Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

Peaky Blinders: έρχεται το finale, το οποίο ο Cillian Murphy έχει χαρακτηρίσει εκπληκτικό

Η σειρά του BBC "Peaky Blinders" θα τελειώσει μετά την έκτη και τελευταία του σεζόν, αλλά ο δημιουργός και συγγραφέας Steven Knight υποσχέθηκε ότι η ιστορία θα "συνεχιστεί με άλλη μορφή".

Μετά από μια πληθώρα καθυστερήσεων στην παραγωγή που προκλήθηκαν από την πανδημία του COVID-19, το Peaky Blinders γυρίζει αυτή τη στιγμή την έκτη σεζόν του. 
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Cillian Murphy θα επιστρέψει ως Tommy για την τελευταία σειρά και θα συνοδεύεται από τους συναδέλφους, Paul Anderson ως Arthur Shelby, 
Finn Cole ως Michael Gray, 
Aimee-Ffion Edwards ως Esme Shelby και 
Sophie Rundle ως Ada Thorne.

Ο Cillian Murphy μας πληροφορεί πως η τελευταία σεζόν του Peaky Blinders θα είναι όχι απλά δυνατή αλλά φοβερά συγκινητική.
Ο πανέξυπνος, αλλά και σκληροτράχηλος Thomas Shelby, στην τελευταία σειρά υπόσχεται να μας χαρίσει μεγάλες στιγμές και συγκινήσεις.
Ο πληθωρικός χαρακτήρας του Thomas Shelby, ο γεμάτος αντιθέσεις, που προσπαθεί να διαχειριστεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο τα ψυχολογικά του τραύματα που τον στοιχειώνουν, αλλά και τις τόσες επαγγελματικές του υποχρεώσεις και τα καθήκοντά του απέναντι  στην διαβόητη οικογένειά του, θα επιστρέψει για τι φινάλε της σειράς.
Η 6 σεζόν πιθανότατα θα προβληθεί στα τέλη του 2021 ή πιθανότατα ακόμη και στις αρχές του 2022, ανάλογα με το πόσο γρήγορα η παραγωγή μπορεί να ολοκληρώσει τα γυρίσματα εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης του ιού στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί εάν ο ρόλος της Polly Gray, που είχε υποδυθεί η έξοχη Helen McCrory και που πέθανε τον Απρίλιο,  θα συνεχίσει να υπάρχει.
Ο Cillian Murphy δηλώνει συντετριμμένος από τον πρόσφατο χαμό της συμπρωταγωνίστριας του Helen McCrory.
Τον Απρίλιο, η Helen McCrory , η οποία έπαιζε την τρομερή θεία του Τόμι, την Πολί, πέθανε από καρκίνο στην ηλικία των 52 ετών. 
Όταν ρώτησαν τον  Cillian τι σήμαινε για αυτόν η έξοχη ηθοποιός αναστέναξε στοργικά και είπε:
"Ω άνθρωπος και ως ηθοποιός ήταν ο στενότερος συνάδελφός μου στο Peaky και μία από τους καλύτερους ηθοποιούς που έχω μέχρι τώρα συνεργαστεί.
Οποιοδήποτε υλικό, οποιαδήποτε σκηνή ... τα έκανε ξεχωριστά. 
Μπορούσε με δύναμη και ευπάθεια, να κάνει το ένα μετά το άλλο.
Ήταν τόσο δροσερή και διασκεδαστική, και είχε μεγάλη συμπόνια για όλους όσους γνώριζε. 
Ήμουν κατάπληκτος για το πώς έζησε τη ζωή της - τον τρόπο με τον οποίο τόσο όμορφα εξισορροπούσε  ανάμεσα στη δουλειά της και στην οικογένειά της.

variety.com

ntina

Ανδρέας Γιαννακουδάκης: “Δέχτηκα bullying από τον επαγγελματικό περίγυρό μου όταν πιθανολόγησα ότι ο ιός είναι κατασκευασμένος”

Αίσθηση προκάλεσε στην κοινή γνώμη η αποκάλυψη που έκανε η βρετανική εφημερίδα Daily Mail ότι ο κορωνοϊός κατασκευάστηκε σε εργαστήριο της Ουχάν από Κινέζους επιστήμονες.

Τι είχε δηλώσει ένα χρόνο πριν ο κ. Γιαννακουδάκης;

Μιλώντας στην εκπομπή της Δημοτικής Τηλεόρασης Θεσσαλονίκης “Τα λόγια της πόλης” ο αντιπρύτανης διοικητικών υποθέσεων του ΑΠΘ Ανδρέας Γιαννακουδάκης είχε πιθανολογήσει ότι “ο νέος κορονωϊός είναι κατασκευασμένος. Υπάρχει ήδη εμβόλιο το οποίο αναπτύχθηκε πριν από την εξάπλωσή του αλλά δεν το ανακοινώνουν για λόγους σκοπιμότητας”.

