Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

όταν με ρώτησαν είπα, σε ό,τι εστιαζόμαστε μεγεθύνεται....

-. όχι που ήμουν αλλά που βρίσκομαι!
-. δεν κρατάω ΠΟΤΕ αυτά που δεν θέλω, με το να συζητάω συνέχεια για αυτά!
-. κρατάω ΜΟΝΟ αυτά που θέλω και ΜΟΝΟ για αυτά μιλάω και ΜΟΝΟ αυτά σκέφτομαι!
-. διατηρώ τη δική μου συχνότητα δόνησης ανεξάρτητα από το τι κάνουν οι άλλοι γύρω μου!
-. δεν ζητάω να αλλάξουν οι συνθήκες για να νιώσω καλά!
     και όταν κάποιος με ρώτησε: 
-. υπάρχει κάποιος περιορισμός στην ικανότητα του σώματος να θεραπεύεται;
του απάντησα: 
-. κανένας, παρά ΜΟΝΟ οι πεποιθήσεις που έχεις! 
     και ξαναρώτησε:
-. και τότε γιατί κανένας άνθρωπος δεν έβγαλε καινούργιο πόδι?
και απάντησα:
-. γιατί ποτέ κανένας δεν πίστεψε και δεν θέλησε να πιστέψει πως μπορεί!
ω!
     ο νόμος της έλξης και η θετική ενέργεια! 
θετική ενέργεια, και όλοι νομίζουν πως, με το να μιλούν γι’ αυτήν ή να την σκέφτονται, θα την φέρουν κιόλας στη ζωή τους!
έτσι νομίζεται? 
-. ναι, ναι έτσι νομίζουμε, αλλά μπα, δεν έρχεται! 
και μετά θυμώνετε,
απογοητεύεστε και καταλήγετε στο ότι όλα αυτά είναι ανόητα, 
απραγματοποίητα και μακριά από την αλήθεια, γιατί, ενώ προσπαθήσατε, τίποτα απ’ ότι θέλατε δεν έγινε - έτσι δεν είναι?
-. ναι, ναι ακριβώς έτσι...
ωραία, ας προσεγγίσουμε από άλλη προοπτική:
όλοι θέλουμε να φέρουμε θετικές εμπειρίες στη ζωή μας, όμως χωρίς να το συνειδητοποιούμε βρισκόμαστε μόνιμα προσανατολισμένοι στα ΑΡΝΗΤΙΚΑ που υπάρχουν γύρο μας και όχι στα θετικά!
χωρίς να το συνειδητοποιούμε εστιάζουμε σε αυτό που ΔΕΝ έχουμε! 
και όόόόλο αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προσελκύουμε ακόμα περισσότερο αυτά που ΔΕΝ θέλουμε,
αυτά που ΔΕΝ μας αρέσουν,
τα χρήματα που ΔΕΝ έχουμε και, ναι, συνεχίζουμε έτσι,
κάθε μέρα σκεφτόμαστε και συζητάμε και είμαστε προσανατολισμένοι ψυχή τε και σώματι σε ότι αρνητικό υπάρχει γύρω μας!
ωωωωραία...και τι κάνουμε?
σαν αρχή ας θυμόμαστε κάθε φορά να επαναφέρουμε τον εαυτό μας και να αντιδρούμε όταν παρατηρούμε πως αυτός επαναστατεί όταν κάτι δε συνάδει με εκείνο που ακριβώς θέλουμε! 
και εδώ ίσως αντιδράσετε και μου πείτε:
-. ναι, αλλά, δεν βλέπεις τι συμβαίνει γύρο μας καθημερινά, πως είναι δυνατόν να μην δίνουμε σημασία?
και εγώ ρωτώ:
-. αν θα τους δώσετε σημασία και αν ασχολείστε κάθε μέρα με αυτά θα αλλάξει κάτι?
