Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

Tommy Ingberg - photographer and digital artist

Ο Tommy Ingberg είναι φωτογράφος και εικαστικός καλλιτέχνης με βάση του το Upplands Väsby,στη Σουηδία...
από τότε που πήρε την πρώτη του φωτογραφική μηχανή ''μια Practica με δύο φακούς'' στην ηλικία των 15, κατάλαβε το μεγάλο του  ενδιαφέρον για τη φωτογραφία...
μετά από αρκετά χρόνια εντατικής φωτογράφισης, αποκτά μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή που θα χρησιμοποιήσει σε πολλούς τομείς της φωτογραφίας
όπως
πορτραίτα
φωτογραφίες συναυλιών
φωτογραφία δρόμου
φωτογραφία της φύσης κ.τ.λ.
σήμερα, ασχολείται εντατικά και αποκλειστικά με το ασπρόμαυρο,γιατί δεν θέλει «το χρώμα να μην αποσπά την προσοχή του θεατή» όπως λέει μεταξύ άλλων,και το σουρεαλιστικό μοντάζ των φωτογραφιών του...
τα αποτελέσματα ονειρικά και άκρως σουρεαλιστικά!!!
Γιατί «ο σουρεαλισμός για μένα είναι μια προσπάθεια να εξηγήσω κάτι το αφηρημένο όπως μια σκέψη ή ένα συναίσθημα ή να εκφράσω κάτι που είναι κρυμένο στο υποσυνείδητο με μια εικόνα» όπως χαρακτιριστικά λέει σε συνεντεύξεις του...
Μια σειρά από πέντε φωτογραφίες του πήραν το πρώτο βραβείο – χρυσό μετάλειο –  στην κατηγορία  Book/Fine Art and και Honorable Mention στην κατηγορία  Fine Art/Collage στον διαγωνισμό  Prix De La Photographie Paris του 2014
Ο διαγωνισμός είχε χιλιάδες συμμετοχές από 85 χώρες