Όπως είχε αναφέρει ο ίδιος “πότε θα διατεθεί ή πότε θα ανακοινωθεί η ανακάλυψή του εμβολίου, εξαρτάται από τους λόγους της σκοπιμότητας. Όταν οι συνθήκες είναι ιδιάζουσες που επιβάλλουν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων των πληθυσμών της γης τότε θα γίνει αυτό το πράγμα. Αυτές οι σκέψεις όμως θα επιβεβαιωθούν εκ των υστέρων. Όταν δηλαδή φανεί ότι του χρόνου, θα είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός. Ένας ακόμη υποχρεωτικός εμβολιασμός. Αυτό που με κάνει να σκέφτομαι έτσι είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του ιού. Δεν είναι η επικινδυνότητά του αλλά η ικανότητά του να διαδίδεται. Αυτό μου κάνει εντύπωση. Για αυτό λέω ότι όλα τα μέτρα μικρό μόνο αποτέλεσμα μπορούν να έχουν. Αυτό που δεν χρειάζεται είναι ο πανικός”.

Τι λέει ο κ. Γιαννακουδάκης ένα χρόνο μετά;

Η δήλωσή του αυτή προκάλεσε τις αντιδράσεις της επιστημονικής κοινότητας, των εκπροσώπων των ΜΜΕ και της κοινής γνώμης. Υπενθυμίζεται ότι με επιστολή τους 54 πανεπιστημιακοί και επιστήμονες είχαν ζητήσει την επίσημη αποδοκιμασία της δήλωσης του αντιπρύτανη Ανδρέα Γιαννακουδάκη για τον “κατασκευασμένο κορωνοϊό” από τις πρυτανικές αρχές του ΑΠΘ, την έκπτωση-παραίτησή του από την θέση του στο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα και είχαν προτείνει τον αποκλεισμό του από τη διδασκαλία φοιτητριών/των για εύλογο χρονικό διάστημα.Ο αντιπρύτανης του ΑΠΘ και καθηγητής του τμήματος Χημείας ζήτησε συγνώμη μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η τοποθέτησή του. Ωστόσο, οι Πανεπιστημιακοί κάλεσαν με την επιστολή τους την Πρυτανεία να πάρει επίσημα θέση.

Μιλώντας στο thesseconomy ο αντιπρύτανης του ΑΠΘ Ανδρέας Γιαννακουδάκης μετά τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κορωνοϊό δήλωσε τα εξής: “Είναι γεγονός ότι δεν περίμενα να γίνει αυτή η αποκάλυψη τόσο γρήγορα. Δεν θέλω να αδράξω αυτή την εξέλιξη και να συμπεριφερθώ όπως εκείνοι οι επιστήμονες που από την πρώτη στιγμή προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την πανδημία για χρήμα, δόξα και προβολή. Όλοι εκείνοι που παριστάνουν τους επιστήμονες και που άσκησαν με κάθε δυνατό μέσο κυριολεκτικά σε έμενα bullying ας είναι αφορμή αυτό το γεγονός για να σκεφτούν ξανά την αποστολή τους ως επιστήμονες. Τη μεγαλύτερη πίεση που δέχτηκα ήταν το ότι ότι υπέθεσα ότι το εμβόλιο θα είναι έτοιμο το φθινόπωρο του 2020 ενώ όλοι οι ειδικοί επιστήμονες δήλωναν ότι αυτό δεν είναι δυνατό πριν περάσουν 2 – 3 χρόνια. Θεωρώ ότι η εκδοχή που πιθανολόγησα αυτά τα δεδομένα οφείλεται σε αυτό το χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει κάθε επιστήμονας. Να μην κινείται δηλαδή με εμμονές και να σκέφτεται υποχρεωτικά με βάση την επιστημονική συνείδησή του. Ας γίνει αυτό ένα μάθημα. Είναι δεδομένο ότι κάθε ένας πρέπει να έχει την ελευθερία να σκέφτεται με το δικό του τρόπο και να δηλώνει ελεύθερα τη σκέψη του και αυτό πρέπει να το υποστηρίξουμε. Το δυστύχημα είναι ότι κανένας ποτέ δεν αναγνωρίζει τα λάθη του”.

Το θέμα σχολίασε και ο πρώην διοικητής του ΑΧΕΠΑ και χειρουργός μεταμοσχεύσεων Δημήτρης Γάκης, ο οποίος αναφέρεται σχεδόν καθημερινά στη διαχείριση της πανδημίας στη χώρα μας και θέτει τα δικα του ερωτήματα στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook. Ο ίδιος μιλώντας στο thesseconomy σημείωσε ότι “κάτω από τον κατακλυσμό των αποκαλύψεων των τελευταίων ημερών , που ακολούθησαν την εντολή του προέδρου των ΗΠΑ Τζων Μπαιντεν, προς τις μυστικές υπηρεσίες, εντός 90 ημερών να αποκαλύψουν όλο το παρασκήνιο και την αποκάλυψη από τον τ. Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ και πρώην ηγέτη της CIA , Μαικ Πομπέο τα στόματα άνοιξαν και το Facebook, με επίσημη ανακοίνωσή του έσπευσε να δηλώσει δημόσια ότι θα παύσει να κατεβάζει οποιαδήποτε ανάρτηση που περιέχει αναφορές περί της προέλευσης του ιού από το εραστήριο της Wuhan! Αποδεικνύεται επομένως ότι είχε δίκιο ο καθηγητής Ανδρέας Γιαννακουδάκης”.

