Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

Στρεπτόκοκκος...

Βρε βρε βρε, πάμε ακόμα μια φορά.
Συναγερμός, συναγερμός, μια ακόμα ΑΠΕΙΛΗ για την δημόσια υγεία.
Ο Στρεπτόκοκκος, ένα βακτήριο που θα κουβαλήσουμε (θα ήμαστε "μολυσμένοι") χωρίς να αρρωστήσουμε κατά 99.999%, όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας, ειδικά σαν παιδιά, γιατί απλούστατα είναι και αυτό ένα από τα αμέτρητα βακτήρια που απαρτίζουν το ανθρώπινο μικροβιωμα.
((Μια λεπτομέρεια φυσικά που ξεχνούν να αναφέρουν όχι μόνο τα ΜΜΕ, αλλά και οι γιατροί)),
Η ερώτηση που θα έπρεπε όλοι να κάνετε, αλλά δεν την κάνετε, απλούστατα γιατί σας έχουν εκπαιδεύσει να καταπίνετε αμάσητο ότι σας ταΐζουν, είναι ΓΙΑΤΙ ένας συνήθης ένοικος του ανθρώπινου σώματος, δύναται να γίνει "επιθετικός" δεδομένου της "αντίληψης" ότι για κάθε παθολογική κατάσταση που του αποδίδουν, όντως ευθύνεται το βακτήριο.
Η απάντηση είναι πολύ απλή αν μπορείτε να κατανοήσετε ότι ο άνθρωπος είναι ένας συμβιωτικος οργανισμός = "symbiotic organism".
Ήτοι υπάρχουμε και παραμένουμε υγιείς και ζωντανοί διότι συμβιώνουμε με αμέτρητους μικροοργανισμούς.
Αυτό που ορίζει η ιατρική ως "συμβίωση" είναι η συνύπαρξη πολλών διαφορετικών οργανισμών μαζί, που ως σύνολο ορίζουν ένα Ον, τον άνθρωπο.
Και αυτό που ορίζει και καθορίζει την υγεία αυτού του όντος, του ανθρώπου, είναι η ισορροπία, η ανοχή, η ομοιοσταση μεταξύ των αμέτρητων κυττάρων του ανθρώπινου σώματος και όλων των αμέτρητων κυττάρων των αμέτρητων μικροοργανισμών που ενυπάρχουν ΜΑΖΙ ως ΕΝΑ.
Οτιδήποτε διαταράξει αυτήν την ισορροπία, αυτήν την ομοιόσταση, θα είναι το πραγματικό ΑΙΤΙΟ οποιαδήποτε παθολογικής κατάστασης, ασθένειας (μην μπερδεύεται κάποια "συμπτώματα" με παθολογικές καταστάσεις,με ασθένειες) που δύναται να προκύψει.
Αν ένας μικροοργανισμος που βρίσκεται σε 100.000 ανθρώπους, θεωρηθεί ότι προκάλεσε κάποια παθολογική κατάσταση, ασθένεια, τότε το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ αυτής της παθολογικης κατάστασης, ασθένειας δεν είναι ο μικροοργανισμος, αλλά ΑΥΤΟ που τον εξανάγκασε, που τον προκάλεσε ώστε να λειτουργήσει επιθετικά και αντίθετα από την φυση του.
Και αν βρείτε κάποιον γιατρό που θα μπορέσει να σας εξηγήσει αυτές τις λεπτομέρειες, σφυρίξτε μου κλέφτικα. Γιατί απλούστατα
Οι γιατροί έχουν μάθει να αποδίδουν το αίτιο της εκάστοτε παθολογικης κατάστασης, ασθένειας αυθαίρετα σε κάτι που ούτε καν κατανοούν πως λειτουργεί και πως συμπεριφέρεται.
Και μόνο που ονομάζουν πλείστα μέλη του ανθρώπινου μικροβιωματος ως ΠΑΘΟΓΟΝΑ, είναι αρκετό για να κατανοήσετε, οτι η κατανόηση τους απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα.
Ακόμα και αν η ιατρική γνωρίζει πως αυτό που ισχυρίζεται αλλά και η προσέγγιση της σε πληθώρα παθολογικών καταστάσεων, ασθενειών, είναι λάθος, επειδή πληθώρα δογμάτων της που στήριζαν την εσφαλμένη αντίληψη της και προσέγγιση της, έχουν πλέον καταρριφθεί συθέμελα, συνεχίζει να αντιλαμβάνεται και να προσεγγίζει εσφαλμένα αυτές τις παθολογικες καταστάσεις, ασθένειες, λόγω Ηθελημένης Άγνοιας, Αλαζονείας και τεράστιας σύγκρουσης συμφερόντων, αφού για να αποκομίζει κέρδη είναι αναγκασμένη να συνεχίζει την ίδια εσφαλμένη προσέγγιση.
Μια προβληματική προσέγγιση σε άπειρες παθολογικές καταστάσεις, ασθένειες που πλέον είναι πραγματικά η μεγαλυτερη ΑΠΕΙΛΗ για την ΥΓΕΙΑ και την ίδια την ΖΩΗ.
"The human microbiota performs essential functions that define and contribute to the physiology of the host, sharing a unique biological relationship termed a symbiosis"
Υ.Γ. τα μπόλια και για τον φοβερό Στρεπτοκοκκο, είναι σχεδόν έτοιμα, μην ανησυχείτε, έχουν ήδη μπει σε fast track διαδικασίες και θα σας πουλανε 10 νέα μπόλια κάθε χρόνο πλέον, μέχρι να μην υπάρχει υγιής άνθρωπος στον πλανήτη.
Και οποιαδήποτε ασθένεια και θάνατος ΜΕΤΑ απο οποιοδήποτε μπολι, απλά δεν θα σχετίζεται και θα είναι ένα ΤΥΧΑΙΟ συμβάν.