απαντήστε ειλικρινά, θα αλλάξει κάτι?
άλλαξε κάποτε, κάπου κάτι?
όχι βέβαια, τίποτα δεν άλλαξε ει μη μόνο ο δικό σας συναισθηματικός κόσμος που βυθίζεται όλο και πιο βαθιά στη θλίψη και στην απόγνωση!
για αυτό στο χέρι του καθενός είναι να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται στις γύρο του καταστάσεις, 
αν θα επικεντρωθεί στη θετικότερη πλευρά μιας κατάστασης,
αν θα επικεντρωθεί στην αρνητικότερη πλευρά μιας κατάστασης,
αν θα αποφασίσει να την αγνοήσει ολωσδιόλου!
και όλα αυτά γιατί σε ό,τι εστιαζόμαστε μεγεθύνεται!
Όσο περισσότερο δίνουμε προσοχή σε αρνητικά γεγονότα, 
ανθρώπους, 
καταστάσεις και όσο κρίνουμε,
κατακρίνουμε,
σχολιάζουμε, τόσο περισσότερα απ’ αυτά προσκαλούμε στη ζωή μας!
και όπως καλά καταλαβαίνετε, όπως συμβαίνει αυτό, συμβαίνει και το αντίθετό του!
αυτό που πρέπει κάθε ένας να συνηδειτοποιήσει είναι πως ένα και ΜΟΝΟ ένα από τα δύο θα συμβεί ή
-. η πραγματοποίηση αυτού που θέλουμε ή 
-. η μη πραγματοποίηση αυτού που θέλουμε!
Όσο λοιπόν κι αν επιζητούμε την ευημερία, 
την υγεία, 
την αφθονία στη ζωή μας, όταν επικεντρωνόμαστε, μιλάμε και σκεφτόμαστε το αντίθετο από αυτά, δηλαδή την απουσία τους, τότε αυτό και προσελκύουμε.
έτσι πολλές φορές παρατηρούμε τα εξής παράδοξα:
-. κάποιον ο οποίος να λέει και να επιμένει πως θέλει να είναι υγιής, αλλά να συζητά με τις ώρες για το τι αρρώστιες έχει, 
για το τι φάρμακα παίρνει,
σε ποιους γιατρούς πάει...
-. κάποιον άλλον, ο οποίος θέλει οικονομική αυτάρκεια αλλά συνέχεια συζητάει και σκέφτεται για τα λεφτά που του λείπουν,
για το σπίτι που δεν έχει και δεν θα αποκτήσει ποτέ,
για τα λεφτά που ΔΕΝ του φτάνουν ούτε τρόφιμα να αγοράσει!
     για ποια θετική ενέργεια λοιπόν μιλάμε?
θεωρητικά?
για αυτό κάποιος που θέλει να φύγει και να αλλάξει τρόπο σκέψης, σταματά και ρωτά:
-. αυτή τη στιγμή που έχω στραμμένη την προσοχή μου?
-. σε αυτό που θέλω ή σε εκείνο που μου λείπει, κατά συνέπεια, στην απουσία αυτού που θέλω?
προσοχή λοιπόν, οι αρνητικές σκέψεις δημιουργούν αυτόματα αρνητικά συναισθήματα κι αυτό έχει άμεση σχέση μ’ εκείνο που προσελκύουμε!
θα φέρω στη ζωή μου την εμπειρία που θέλω μόνο εφόσον είμαι, αληθινά και πλήρως, εναρμονισμένος μαζί της!
     και ναι, ο νόμος της έλξης ισχύει μεν, αλλά δεν είναι τόσο απλός όσο φαίνεται!
                                    κείμενο και επιμέλεια κειμένου:ntina
                     