Ο κορωνοϊός κατασκευάστηκε σε εργαστήριο της Ουχάν από Κινέζους επιστήμονες
     Την αποκάλυψη ότι ο κορωνοϊός κατασκευάστηκε σε εργαστήριο της Ουχάν από Κινέζους επιστήμονες, κάνει η βρετανική Daily Mail. 
     Σύμφωνα με το δημοσίευμα που επικαλείται έκθεση του Βρετανού καθηγητή, Angus Dalgleish και του Νορβηγού επιστήμονα, Birger Sørensen, η οποία πρόκειται να δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό Quarterly Review of Biophysics Discovery, ο κορωνοϊός φαίνεται να προήλθε από Κινέζους επιστήμονες που έκαναν πειράματα σε έναν ιό που εντόπισαν σε νυχτερίδες, αυξάνοντας την μεταδοτικότητά του (Gain of function research), με σκοπό να μπορέσουν να προετοιμαστούν καλύτερα για μια πιθανή πανδημία.
    Στη συνέχεια, οι επιστήμονες εφάρμοσαν την μέθοδο της «ανάστροφης μηχανικής» για να δείξουν ότι ο ιός προήλθε από νυχτερίδες, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα.
     Να σημειωθεί ότι ο κύκλος των αποκαλύψεων ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, όταν ο  Αμερικανός επιδημιολόγος, Άντονι Φάουτσι αποκάλυψε ότι οι  ΗΠΑ χρηματοδότησαν με 600.000 δολάρια το Ινστιτούτο Ιολογίας της Ουχάν ώστε να μελετηθεί αν οι κορωνοϊοί της νυχτερίδας μπορούν να προσβάλουν τον άνθρωπο.
https://thesseconomy.gr

Τσάρλς Μπουκόφσκι, ο άνθρωπος που έκαψε το αμερικάνικο όνειρο για να ζεσταθεί

Πώς στο διάολο ένας άνθρωπος μπορεί να ευχαριστιέται το να σηκώνεται στις 6.30 η ώρα το πρωί από ένα επίμονο ξυπνητήρι, να πηδάει από το κρεβάτι, να βιάζεται να ντυθεί, να τρώει γρήγορα, να κατουράει γρήγορα, να παλεύει με την κίνηση στον δρόμο, για να φτάσει σε ένα μέρος που θα κερδίσει λεφτά για κάποιον άλλον και να είναι και ευγνώμων για την ευκαιρία αυτή που του δίνεται;

Τσάρλς Μπουκόφσκι - Ο άνθρωπος που έκαψε το αμερικάνικο όνειρο για να ζεσταθεί και που έλεγε πως το φοβερό δεν είναι ο θάνατος, αλλά οι ζωές που ζουν οι άνθρωποι και αυτά που δεν ζουν μέχρι να έρθει ο θάνατος.
Ο Τσαρλς Μπουκόφσκι ήταν ο  άνθρωπος που μιλούσε για την ζωή έξω από τα δόντια. 
Δεν χάιδευε  αυτιά, ούτε αράδιαζε ένα κάρο ψέματα για να μην τρομοκρατήσει. 
Ήταν ο τύπος που μόλις θα σε έβλεπε φοβισμένο,  θα έπινε μία καλή γουλιά από το μπουκάλι της μπίρας, θα άναβε ένα τσιγάρο και θα σου έλεγε "καλύτερα να σφίξεις καλά το στομάχι γιατί η ζωή χτυπάει σαν μποξέρ" 
Τσαρλς Μπουκόφσκι. 
Ένας ιδιότροπος φιλόσοφος της ζωής, που την έζησε με τον δικό του μαγικό τρόπο και που αγαπήθηκε μέσα από τα κείμενά του
Μέσα από τα κείμενα και τα διηγήματά του, μοιράστηκε μαζί μας και τις αλήθειες του. 
Αλήθειες που πολλές φορές μας  συντροφεύουν στην μοναξιά, μια κατάσταση που εκείνος δεν φοβήθηκε ποτέ του.
1. Δεν είχα ποτέ φίλους στο σχολείο. Δεν ήθελα κιόλας. Ένιωθα καλύτερα μόνος μου. Καθόμουν σε ένα παγκάκι βλέποντας τους άλλους να παίζουν και μου φαινόντουσαν ηλίθιοι.
     2. Μπαχ, γιατί να μην είσαι εσύ ο πατέρας μου; - Bach, Come Back / από τη συλλογή ακυκλοφόρητων ποιημάτων Bone Palace Ballet (1997).
3. Αν έχεις την ικανότητα να αγαπάς, αγάπησε πρώτα τον εαυτό σου
     4. Όπου κι αν πάει το πλήθος, τρέξε προς την αντίθετη πλευρά. Κάνουν πάντα λάθος
5. Η ελεύθερη ψυχή είναι σπάνια, αλλά την καταλαβαίνεις όταν την δεις. Κι αυτό, γιατί αισθάνεσαι όμορφά, πολύ όμορφα, όταν είσαι κοντά ή μαζί της…

