού ‘χει στην ψυχή φτερά, τ’ ανοίγει και γλιτώνει!!! τα νέα της γαλέρας λοιπόν...
Ετικέτες
- MUDr Vassaras Alexandros
- Robert Lanza
- botanologia.gr
- covid-19
- ntina writes
- ntinas photo
- Άκου Ανθρωπάκο
- Αντωνόπουλος Γιώργος -photographer-photoreporter
- Δημήτρης Κούβελας
- αυτάρκεια
- αυτοβελτίωση
- ευ ζην
- η ζωή στον πλανήτη Γη
- θόρυβος
- κλιματική αλλαγή
- μαθαίνω
- νερό
- συνταγές υγείας
- υγεία-ευεξία
- φωτιές
- φωτογραφίες και μία λέξεις
Κυριακή 16 Απριλίου 2017
Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση
«Μην ακολουθείτε εμένα, ακολουθήστε το παιδί»
Σύμφωνα με την Μαρία Μοντεσόρι ο πυρήνας της εκπαίδευσης είναι το παιδί.
Προϋπόθεση για την φυσική ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού, είναι η γνωριμία του εσώτερου ανθρώπινου όντος.
Τι δυνατότητες έχει μέσα του;
Ποιες δυνατότητες παρουσιάζει, και σε ποιες ηλικίες;
Πώς μαθαίνουν τα παιδιά;
Όμως, ο εκπαιδευτικός δεν μαθαίνει πραγματικά το παιδί, δεν το παρατηρεί.
Αντ’ αυτού, ξέρει πολλή θεωρία.
Έτσι, είναι σαν ένας ενήλικος που ξέρει τι πρέπει να κάνει το παιδί, αλλά που είναι λίγο τυφλωμένος όσον αφορά στην πραγματικότητα (La Educacion Prohibida, 2012).
~~~~~~~~~~~~~~
Η ταινία «Η απαγορευμένη εκπαίδευση» (Πρωτότυπος τίτλος στην ισπανική: “La Educación Prohibida”) είναι ένα ανεξάρτητο ντοκιμαντέρ το οποίο προβλήθηκε το 2012.
Η ταινία παρουσιάζει εναλλακτικέςμεθόδους διδασκαλίας – εκπαίδευσης
για περισσότερες πληροφορίες περιηγηθείτε στους παρακάτω συνδέσμους
fstefanidis.wordpress.com
http://educacionprohibida.com/
Σύμφωνα με την Μαρία Μοντεσόρι ο πυρήνας της εκπαίδευσης είναι το παιδί.
Προϋπόθεση για την φυσική ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού, είναι η γνωριμία του εσώτερου ανθρώπινου όντος.
Τι δυνατότητες έχει μέσα του;
Ποιες δυνατότητες παρουσιάζει, και σε ποιες ηλικίες;
Πώς μαθαίνουν τα παιδιά;
Όμως, ο εκπαιδευτικός δεν μαθαίνει πραγματικά το παιδί, δεν το παρατηρεί.
Αντ’ αυτού, ξέρει πολλή θεωρία.
Έτσι, είναι σαν ένας ενήλικος που ξέρει τι πρέπει να κάνει το παιδί, αλλά που είναι λίγο τυφλωμένος όσον αφορά στην πραγματικότητα (La Educacion Prohibida, 2012).
~~~~~~~~~~~~~~
Η ταινία «Η απαγορευμένη εκπαίδευση» (Πρωτότυπος τίτλος στην ισπανική: “La Educación Prohibida”) είναι ένα ανεξάρτητο ντοκιμαντέρ το οποίο προβλήθηκε το 2012.
Η ταινία παρουσιάζει εναλλακτικέςμεθόδους διδασκαλίας – εκπαίδευσης
για περισσότερες πληροφορίες περιηγηθείτε στους παρακάτω συνδέσμους
fstefanidis.wordpress.com
http://educacionprohibida.com/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)