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Νέλλη Ψαρρού - Υποχρεωτικός Εμβολιασμός - Ο Υποχρεωτικός Εμβολιασμός παραβιάζει τον Κώδικα της Νυρεμβέργης

Ενόψει της επιβολής νέου πανικού και εμβολιασμών:
Από το επίσημο φύλλο οδηγιών της Pfizer, ΣΗΜΕΡΑ: "Μετά τον εμβολιασμό με Comirnaty υπάρχει αυξημένος κίνδυνος μυοκαρδίτιδας (φλεγμονή του καρδιακού μυός) και περικαρδίτιδας (φλεγμονή των εξωτερικών τοιχωμάτων της καρδιάς) (βλέπε παράγραφο 4). 
Οι εν λόγω παθήσεις μπορούν να εκδηλωθούν εντός λίγων μόνο ημερών μετά τον εμβολιασμό και εμφανίστηκαν κυρίως εντός 14 ημερών. 
Παρατηρήθηκαν συχνότερα μετά τον δεύτερο εμβολιασμό, και συχνότερα σε νεότερους άνδρες. Ο κίνδυνος μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας φαίνεται να είναι χαμηλότερος σε παιδιά ηλικίας 5 έως 11 ετών σε σύγκριση με τις ηλικίες 12 έως 17 ετών. 
Οι περισσότερες περιπτώσεις μυοκαρδίτιδας και  περικαρδίτιδας ανακάμπτουν. 
Ορισμένα περιστατικά απαιτούσαν υποστήριξη εντατικής θεραπείας και έχουν παρατηρηθεί θανατηφόρα περιστατικά. 
Μετά τον εμβολιασμό, θα πρέπει να είστε σε επιφυλακή για σημεία μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας, όπως δύσπνοια, αίσθημα παλμών και θωρακικό άλγος, και να αναζητήσετε αμέσως ιατρική βοήθεια αν εμφανιστούν.
Όπως και με κάθε εμβόλιο, το Comirnaty Omicron XBB.1.5 μπορεί να μην προστατεύει πλήρως όλους εκείνους που το λαμβάνουν και δεν είναι γνωστό για πόσο χρονικό διάστημα θα είστε
προστατευμένοι."
Όταν ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί, στις αρχές του 2021, στην σχετική έρευνά μου, έγραφα: " «δεν θεωρείται εγκεκριμένο, η χρήση του είναι ερευνητική και η αποτελεσματικότητα και ασφάλειά του δεν έχουν θεμελιωθεί»". 
Επίσης, «είναι ακόμη άγνωστη η επιρροή του εμβολίου στη μετάδοση του ιού», καθώς επίσης και η διάρκεια της δράσης του". Αυτά ελεγε από τότε η εταιρεία. Καθώς και ότι, «πιο σοβαρές επιπλοκές δεν αποκλείονται μιας και το εμβόλιο είναι ακόμη σε κλινικές δοκιμές», όμως «θα τις διαπιστώσουμε με την πιο ευρεία χρήση του...  στον ευρύτερο πληθυσμό".
Τώρα, 3 χρόνια μετά, με μια μεγαλύτερη ψυχραιμία, διαβάστε ξανά την έρευνα που δημοσίευσα το 2021:
Υποχρεωτικός Εμβολιασμός - Ο Υποχρεωτικός Εμβολιασμός παραβιάζει τον Κώδικα της Νυρεμβέργης
Η μη-συναινετική συμμετοχή πολιτών σε ιατρικές έρευνες και πειράματα απαγορεύεται ρητώςΕιδικά μετά τα εγκλήματα των ΝΑΖΙ και τα πειράματα σε ανθρώπους που διενεργήθηκαν σε μαζική κλίμακα, θεσπίστηκε ο Κώδικας της Νυρεμβέργης (ως αποτέλεσμα των δικών των ΝΑΖΙ στην Νυρεμβέργη) όπου ορίζει αυτά τα ζητήματα. Το εμβόλιο για τον SarsCov2 ειδικότερα εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία διότι είναι πειραματικό και δίνεται με επείγουσα άδεια: : τυχόν εξαναγκασμός των πολιτών με οποιονδήποτε τρόπο (νομική υποχρέωση, εκβιασμός, απάτη) να εμβολιαστούν μαζικά με ένα εμβόλιο καινούριας και αδοκίμαστης τεχνολογίας, του οποίου οι παρενέργειες είναι υπό διερεύνηση, τους καθιστά πειραματόζωα και συνιστά επάνοδο των θηριωδιών των ναζιστών και νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους με πρόσχημα την δημόσια υγεία.
4. Εμβόλιο SarsCov2 και παραβίαση του Κώδικα της Νυρεμβέργης
 Οποιαδήποτε διαγνωστική ή θεραπευτική μέθοδος, η οποία δεν εφαρμόζεται από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα, χαρακτηρίζεται ως πειραματική και η εφαρμογή της επιτρέπεται μόνο σύμφωνα με το νομικό και δεοντολογικό πλαίσιο που διέπει τη διεξαγωγή της επιστημονικής έρευνας (Άρθρο 3 §4 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας)