«Κατάλαβε με. Δεν είμαι σαν τον συνηθισμένο κόσμο. Έχω την τρέλα μου, ζω σε μια άλλη διάσταση και δεν έχω χρόνο για πράγματα που δεν έχουν ψυχή».

Τσαρλς Μπουκόφσκι.
Και ναι - θα σουλατσάρει από πόλη σε πόλη για να βρει χρήματα, θα μείνει προσωρινά σε μίζερα και τρισάθλια δωμάτια, θα περάσει μέρες χωρίς σεντ, 
θα κατεβάσει πολλά μπουκάλια ουίσκι, 
θα τζογάρει, θα δουλέψει με hangover και θα συζητήσει για τα υπαρξιακά του με ανθρώπους του "περιθωρίου", 
αλλά και με γυναίκες, οι οποίες πέρασαν σαν σφαίρα απ' τη ζωή του χωρίς να αλλάξουν καθόλου την "άστατη" καθημερινότητά του.
Βρες αυτό που αγαπάς και άσε το να σε σκοτώσει
Μερικές φορές είναι δύσκολο να πει κανείς εάν η παραπληροφόρηση στο Διαδίκτυο γίνεται κατά λάθος ή σκόπιμα, αλλά μόλις κάτι επηκρατήσει, γίνεται αποδεκτό από πολλούς ως γεγονός. 
Ένας μεγάλος αριθμός αποσπασμάτων στο διαδίκτυο που αποδίδονται στον Charles Bukowski είναι στην πραγματικότητα αποσπάσματα άλλων ανθρώπων ή είναι απλώς ανώνυμες κατασκευές. 
Ένα από τα πιό γνωστά αποφθέγματα που αποδίδεται στον  Bukowski ενώ είναι του συνθέτη Kinky Friedman είναι το " Βρείτε αυτό που αγαπάτε και αφήστε το να σας σκοτώσει "
Το απόφθεγμα αυτό που σχεδόν σε όλο το διαδίκτυο αποδίδεται στον Bukowski, είναι λάθος.
Για αυτό λοιπόν αν πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρετε τα λόγια αυτά φροντίστε να βάλετε το όνομα του Kinky Friedman κάτω από αυτό, όχι του Charles Bukowski.

Δεν εμβολιάζομαι ρε, τι θέλεις;