Ηρόδοτος, ο πατέρας της ιστορίας και τα βιβλία του



Οι Ιστορίαι (αρχ. ελλ. Ἱστορίαι, γνωστό και ως Ιστορία) είναι ο τίτλος του έργου του Ηροδότου, το οποίο σήμερα θεωρείται η θεμελιώδης βάση της Ιστορίας στο δυτικό πολιτισμό. 
Γράφτηκε το 450 π.Χ. στην ιωνική διάλεκτο και εξυπηρετεί ως αρχείο των αρχαίων παραδόσεων, της πολιτικής, της γεωγραφίας, και των συγκρούσεων που συνέβησαν μεταξύ διάφορων κουλτούρων γνωστών στην Ελλάδα, τη δυτική Ασία και τη βόρεια Αφρική εκείνη την περίοδο. 
Παρ' όλο που δεν θεωρείται ένα εντελώς αμερόληπτο έργο, παραμένει μία από τις πιο σημαντικές πηγές σχετικά με τα παραπάνω. 
Άλλωστε, δημιούργησε το είδος και τη μελέτη της ιστορίας στο δυτικό κόσμο (πέρα από την ύπαρξη προηγούμενων ιστορικών καταγραφών και χρονικών).
Οι Ιστορίαι, επίσης, είναι μία από τις πρώτες αφηγήσεις της ανόδου της περσικής αυτοκρατορίας, αλλά και των αιτίων και των γεγονότων του Ελληνοπερσικών πολέμων μεταξύ της αυτοκρατορίας των Αχαιμενιδών και τις ελληνικές πόλεις-κράτη τον 5ο αιώνα π.Χ. 
Ο Ηρόδοτος απεικονίζει τη σύγκρουση των δυνάμεων των κατακτητών (Πέρσες) από τη μία, και της ελευθερίας (οι Αθηναίοι η συμμαχία των ελληνικών πόλεων-κρατών, τα οποία συμμάχησαν εναντίον των εισβολέων) από την άλλη.
Ο ίδιος ο Ηρόδοτος δεν έδωσε κάποιον τίτλο σε αυτό το έργο του.
Οι Αλεξανδρινοί φιλόλογοι το ονόμασαν "Ἡροδότου Μοῦσαι" και το διαίρεσαν σε εννέα βιβλία και στο κάθε βιβλίο δόθηκε το όνομα καθεμίας από τις εννέα Μούσες.
Το πρώτο βιβλίο των ιστοριών του Ηρόδοτου είναι το ¨Κλειώ"
Στο Α΄ βιβλίο, Κλειώ, κάνει μια γενική αναφορά στα αίτια της σύγκρουσης Ασίας και Ευρώπης, θεωρώντας Ευρώπη τον ελλαδικό χώρο. 
Έπειτα παραθέτει μυθικές αναφορές, αρχίζοντας με τα όσα του είχαν πει Πέρσες λόγιοι και Φοίνικες ιερείς. 
Ο ίδιος δεν παίρνει θέση σ' αυτά τα μυθικά στοιχεία. 
Μετά ασχολείται με την ιστορία του βασιλείου της Λυδίας, από τον Κανδαύλη και τον Γύγη ως τον Κροίσο. 
Ενώ στέκεται ιδιαίτερα στις επιθέσεις του Κροίσου κατά των ελληνικών πόλεων της Δυτικής Μικράς Ασίας. 
Ακολουθεί η συζήτηση του Κροίσου με τον Σόλωνα, η ιστορία του Άτυος και του Αδράστου, οι στενές σχέσεις του Κροίσου με το Μαντείο των Δελφών και ακολουθούν τα στοιχεία για τους Πελασγούς, για τον Πεισίστρατο και τους Πεισιστρατίδες, για τη Σπάρτη και τους πολέμους της με την Τεγέα και τη συμμαχία Κροίσου-Σπάρτης. 
Μετά περιγράφει την εκστρατεία του Κροίσου κατά των Περσών, την παρουσία εκεί του Θαλή του Μιλησίου, την εκτροπή του Άλυ ποταμού, την ήττα του Κροίσου και την αιχμαλωσία του, καθώς και την κατάληψη των Σάρδεων και την υποταγή της Λυδίας στους Πέρσες. 
Ακόμη αναφέρει την ιστορία των Μήδων που αποτίναξαν το ζυγό των Ασσυρίων και την κατάλυση του Μηδικού βασιλείου. Επίσης δίνονται οι σχέσεις των Ελλήνων με τον Κύρο και περιγράφεται η υποταγή της Ιωνίας, της Καρίας, της Λυκίας και της Βορειοδυτικής Μικράς Ασίας στους Πέρσες. 
Και τέλος, αναφέρεται στην ιστορία των Βαβυλωνίων, των Ασσυρίων, με τη χώρα των Μασσαγετών, τους λαούς γύρω από την Κασπία θάλασσα και πώς σκοτώθηκε ο Κύρος ο Πρεσβύτερος.
Ας δούμε ένα μικρό μέρος:

[pr.] Ο Ηρόδοτος από την Αλικαρνασσό εκθέτει εδώ τις έρευνές του, για να μη ξεθωριάσει με τα χρόνια ό,τι έγινε από τους ανθρώπους, μήτε έργα μεγάλα και θαυμαστά, πραγματοποιημένα άλλα από τους Έλληνες και άλλα από τους βαρβάρους, να σβήσουν άδοξα· ιδιαίτερα γίνεται λόγος για την αιτία που αυτοί πολέμησαν μεταξύ τους.