Όσα γράφτηκαν παραπάνω, στα πρώτα δύο μέρη αυτού του άρθρου, αφορούν τον εμβολιασμό γενικώς, χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένο εμβόλιο ή ασθένεια. Και τώρα ας αναφερθούμε συγκεκριμένα στον υποχρεωτικό εμβολιασμό για την νόσο Covid 19. Η ιδιαιτερότητα αυτού του εμβολίου, που συζητιέται εδώ και καιρό πριν ακόμη να υπάρξει, είναι προφανώς πως είναι καινούριο, αδοκίμαστο στον πληθυσμό, και οι κατεπείγουσες διαδικασίες έγκρισής του (όπου εγκρίθηκε) αφήνουν ενδεχόμενα κενά ασφαλείας. Μάλιστα, κάποια από αυτά τα εμβόλια χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία mRNA, που είναι μια νέα τεχνολογία που ως τέτοια δεν έχει εφαρμοστεί ξανά σε εμβόλια ώστε να είναι αναμενόμενες οι όποιες παρενέργειες θα έχει και να έχουν εκτιμηθεί σωστά ως ανεκτές ή μη. Μέχρι να τεθεί το “κατεπείγον” λόγω κοροναϊού, πολλές παράμετροι αυτής της τεχνολογίας ήταν υπό διερεύνηση, και εφαρμόζονταν κυρίως στην θεραπεία καρκίνου. Κατ' αυτή την έννοια, όσοι εμβολιαστούν με αυτό, συμμετέχουν σε πείραμα πάνω σε μια εν πολλοίς ανεφάρμοστη τεχνολογία για έναν καινούριο ιό. Κι εδώ έρχεται η πιο σημαντική αντίρρηση σε ότι αφορά το εμβόλιο για τον κοροναϊό. 

Η μη-συναινετική συμμετοχή πολιτών σε ιατρικές έρευνες και πειράματα απαγορεύεται ρητώς. Το εμβόλιο για τον COVSARS2 ειδικότερα εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία: τυχόν εξαναγκασμός των πολιτών με οποιονδήποτε τρόπο (νομική υποχρέωση, εκβιασμός, απάτη) να εμβολιαστούν μαζικά με ένα εμβόλιο καινούριας και αδοκίμαστης τεχνολογίας σε ανθρώπους, του οποίου οι παρενέργειες είναι υπό διερεύνηση, τους καθιστά πειραματόζωα και συνιστά επάνοδο των θηριωδιών των ναζιστών και νομιμοποίηση των εγκλημάτων τους με πρόσχημα την δημόσια υγεία. Μετά τα εγκλήματα των ΝΑΖΙ και τα πειράματα σε ανθρώπους που διενεργήθηκαν σε μαζική κλίμακα, θεσπίστηκε ο Κώδικας της Νυρεμβέργης, ως αποτέλεσμα των περιβόητων δικών στην Νυρεμβέργη μετά το τέλος του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου όπου δικάστηκαν οι Ναζιστές για εγκλήματα που διαπράχτηκαν από το 3ο Ράιχ και τους συνεργάτες του. Μεταξύ αυτών ήταν και η Δίκη των Γιατρών, όπου δικάστηκαν ιατροί που συμμετείχαν σε πειράματα πάνω σε ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων αναγκαστικών στειρώσεων περίπου 3,5 εκατομμυρίων Γερμανών και Γερμανίδων. Η προέλευση του κώδικα θεμελιώνεται στην ίδια τη δίκη και στην ανησυχία που προξένησαν δηλώσεις αρκετών κατηγορούμενων ότι, αφενός, τα πειράματα που έγιναν δεν διέφεραν και πολύ από παρόμοια που γίνονταν τα προηγούμενα χρόνια στη Γερμανία αλλά και στις ΗΠΑ, αφετέρου ότι δεν υφίσταται νομικός διαχωρισμός μεταξύ νόμιμων και παράνομων πειραμάτων σε ανθρώπους. Η αλήθεια είναι ότι, στην Γερμανία για παράδειγμα, η έννοια της φυλετικής υπεροχής είχε δημιουργήσει υποστηρικτές αμφιλεγόμενων πρακτικών ήδη από το τέλος της δεκαετίας του '20. Όμως, από την άνοδο του Χίτλερ και μετά, και τη χρήση ανθρώπων-πειραματόζωων μέχρι θανάτου από την IGFarben (χημική-φαρμακευτική κοινοπραξία αποτελούμενη από τις Agfa, Bayer, Basf, Hoechst /Aventis /Novartis) αυτά πήραν μια ανατριχιαστική τροπή (για την προώθηση του Χίτλερ από την IGFarben δείτε εδώ). [Οι ιδιοκτήτες αυτών των εταιρειών δεν δικάστηκαν ποτέ, μόνο κάποια διευθυντικά στελέχη που έλαβαν αστείες ποινές - αλλά δεν θα ανοίξουμε αυτό το θέμα τώρα].