Του Φώτη Τερζάκη*
  Εκτός από τους υπηρεσιακούς διανοούμενους που είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να λειτουργήσουν σαν παρακρατική ομάδα κρούσης προς υπεράσπιση των κατεστημένων συμφερόντων, υπάρχουν και οι «άλλοι», οι λεγόμενοι προοδευτικοί και υποψιασμένοι (δεν λέω «αριστεροί» για να μην ξεράσω…), που στην παρούσα εφιαλτική συγκυρία αναλαμβάνουν το ρόλο τής τρίτης φάλαγγας του συντηρητισμού. 
Τέτοιος είναι ο κος Άρης Χατζηστεφάνου, που εδώ και καιρό μάς βομβαρδίζει με παραινέσεις υπακοής στις προσταγές τού κράτους υγιειονομικής ασφάλειας, κουνώντας το δάχτυλο σε όσους αρνούνται να εξαπατηθούν κι επιστρατεύοντας με ύφος αυταρχικού λυκειάρχη όλες τις γνωστές και μέχρι ναυτίας επαναλαμβανόμενες συκοφαντίες (που δεν χρειάζεται να επαναλάβω εδώ: «συνομωσιολόγοι», «ακροδεξιοί», «ψεκασμένοι», κ.ο.κ.  – αφού, όπως έχει διδάξει και η ναζιστική πείρα το σταλινικό στρατόπεδο, στο τέλος πάντα «κάτι μένει»…). 
Το πρόσφατο δημοσίευμά του «Εμβολιάσου ρε, τί σου ζητάμε;»  που εμφανίστηκε στις 5 Mαΐου στον δικτυακό τόπο INFOWAR είναι μια επιτομή τής ρητορικής του, μίγμα ιεραποστολικής ηθικολογίας και κηρύγματος βλοσυρού κολλεκτιβισμού (του είδους που —τί περίεργο!— έκανε μέχρι προσφάτως να βγάζουν φλύκταινες τα παπαγαλάκια τού φιλελευθερισμού, τα οποία αναπάντεχα τώρα θυμήθηκαν τη «συλλογική ευθύνη» και το «κοινό καλό»).    
     Δεν μου αρέσει η ad hominem επιχειρηματολογία: τη θεωρώ γενικά ένα ύπουλο στρατήγημα που μέσ’ από την ατέρμονη περιπτωσιολογία διαλύει δραστικά κάθε κατανόηση της δομής. 
Θα είχα ωστόσο, με τους όρους που ο ίδιος μιλάει σε αυτό το δημοσίευμα, να του αντιτάξω —χάριν παιδιάς, όπως λέμε— μυριάδες αντιπαραδείγματα. 
Μας περιγράφει ας πούμε μελοδραματικά τα συμπτώματα που είχε ο ίδιος όταν προσβλήθηκε από τον κορωνοϊό. 
Τα ίδια ακριβώς συμπτώματα —εκτός από την ψυχαναγκαστική αγκαλιά με το οξύμετρο, εννοείται, παρά τη χρόνια ιγμορίτιδά μου— τον διαβεβαιώ πως είχα κι εγώ δεκάδες φορές στη ζωή μου προσβεβλημένος από κοινές, κοινότατες γρίπες· τί πιο φυσιολογικό για τους ανθρώπους από το να αρρωσταίνουν και ύστερα να γίνονται καλά; 
Απρόσβλητοι ρομποκόμπ υπάρχουνε μόνο στα αμερικανικά blockbuster… 
Από την άλλη πλευρά, οι «ενοχλήσεις» από τα εμβόλια που αναφέρει είναι πράγματι άξιες μειδιάματος εν συγκρίσει με τα δεκάδες σοβαρά επεισόδια, μέχρι και θανάτους, που έχουν προκληθεί ήδη από τους δυο-τρεις πρώτους μήνες των εμβολιασμών, τα οποία συστηματικά κρύβουν ή, όταν έρχονται τυχαία στο φως, προσπαθούν να υποβαθμίσουν τα πρακτορεία τής Υπηρεσιακής Ενημέρωσης. 
Κι εδώ σημειώνεται, παρεμπιπτόντως, ένα ακόμη ωμό πλήγμα στην κοινή λογική: όταν κάποιος εμβολιασμένος πεθάνει, προσπαθούν να μας πουν ότι αυτό οφειλόταν σε άσχετα «υποκείμενα νοσήματα», οτιδήποτε άλλο τελοσπάντων εκτός από το εμβόλιο· όταν όμως πεθάνει κάποιoς που έχει διαγνωσθεί θετικός στον Covid (ό,τι εγκυρότητα κι αν έχουν αυτές ο διαγνώσεις) με δεκαοχτώ άλλα υποκείμενα νοσήματα, παίρνουν όρκο ότι τον σκότωσε ο κορωνοϊός! 
Τέλος πάντων, κι εγώ έχω να του αναφέρω ήδη δύο περιπτώσεις από το στενό μου περιβάλλον, ανδρών πάνω-κάτω στην ηλικία μου (συν-πλην 60 χρονών), που υπέστησαν σοβαρότατες θρομβώσεις την επαύριο του εμβολιασμού τους: και οι δύο νοσηλεύονται (στην Αθήνα και στην Πάτρα), ο ένας κινδυνεύοντας να χάσει το πόδι του και ο άλλος μάλλον ανέλπιδα (ουσιαστικά, εγκεφαλικά νεκρός)…
     Δεν θα συνεχίσω όμως σε αυτό το πνεύμα. 
Όποιος θέλει να γίνει πειραματόζωο για το καλό τής ανθρωπότητας (κι αν υποθέσουμε ότι ξέρει ποιο είναι το καλό τής ανθρωπότητας), είναι αξιέπαινος και μπράβο του, για την πρόθεσή του τουλάχιστον. 