[1.1.1] 
Οι γραμματισμένοι Πέρσες βρίσκουν τους Φοίνικες αίτιους της έχθρας· λεν δηλαδή πως αυτοί, φτασμένοι από τη θάλασσα που ονομάζεται Ερυθρά σε τούτη εδώ τη θάλασσα, αφού κατοίκισαν το χώρο που και τώρα κατοικούν, άρχισαν αμέσως με μακρινά ταξίδια, μεταφέρνοντας εμπορεύματα αιγυπτιακά και ασσυριακά, να πιάνουν και σε άλλα λιμάνια και προπαντός στο Άργος. 
[1.1.2] 
Το Άργος εκείνα τα χρόνια σε όλα ξεχώριζε ανάμεσα στις πόλεις της χώρας που τώρα ονομάζεται Ελλάδα. 
Πως έφτασαν λέει σ᾽ αυτό το Άργος οι Φοίνικες και ξεπουλούσαν το φορτιό τους. 
[1.1.3] 
Όμως την πέμπτη ή την έχτη μέρα αφότου έφτασαν και όταν σχεδόν τα είχαν όλα ξεπουλήσει, πως κατέβηκαν στη θάλασσα και άλλες πολλές κοπέλες και ανάμεσά τους η θυγατέρα του βασιλιά· το όνομά της ήταν το ίδιο που λεν και οι Έλληνες, Ιώ του Ινάχου. 
[1.1.4] 
Πως αυτές στάθηκαν στην πρύμη του καραβιού κι αγόραζαν από τις πραμάτειες ό,τι τραβούσε η καρδιά τους πιο πολύ, και οι Φοίνικες συνεννοημένοι όρμησαν πάνω τους. 
Πως βέβαια οι πιο πολλές ξέφυγαν, όμως την Ιώ μαζί με άλλες την άρπαξαν, τη βάλαν στο καράβι και γρήγορα άνοιξαν πανιά για την Αίγυπτο.
[1.2.1] Έτσι διηγούνται οι Πέρσες πως η Ιώ έφτασε στην Αίγυπτο, όχι όπως οι Έλληνες, και πως αυτό έγινε η αρχή για τα αδικήματα που ακολούθησαν. 
Μετά από αυτά, λένε οι Πέρσες, κάποιοι από τους Έλληνες (γιατί δεν ξέρουν να πουν το όνομά τους) πάτησαν πόδι στην Τύρο της Φοινίκης και άρπαξαν τη θυγατέρα του βασιλιά την Ευρώπη. 
Μπορεί και να ᾽ταν Κρήτες. 
Πως έτσι έγιναν ίσα κι ίσα, όμως μετά οι Έλληνες έγιναν αίτιοι της δεύτερη αδικίας. 
     [1.2.2] 
Γιατί μ᾽ ένα μακρύ καράβι ανέβηκαν τον Φάση ποταμό στην Αία της Κολχίδας, κι αποκεί, σαν αποτέλειωσαν τις άλλες υποθέσεις τους για τις οποίες πήγαν, άρπαξαν τη θυγατέρα του βασιλιά τη Μήδεια. 
     [1.2.3] 
Πως έστειλε ο Κόλχος στην Ελλάδα κήρυκα και ζητούσε ικανοποίηση για την αρπαγή, και ζητούσε πίσω την κόρη του· όμως αυτοί απαντούσαν ότι ούτε εκείνοι δεν τους είχαν δώσει ικανοποίηση για την αρπαγή της αργίτισσας Ιως· ούτε λοιπόν κι αυτοί θα του τη δώσουν.
[1.3.1] 
Στην επόμενη γενιά ύστερα από αυτά, λένε πως ο Αλέξανδρος που τα έμαθε, θέλησε να αποχτήσει γυναίκα από την Ελλάδα με αρπαγή, ξέροντας πως έτσι κι αλλιώς δε θα δώσει λόγο, αφού και εκείνοι δεν έδωσαν. 
     [1.3.2] 
Έτσι λοιπόν, σαν άρπαξε την Ελένη, οι Έλληνες πήραν απόφαση να στείλουν κήρυκες και να ζητούν την Ελένη πίσω, και να ζητούν ικανοποίηση για την αρπαγή. Όμως εκείνοι στα επιχειρήματά τους αντίφερναν την αρπαγή της Μήδειας, ότι ούτε οι ίδιοι δεν τους έδωσαν ικανοποίηση ούτε τους την έδωσαν πίσω, μόλο που τη ζητούσαν, κι ήθελαν τώρα να πάρουν ικανοποίηση από τους άλλους.
[1.4.1] Πως ώς εδώ μόνο αρπαγές γυναικών έγιναν και από τις δύο μεριές, όμως αποκεί και πέρα οι Έλληνες βέβαια έπεσαν σε μεγάλο σφάλμα· γιατί πρωτύτερα αυτοί άρχισαν να εκστρατεύουν στην Ασία απ᾽ ό,τι εκείνοι στην Ευρώπη. [1.4.2] Πως το να αρπάζει κανείς γυναίκες είναι βέβαια έργο αδίκων ανθρώπων, όμως, μια κι έγινε η αρπαγή, να θες καλά και σώνει εκδίκηση, αυτό το κάνουν οι ανόητοι· να μη σε νοιάζει γι᾽ αυτές που σου άρπαξαν, αυτό είναι γνώρισμα των φρονίμων· γιατί ολοφάνερα, αν δεν το ήθελαν οι ίδιες, δε θα άφηναν να τις αρπάξουν. [1.4.3] Αυτοί οι Ασιάτες, λεν οι Πέρσες, όταν τους άρπαξαν γυναίκες, δεν το πήραν στα σοβαρά, ενώ οι Έλληνες για μια γυναίκα σπαρτιάτισσα ξεσήκωσαν ολόκληρη εκστρατεία, ήρθαν στην Ασία και αφάνισαν τη δύναμη του Πριάμου. [1.4.4] Πως από τότε πια θεωρούν ότι οι Έλληνες τους είναι εχθροί. Γιατί την Ασία και τα βάρβαρα έθνη που την κατοικούν, οι Πέρσες τα θεωρούν δικά τους, ενώ την Ευρώπη και τους Έλληνες τα έβλεπαν πάντα σαν κάτι ξεχωριστό.