Ο Κώδικας της Νυρεμβέργης, που διατυπώθηκε κατά το τέλος της δίκης, ορίζει μεταξύ άλλων ότι: 1. Η εθελοντική συναίνεση του εξεταζόμενου είναι απολύτως απαραίτητη, 2.Το πείραμα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να παράγει καρποφόρα αποτελέσματα για το καλό της κοινωνίας, απροσέγγιστο μέσω άλλων μεθόδων ή μέσων μελέτης και όχι τυχαίο και περιττό, και 3.Το πείραμα θα πρέπει να σχεδιαστεί και να βασίζεται σε αποτελέσματα πειραμάτων σε ζώα και τη γνώση του φυσικού ιστορικού της νόσου (δείτε περισσότερα εδώ και εδώ). Το κείμενο δεν ήταν ποτέ δεσμευτικό νομικώς, αλλά οι αρχές του έχουν αποτυπωθεί σε πληθώρα διεθνών κανονισμών και συμβάσεων, όπως η Σύμβαση Οβιέδο, που είναι το κύριο δεσμευτικό κείμενο αναφοράς. Σε αυτή τη σύμβαση (άρθρο 16) δεν ορίζεται απλώς το αυτονόητο της ελεύθερης συναίνεσης του ατόμου ύστερα από επαρκή πληροφόρηση, αλλά η ίδια η έρευνα που πρόκειται να διεξαχθεί σε άνθρωπο υπόκειται σε αυστηρούς περιορισμούς, όπως το να μην υπάρχει αποτελεσματική εναλλακτική από την έρευνα σε ανθρώπους, το ρίσκο να μην είναι μεγαλύτερο του οφέλους για τους συμμετέχοντες, κλπ. 

4.1. Εμβόλιο SarsCov2 και η υπό όρους/επείγουσα αδειοδότηση...