Ό,τι και να του συμβεί είναι αναμενόμενο και κανείς δεν θα πει πως εξαπατήθηκε. 
Όταν όμως ένας ολόκληρος πληθυσμός εξαναγκάζεται να γίνει πειραματόζωο (πιθανώς όχι τύποις, γιατί ακόμα υπάρχουν νομικές πρόνοιες τις οποίες δεν πρόλαβαν να ξηλώσουν, αλλά με αθέμιτους εκβιασμούς, τους οποίους επίσης δεν χρειάζεται ν’ αναφέρω γιατί χιλιάδες άνθρωποι τους ζουν στο πετσί τους – και καθημερινά μάς τηλεφωνούν στη «Διεπιστημονική Ένωση για την Υπεράσπιση της Δημοκρατίας και της Βιοηθικής» ζητώντας απεγνωσμένα νομική βοήθεια), πρόκειται για οργανωμένο, εν ψυχρώ κι εκ προμελέτης, έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
1 
Και σε αυτό το έγκλημα οφείλουμε όλοι να ορθώσουμε το ανάστημά μας, να πούμε ανυποχώρητα όχι! ρισκάροντας οιαδήποτε συνέπεια, όπως ακριβώς η ανθρωπότητα απαίτησε από τον γερμανικό λαό μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, επιρρίπτοντάς του παθητική ενοχή —δια παραλείψεως, όπως λέμε— για τα ναζιστικά εγκλήματα.
      Αυτή είναι η μόνη αληθινά ηθική στάση, σε αντίθεση με τις γλυκερές αισθηματολογίες από τις οποίες βρίθει ο παραινετικός τού κου Χατζηστεφάνου· που επιπλέον στηρίζεται σε μια ολόκληρη αλυσίδα από αδιατύπωτες προκείμενες, στις οποίες ακριβώς έγκειται η —θελημένη ή αθέλητη έχει μικρή σημασία— πλάνη του. 
Για παράδειγμα, όταν λέει «όσοι αρνούνται να εμβολιαστούν προτιμούν να έχουμε καθημερινά 70 με 100 νεκρούς παρά…» υποβάλλει ως δεδομένα τρία εξόχως αμφισβητούμενα πράγματα: πρώτον, ότι τα εμβόλια είναι προς το συμφέρον και όχι προς ζημίαν τής ανθρωπότητας (πράγμα που για ένα εμβόλιο, και ανεξαρτήτως του τί λένε τα ιατρικά πρωτόκολλα, κανείς δεν μπορεί να ξέρει πριν περάσουν 15-20 χρόνια – πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια τεχνολογία επέμβασης στο ανθρώπινο DNA που και μόνον όποιος τη σκέφτεται θα έπρεπε να δικάζεται με βάση τους Κώδικες της Νυρεμβέργης!)· δεύτερον, ότι τα συγκεκριμένα εμβόλια όντως αποτρέπουν τη μόλυνση και προφυλάσσουν από τη μετάδοσή της (πράγμα που αρνούνται ακόμη κι οι ίδιοι οι κατασκευαστές τους, και ούτως ή άλλως οι παραινέσεις που συνοδεύουν την επιβολή τους  —εξακολουθητική μασκοφορία, «κοινωνική αποστασιοποίηση», κτλ.— προδίδουν κατάφωρα)· τρίτον, και πολύ σοβαρότερο, ότι για τους «καθημερινά 70 με 100 νεκρούς», και γενικότερα για τους «10.669 που πέθαναν στην Ελλάδα, τα 3,22 εκατομμύρια που πέθαναν σε όλο τον κόσμο και τα δεκάδες εκατομμύρια συγγενών και φίλων που δεν πρόλαβαν να τους αποχαιρετίσουν και να τους σφίξουν στο χέρι» ευθύνεται ο Covid…! 
Αναμασά δηλαδή με μακάρια αμεριμνησία το αφήγημα των εμπνευστών της θανάσιμης βιοπολιτικής που θέλει να αποδώσει σε έναν συνήθη ιό τα αποτελέσματα των δικών της ολέθριων στρατηγικών!
      Αλλά, δυστυχώς για τον κο Χατζηστεφάνου και τους ομοϊδεάτες του ειδικά τής ψευδο-αριστεράς, τα νούμερα, οσοδήποτε τυφλά και παραπλανητικά, δεν μπορούν να κρύψουν το προφανές. 
Το πρόβλημα με αυτούς τους αριθμούς είναι ότι μετρούν νεκρούς στη διάρκεια του κορωνοϊού, τους οποίους αποδίδουν στον κορωνοϊό. 
Μετρούν δηλαδή όσους πέθαναν από άλλες υποκείμενες αιτίες, επειδή κάποια στιγμή είχαν μια (επισφαλή) διάγνωση κορωνοϊού από (αναξιόπιστα) τεστ· ή επειδή τους ώθησαν να συρρεύσουν στα νοσοκομεία, όπου μολύνθηκαν από τρέχοντες μικροβιακούς παράγοντες ή υπέστησαν ακατάλληλες θεραπείες (ακούμε πολλά για τα τρομερά «πρωτόκολλα» που εφαρμόζουν τρομοκρατημένοι και παραπληροφορημένοι γιατροί, κορτιζόνες και αντιβιοτικά, χωρίς λόγο εντατικές και διασωληνώσεις, τα οποία σκοτώνουν εν ψυχρώ βέβαια)· αλλά και όσους πέθαναν απλώς επειδή στις συνθήκες αποκλεισμού και «κορωνοποίησης» που επιβλήθηκαν δεν μπορούσαν να έχουν τη συνήθη ιατρική φροντίδα για χρόνια προβλήματα που αντιμετώπιζαν – και δεν λογαριάζω ακόμα τα νούμερα των εξοντωμένων από την κοινωνική, οικονομική και ψυχική περιθωριοποίηση που ήταν συνέπεια αυτών των παρανοϊκών πολιτικών «προφύλαξης» (από έναν κίνδυνο που δεν υπάρχει)… 