Ο Θανάσης Βέγγος σε μιά από τις συγκλονιστικότερες ταινίες του Ελληνικού κινηματογράφου

 "Σε ένα συνταρακτικό απόσπασμα από την ταινία –με τον κάπως παραπλανητικό τίτλο, για να την περνούν αι αρχαί για κωμωδία "Ο Θανάσης Στη Χώρα Της Σφαλιάρας"
Εάν την έχετε δει, καταλαβαίνετε σε ποια σκηνή αναφέρομαι. 
Δεν είναι από εκείνες που ξεχνιούνται.
Ο Θανάσης μεταφέρει με το κάρο του ένα νεκρό παιδί, κάποιο από τα θύματα του Πολυτεχνείου, ενώ ακούγεται το τραγούδι του Μίκη "Σου είπαν ψέματα πολλά", με τη φωνή του Αντώνη Καλογιάννη. 
Το πηγαίνει στην εκκλησία, στην Αγία Μαρίνα του Θησείου. 
Το παίρνει σηκωτό και το κρατάει στην αγκαλιά του, σαν να ήταν δικό του παιδί. 
Που ήταν. 
Κοιτάζει προς τον ουρανό και τότε, βάζει τα κλάματα.
Η κάμερα που καταγράφει τις εκφράσεις του Βέγγου από ψηλά πιάνει μία έκφραση που κόβει την αναπνοή. 
Μέσα από τα απέραντα βάθη της βουβής θλίψης, αναδύεται η σιωπηλή οργή. 
Το βλέμμα είναι ατσάλινο και ταυτόχρονα τσακισμένο από τον πόνο. 
Με έπιασε συγκίνηση και δέος. 
Σε αυτή τη σκηνή, ο Θανάσης Βέγγος έπαιζε τον εαυτό του.
Σύμφωνα με μαρτυρίες της εποχής, ο ήδη διάσημος ηθοποιός καβάλησε το σαραβαλάκι του, έριξε τα καθίσματα και βάλθηκε να σώζει ζωές στους δρόμους γύρω από το Πολυτεχνείου, σκεπάζοντας τα πανικόβλητα κορμιά με κουβέρτες και φελιζόλ για να τα κρύψει!!
"Μπροστά μας ο υπέροχος, ο μοναδικός, ο πραγματικός άνθρωπος και ηθοποιός Θανάσης Βέγγος. 
Είχε ρίξει τις πίσω θέσεις στο κιτρινόμαυρο παλιό Ντάτσουν και μας έβαζε μπρούμυτα, μας σκέπαζε με κουβέρτες και από πάνω μας έβαζε μακριές πλάκες φελιζόλ, πέρναγε μέσα από τα μαύρα κοράκια και μας πήγε σπίτι μας",
θυμάται ο κύριος Φραγκίσκος Κουνάνης, που διασώθηκε χάρη στον καλό μας άνθρωπο. 
Τον άγιο Αθανάσιο της Ελλάδας, που πέρασε στην αθανασία στις 3 Μαΐου 2011.
Η αντιδικτατορική ταινία των Ντίνου Κατσουρίδη, Πάνου Γλυκοφρύδη έκοψε 250.000 εισιτήρια το 1976, αλλά έχει προβληθεί ελάχιστα στην ελληνική τηλεόραση!!"
Πηγή: Ν. Παπαδογιάννη
Η σπονδυλωτή ταινία των Ντίνου Κατσουρίδη και Πάνου Γλυκοφρύδη με το Θ. Βέγγο
που αφορά τρεις περιόδους:
τη χούντα του Μεταξά
τη χούντα του 1967
τα γεγονότα της Κύπρου και την επιστράτευση
Ο Θανάσης Βέγγος σε μια άκρως δραματική ταινία, τρέχει κυνηγημένος, όπως σε όλη του τη ζωή, απο χουντικούς, 
φασίστες και δοσίλογους, προσπαθώντας να αποδείξει ότι δεν έχει καμία σχέση με τον αντιδικτατορικό αγώνα. 
Όταν όμως καταλαβαίνει πια τι συμβαίνει, αντιδρά συμμετέχοντας με τον δικό του μοναδικό τρόπο.
Σκοτεινές περίοδοι της νεώτερης Ελλάδας που προβάλλονται με έναν μοναδικό αλλά και τραγικό τρόπο…