Οι άνθρωποι που ζουν σε πράσινες περιοχές γερνούν πιο αργά σε κυτταρικό επίπεδο

Οι άνθρωποι που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου γερνούν πιο αργά σε κυτταρικό επίπεδο, διαπιστώνει νέα μελέτη. 
Η έλλειψη πρόσβασης σε χώρους πρασίνου θα μπορούσε να μειώσει τη βιολογική ηλικία ενός ατόμου κατά 2,2 έως 2,6 χρόνια», υπολόγισαν οι ερευνητές.
Οι άνθρωποι που περνούν αρκετό χρόνο στη φύση νιώθουν λιγότερη ανάγκη να πάρουν φάρμακα για το άγχος, την υπέρταση, το άσθμα και άλλες παθήσεις, σύμφωνα με επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στις αρχές του 2023. 
Προηγούμενες μελέτες έχουν επίσης διαπιστώσει πως η συχνή επαφή με τη φύση είναι ενεργητική για τη σωματική αλλά και τη ψυχική υγεία. 
Μάλιστα, ορισμένοι γιατροί συνταγογραφούν τις βόλτες στη φύση ως θεραπεία.
Τώρα, μια νέα μελέτη διαπιστώνει πως οι άνθρωποι που ζουν κοντά στη φύση τείνουν να είναι βιολογικά νεότεροι.
"Αυτή η μελέτη ήταν μια προσπάθεια να ποσοτικοποιηθούν οι ευεργετικές επιπτώσεις του πρασίνου σε κυτταρικό επίπεδο και ο βαθμός στον οποίο το πράσινο μπορεί να συμβάλει στην αντιστάθμιση των περιβαλλοντικών βλαβών", εξήγησε ο κοινωνικός οικολόγος Aaron Hipp από το North Carolina State University
Εξετάζοντας 7.827 άτομα και το περιβάλλον του σπιτιού τους, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι ζούσαν σε περιοχές που είχαν περισσότερα πάρκα, 
κήπους, 
δέντρα και άλλη βλάστηση, είχαν μεγαλύτερα τελομερή – μια περιοχή στις αλληλουχίες του DNA που σχετίζεται με τη μακροζωία.
"Αυτό ίσχυε ανεξάρτητα από τη φυλή, την οικονομική κατάσταση, το αν έπιναν ή κάπνιζαν", εξηγεί ο Aaron Hipp.
Τα τελομερή είναι επαναλαμβανόμενα τμήματα του DNA που βρίσκονται στα άκρα κάθε ενός από τα 46 χρωμοσώματά μας, εμποδίζοντας το γενετικό μοτίβο να "ξεφτήσει" όπως οι πλαστικές άκρες των κορδονιών των παπουτσιών. 
Κάθε φορά που ένα κύτταρο διαιρείται, τα τελομερή στο εσωτερικό του μικραίνουν, έως ότου το κύτταρο δεν μπορεί πλέον να διαιρέσει το γενετικό του υλικό και η κυτταρική του σειρά πεθαίνει.
"Αυτό καθιστά τα τελομερή σημαντικούς δείκτες της βιολογικής ηλικίας και της φθοράς των κυττάρων μας", εξήγησε ο αναλυτής γεωχωρικών δεδομένων, Scott Ogletree του University of Edinburgh.
"Γνωρίζουμε ότι πολλές μεταβλητές – όπως το στρες – μπορούν να επηρεάσουν την ταχύτητα της φθοράς των τελομερών" πρόσθεσε.
Οι χώροι πρασίνου είναι γνωστό ότι μετριάζουν το στρες με πολλούς τρόπους. 
Τα φυτά συμβάλλουν στην προστασία και τη μόνωσή μας από το περιβάλλον, διατηρώντας το έως και αρκετούς βαθμούς πιο δροσερό κατά τη διάρκεια των κυμάτων καύσωνα. 
Επίσης μειώνουν τη ρύπανση του αέρα και την ηχορύπανση. 
Οι χώροι πρασίνου είναι γνωστό ότι μετριάζουν τις πιέσεις με πολλούς τρόπους. 
Τα φυτά συμβάλλουν στην προστασία και τη μόνωσή μας από το περιβάλλον, διατηρώντας το περιβάλλον μας έως και αρκετούς βαθμούς πιο δροσερό κατά τη διάρκεια των κυμάτων καύσωνα. 