Διότι ακόμη κι έτσι, με αυτές τις υπολογιστικές λαθροχειρίες, το σύνολο των καταγεγραμμένων θανάτων από οιαδήποτε αιτία στο υπό συζήτησιν χρονικό διάστημα και στις περισσότερες χώρες τού κόσμου είναι απολύτως συγκρίσιμο με άλλες οξείες επιδημίες γρίπης των προηγούμενων χρόνων (για να μη μιλήσουμε για ελονοσία, φυματίωση, κλπ. με αντίστοιχους αριθμούς θυμάτων σε ετήσια βάση), είτε κι ελαφρώς μικρότερο…
2 
Εν ολίγοις, έτσι κατασκευάστηκε η οφθαλμαπάτη.
      Αν λοιπόν, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει ο κος Χαζηστεφάνου (που αντανακλούν τις «επίσημες» ανακοινώσεις των σχετικών διεθνών υπηρεσιών, εκ προοιμίου αναξιόπιστων λόγω των πολιτικών τους δεσμεύσεων), προκύπτει ένας δείκτης γενικής θνησιμότητας της τάξεως του 2,85% περίπου, πώς συσχετίζεται αυτός με τον δείκτη θνητότητας του Sars-Cov-2 που δίνουν οι σοβαρότεροι επιστήμονες και τα πιο έγκυρα ιατρικά περιοδικά, ο οποίος κυμαίνεται μεταξύ 0,05-0,20%; 
Η διαφορά δείχνει, ακριβώς, το ποσοστό πληθυσμού που δολοφόνησαν οι πολιτικές τού εγκλεισμού, τα υγειονομικά μέτρα και η ίδια η ιατρική στη διάρκεια της λεγόμενης πανδημίας.
3
      Αυτά είναι υποχρεωμένη να σκεφτεί μία κριτική, κοινωνικά ευαισθητοποιημένη σκέψη που θα μπορούσε ακόμα να διεκδικήσει μια κάποιου είδους αριστερή ταυτότητα, αντί να εξαπολύει πομφόλυγες τύπου «προμηθεϊκά επιτεύγματα», «ακροδεξιοί συνομωσιολόγοι του Τραμπ ή του Μπολσονάρου», «πρόταξη του εαυτού εις βάρος τού κοινωνικού συνόλου», και άλλα πολλά τέτοια άσφαιρα… 
Το τελευταίο αυτό όμως κρύβει και μιαν ανησυχητική παραδοχή: αν η άρνηση κάποιου να κάνει να το εμβόλιο σημαίνει ότι προκρίνει το ατομικό του συμφέρον έναντι της συλλογικότητας, δεν υπονοεί αυτό άραγε πως είναι πράγματι προς ατομική του ζημία να κάνει το εμβόλιο; 
Τότε τί είναι εκείνο που κατά τη μεταφορά τού εμβολίου από το άτομο στη συλλογικότητα το μετατρέπει από επιζήμιο σ’ επωφελές; 
Θα συνιστούσα στον κο Χατζηστεφάνου να σκεφτεί σοβαρότερα τί σημαίνουν οι όροι «ατομικό» και «συλλογικό» και ποιος ο συσχετισμός τους σε μία υπερανεπτυγμένη καπιταλιστική και τεχνοκρατούμενη κοινωνία – κι επίσης να αφήσει τη ρητορεία τού λαϊκού ιεροκήρυκα και να αναλογιστεί με συνέπεια το νόημα του ηθικού πράττειν. 
Αν, σύμφωνα τουλάχιστον με το καντιανό μάθημα, πράττω ηθικά σημαίνει ότι δεν εξαιρώ τον εαυτό μου αλλά προτείνω τον κανόνα τής πράξης μου ως αρχή γενικής νομοθεσίας για όλη την ανθρωπότητα, τότε ναι, αρνούμαστε το εμβόλιο όχι για να σωθούμε προσωπικά (όπως στην πραγματικότητα κάνει η τρομοκρατημένη αγέλη που παίρνει εντολές από την τηλεόραση) αλλά επειδή ζητάμε απ’ όλη την ανθρωπότητα να το αρνηθεί, εν πλήρη ευθύνη· ζητάμε απ’ όλη την ανθρωπότητα να εγείρει ατσάλινες αντιστάσεις πολιτικής ανυπακοής σε όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις και τους διεθνείς οργανισμούς, να πολεμήσει με ό,τι μέσον διαθέτει την τελευταία και πιο αποτροπιαστική μεταμόρφωση ενός καπιταλισμού σε παροξυσμό, τον υγειονομικό ολοκληρωτισμό που ανατέλλει μεσ’ από έναν ωκεανό ανθρώπινου αίματος και οδύνης. 
Σε αυτόν τον αγώνα ζωής και θανάτου, πράγματι, ή θα χορέψουμε όλοι ή δεν θα χορέψει κανένας.
 