Δημήτριος Γάκης - "Ο εμβολιασμός των παιδιών στερείται επιστημονικής και βιοηθικής βάσης"

Από το χρονολόγιο του dr Δημητρίου Γάκη

#Τα παιδιά και οι έφηβοι έχουν απειροελάχιστο κίνδυνο από τον Covid-19 .
Κινδυνεύουν πολύ περισσότερο από την γρίπη! (δείτε την προηγούμενη ανάρτηση)
#Είναι αδιανόητο να εμβολιάσουμε παιδιά με εμβόλιο που δεν έχει συμπληρώσει τα απαραίτητα στάδια διασφάλισης!
#Είναι αγυρτία να χρησιμοποιείται, από τους «πρόθυμους ιατρούς» , το επιχείρημα ότι τα παιδιά μεταδίδουν τον ιό στους μεγαλύτερους!
Ακόμα και αν εμβολιαστούν θα υπάρχει κίνδυνος να μεταδώσουν!
Για αυτό οι εταιρείες συνιστούν μετα τον εμβολιασμό να συνεχίσουν να φορούν μάσκα και να τηρούν αποστάσεις !
#Το επιχείρημα ότι τα παιδιά πρέπει να προφυλάξουν τους ενήλικες στερείται βιοηθικής βάσης. Εμβολιαζόμαστε για δικό μας ώφελος και εκτιθέμεθα στον , έστω και μικρό, κίνδυνο των επιπλοκών, ιδία ευθύνη!
Δεν επιτρέπεται να εκθέσουμε παιδί σε κίνδυνο για δικό μας ώφελος!
Είναι ανήθικο !
#Μία επιπλοκή σε ένα 5χρονο παιδί ισοδυναμεί με 75 ανθρωπο-έτη ζημία, ενώ η ίδια επιπλοκή σε έναν 80χρονο ισοδυναμεί με 1 ανθρωπο- έτος. (πμέσο προσδόκιμο ζωής 80 έτη).
Δηλαδή μία επιπλοκή στο 5 χρονο είναι 75 φορές πιό επιζήμια για την κοινωνία !
Έλεος πια! Τι κοινωνία είναι αυτή; Τι ηθική είναι αυτή; Τι γιατροί είναι αυτοί; Ντροπή…