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
 1. Αυτή τη στιγμή άλλωστε ετοιμάζεται ένα δικαστικό γεγονός αποφασιστικών διαστάσεων (που κάποιοι ονόμασαν «Η νέα Δίκη τής Νυρεμβέργης»): μια ομάδα περισσότερων από 1.000 δικηγόρους και πάνω από 10.000 εμπειρογνώμονες ιατρικής, με επικεφαλής τον δρ. Reiner Fullmich, ξεκίνησαν νομικές διαδικασίες στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης εναντίον τού CDC, τον ΠΟΥ και της «ομάδας τού Νταβός» για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Για περισσότερες πληροφορίες, βλ. https://halithheia.blogspot.com/2021/05/2021-cdc.html.
 2. Για μια κρυστάλλινη και συνεκτική έκθεση των επιβεβαιωμένων μέχρι στιγμής στοιχείων, με τον προσήκοντα συγκριτικό τρόπο και με ιδιαίτερες λεπτομέρειες για την Κύπρο και την Ελλάδα, βλ. την παρουσίαση του διακεκριμένου κύπριου γιατρού δρ. Ελπιδοφόρου Σωτηριάδη στη «Σχολή Γονέων» τού Ανοικτού Πανεπιστημίου Κατερίνης, 19 Απριλίου 2021:  https://www.youtube.com/watch?v=RSTagJTxfzs&ab_channel
 3. Παρεμπιπτόντως, ποιες είναι οι «εκατόμβες νεκρών σε χώρες όπως η Ινδία»; 
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει η Ευρωστατιστική Υπηρεσία, τούτη τη στιγμή ο ρυθμός των θανάτων στην Ινδία είναι 2.95 ανά 1.000 κατοίκους (σε μια χώρα όπου οι συνθήκες υγιεινής είναι άθλιες, η κυβέρνηση επιεικώς εγκληματική και η θνησιμότητα πάντα πολύ υψηλή, όπως άλλωστε και ο ρυθμός των γεννήσεων) – ενώ στην Ελλάδα είναι, αυτή τη στιγμή, 6,52 ανά 1.000 κατοίκους! 
Και για να καταλάβουμε τί ακριβώς σημαίνει αυτό, πρέπει επίσης να έχουμε υπόψιν ότι, σύμφωνα με τα δεδομένα που δίνει η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020 το σύνολο των θανάτων από οιαδήποτε αιτία στην Ελλάδα ήταν ελαφρώς μικρότερο από το αντίστοιχο του 2019 την ίδια περίοδο· παρουσίασε ωστόσο μια θεαματική άνοδο τους δύο τελευταίους μήνες τού 2020 (αφότου δηλαδή επιβλήθηκε η πιο σκληρή καραντίνα) για να χαμηλώσει και πάλι τους πρώτους μήνες του 2021, ενώ την ίδια στιγμή ανακοινώνονται αυξημένοι αριθμοί θανάτων «από κορονοϊό» (διαρκούσης της καραντίνας και αφότου όταν είχαν ξεκινήσει μαζικοί εμβολιασμοί). 
Μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του...! 
 ΦΩΤΗΣ ΤΕΡΖΑΚΗΣ   (μεταφραστής, συγγραφέας, δοκιμιογράφος)
http://fotisterzakis.gr
Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο  https://www.kontrabandafreepress.com
     ΥΓ από τη Νέλλη Ψαρρού: Αναδημοσιεύοντας αυτό το άρθρο, δεν μπορώ να αποφύγω να σχολιάσω την "επιτυχία" της επιλογής του τίτλου "Εμβολιάσου ρε, τι σου ζητάμε;" από τον Άρη Χατζηστεφάνου, κατά παράφραση του βιβλίου του Χρόνη Μίσσιου "Χαμογέλα ρε, τι σου ζητάνε;" - μια φράση που του είπαν οι αστυνομικοί που τον έσερναν από εξορία σε εξορία και του είχαν στερήσει τη ζωή. 
Η επιτυχία συνίσταται ακριβώς στην αντικατάσταση της παρότρυνσης στον έγκλειστο/εξόριστο να χαμογελάσει, με την παρότρυνση στον έγκλειστο σήμερα πολίτη να εμβολιαστεί από μια εξίσου φασίζουσα εξουσία. 
Ο Χατζηστεφάνου προφανώς δεν κατάλαβε ότι αυτή η αντιπαραβολή δεν τον συμφέρει: προσπαθώντας με κάθε τρόπο να εξυπηρετήσει το κυρίαρχο αφήγημα, εδώ και καιρό έχει στρέψει το βλέμμα σε παλιότερες γενιές και σε καταξιωμένες μορφές (όπως έκανε και με άρθρο που αναφέρει τον Μαλατέστα και τι τάχα θα έλεγε σήμερα για όσους δεν εμβολιάζονται). 
Μέθοδος που δεν δείχνει άλλο από την ένδεια των επιχειρημάτων. 
Πόσο μάλλον όταν χρησιμοποιείται φράση που στρέφεται εναντίον του.  [Νέλλη Ψαρρού] 
taneatisgaleras:το άρθρο του Φώτη Τερζάκη αναδημοσίευσα από την ιστοσελίδα της νέλλης ψαρρού: nellypsarrou.com