Ωστόσο, την ίδια στιγμή που μαθαίνουμε πόσο εγγενώς εξαρτώνται το μυαλό και το σώμα μας από τον φυσικό κόσμο, έχουμε απομονωθεί από αυτόν περισσότερο από ποτέ, τόσο στην αντίληψη όσο και στη φυσική μας πραγματικότητα.
Αυτή η αποσύνδεση έχει πιθανότατα συμβάλει στην επιδείνωση του φυσικού κόσμου γύρω μας - η έκτη μαζική εξαφάνιση - καθώς έχουμε χάσει την επίγνωση του πώς θα έπρεπε να είναι ο κόσμος γύρω μας - μια κατάσταση που σχετίζεται με το φαινόμενο του συνδρόμου της μετατόπισης της βασικής γραμμής.
Αν και αυτό το φαινόμενο μπορεί να προσφέρει κάποια ψυχολογική προστασία βραχυπρόθεσμα, είναι επίσης επικίνδυνο για τη μελλοντική μας υγεία και μελέτες όπως αυτή καταδεικνύουν τώρα τις άμεσες επιπτώσεις που έχει ο αποχωρισμός από τη φύση και στην υγεία μας!!!
"Λαμβάνοντας υπόψη το μέσο ποσοστό φθοράς στο δείγμα, ο χώρος πρασίνου θα μπορούσε να μειώσει τη βιολογική ηλικία ενός ατόμου κατά 2,2 έως 2,6 χρόνια", υπολόγισαν ο Scott Ogletree  και οι συνεργάτες του.
Φυσικά, τα ισχυρά οφέλη της φύσης λειτουργούν μόνο μέχρι ενός σημείου. 
Όταν η ομάδα συνυπολόγισε παράγοντες κινδύνου, όπως η ατμοσφαιρική ρύπανση, οι θετικές επιπτώσεις των χώρων πρασίνου εξαφανίστηκαν. 
Η μελέτη ανέδειξε επίσης τις επιπτώσεις των φυλετικών ανισοτήτων όσον αφορά την πρόσβαση σε χώρους πρασίνου.. 
Οι μη ισπανόφωνοι λευκοί στη μελέτη ζούσαν στις πιο πράσινες περιοχές, οι οποίες έτειναν να έχουν συνολικά χαμηλότερη φυλετική/εθνοτική ποικιλομορφία. 
Επιπλέον, οι επιπτώσεις δεν είναι τόσο σαφείς όταν εξετάζουμε μόνο τις γυναίκες, υποδηλώνοντας ότι οι πρόσθετοι κίνδυνοι ασθενειών ή το πρόσθετο κοινωνικό στρες μπορεί να διαδραματίζουν μεγαλύτερο ρόλο στο μήκος των τελομερών τους.
Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι οι πιέσεις που συμβάλλουν αυτοί οι άλλοι παράγοντες μπορεί να υπερκαλύπτουν τα οφέλη που προσφέρουν οι χώροι πρασίνου.
"Οι χώροι πρασίνου είναι εξαιρετικά πολύτιμοι για μια κοινότητα, αλλά δεν αρκούν για να ξεπεράσουν από μόνοι τους τον συστημικό ρατσισμό και τις επιπτώσεις του οικονομικού διαχωρισμού και τις προκλήσεις της περιβαλλοντικής δικαιοσύνης" τόνισε ο Hipp.
"Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η δημιουργία χώρων πρασίνου σε μια κοινότητα είναι σημαντική, αλλά είναι εξίσου σημαντικό - ή και πιο σημαντικό - να αντιμετωπίσουμε τις περιβαλλοντικές βλάβες, ιδίως εκείνες που συνδέονται με τον συστημικό ρατσισμό"
Ακόμα και αν η γειτονιά μας στερείται πρασίνου, όμως, όλοι μπορούμε να βρούμε τρόπους να προσπαθήσουμε να επανασυνδεθούμε με τη φύση - ακόμα και αν πρόκειται απλώς για την παρατήρηση των ζωυφίων γύρω από το σπίτι μας, ή ξεκινώντας έναν κήπο στο μπαλκόνι μας.
Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό "Science of the Total Environment"
μετάφραση και επιμέλεια κειμένου:ntina

Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024

6 στους 10 “καταπίνουν αμάσητες” διαδικτυακές διατροφικές συμβουλές!

Οι κίνδυνοι για την υγεία των καταναλωτών από τον διατροφικό “λαϊκισμό” του διαδικτύου.
     Καθώς πολλοί είναι αυτοί που ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν τον πιο εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο να αποκτήσουν το σώμα των ονείρων τους, ο λαϊκισμός του διαδικτύου θεριεύει και η παραπληροφόρηση φτάνει σε επικίνδυνα επίπεδα. 
Το πρόβλημα φυσικά δεν έγκειται μόνο στο ότι αυτοαποκαλούμενοι “ειδικοί” προσφέρουν συμβουλές διατροφής και υγείας, αλλά και στο ότι αρκετός κόσμος “καταπίνει αμάσητο” ότι τους σερβίρεται.
     Έρευνα από το Βρετανικό Ίδρυμα Διατροφής, έδειξε πως το 56% των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πληροφορίες σχετικά με την υγεία δήλωσαν ότι είναι πιθανό να κάνουν αλλαγές στη διατροφή τους με βάση πληροφορίες που έχουν δει σε πλατφόρμες όπως το Tik Tok ή το Instagram. 
Ακόμη, το 27% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είχαν διαβάσει πρόσφατα πληροφορίες για τη διατροφή και την υγεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κορυφαία κίνητρα που δόθηκαν για αλλαγή διατροφής ήταν η απώλεια βάρους (40%) και η βελτίωση της φυσικής κατάστασης (36%). 
Ωστόσο, το Ίδρυμα προειδοποιεί ότι ορισμένες από τις μεγαλύτερες διατροφικές τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν βασίζονται σε ορθή επιστήμη, θα ήταν δύσκολο να διατηρηθούν και θα μπορούσαν ακόμη και να θέτουν κινδύνους για την υγεία.
     Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως δίαιτες όπως αυτή των σαρκοφάγων, η δίαιτα των 10 ημερών με τα αυγά, η δίαιτα με λαχανόσουπα και η δίαιτα παιδικής τροφής, που κοινοποιούνται ευρέως στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι διατροφικά μη ισορροπημένες. 
Περιορίζουν σοβαρά την ποικιλία των τροφών που καταναλώνονται και έτσι δεν θα παρέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα και, επειδή τείνουν να είναι μια γρήγορη λύση, η απώλεια βάρους θα είναι παροδική.
     Η Bridget Benelam, Υπεύθυνη Επικοινωνίας Διατροφής στο Βρετανικό Ίδρυμα Διατροφής δήλωσε: "Πολλοί από εμάς θα σκεφτόμαστε να κάνουμε αλλαγές στη διατροφή μας αυτόν τον Ιανουάριο, αλλά ακολουθώντας αυτά που βλέπουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. 
Οι υγιεινές, ισορροπημένες δίαιτες δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν viral, αλλά είναι ο τρόπος για να βελτιώσετε την υγεία"
     Παρά τα αποτελέσματα της έρευνας, οι άνθρωποι εξακολουθούν να προτρέπονται να μείνουν μακριά από δίαιτες μόδας, καθώς δεν βοηθούν να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και μπορούν ακόμη και να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη διατροφικών διαταραχών. 
Η British Dietetic Association προσθέτει ότι μπορούν «να επηρεάσουν τη σχέση μας με το φαγητό, οδηγώντας σε αισθήματα αποτυχίας αντί να αναπτύξουν τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση για τη διαχείριση της διατροφής και του βάρους με υγιεινό τρόπο».
     Η Benelam προσθέτει: "Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν είναι πάντα εύκολο να κάνεις υγιείς επιλογές. 
Φέτος το νέο έτος, παραλείψτε τις μόδες και επιλέξτε μερικές μικρές αλλαγές στις οποίες μπορείτε να τηρήσετε.
Προσπαθήστε να προσθέσετε μια ακόμη μερίδα λαχανικών στο δείπνο σας κάθε μέρα, αλλάξτε σνακ με ζάχαρη με φρούτα ή επιλέξτε ψωμί ολικής αλέσεως ή ζυμαρικά. 
Εάν μπορείτε να διατηρήσετε αυτές τις αλλαγές, τότε μπορούν να κάνουν πραγματική διαφορά στην υγεία σας με την πάροδο του χρόνου"
  - συνιστά.
πηγή:cibum.gr

όταν με ρώτησαν είπα αφουγκραζόμενη προσωπικά βιώματα...

-. η μεγαλύτερη τέχνη είναι η διαρκής εγρήγορση.
-. το μεγαλύτερο αμάρτημα είναι η απώλεια της στιγμής της ζωής.
-. το μεγαλύτερο επίτευγμα είναι η επίγνωση της ύπαρξης.
-. η  μεγαλύτερη σοφία ανήκει σ’ εκείνον που ξέρει να περιμένει 
χωρίς να ζορίζει τίποτα,
να περιμένει να αποκαλυφθεί το καθετί στο δικό του χρόνο 
και με τον δικό του τρόπο!
ntina

Glenn Gould -πιστεύω πως η δικαίωση της τέχνης είναι η εσωτερική ανάφλεξη που υφίστανται οι καρδιές των ανθρώπων και όχι η έκφρασή της μέσω επιφανειακών δημόσιων εκδηλώσεων - σκοπός της τέχνης δεν είναι η στιγμιαία εκτίναξη της αδρεναλίνης, αλλά ένα βαθμιαίο, ισόβιο οικοδόμημα' θαύματος και γαλήνης, οι καλλιτέχνες έχουν μια ηθική αποστολή και η τέχνη μια μη συνειδητοποιημένη προοπτική για τη βελτίωση της ανθρωπότητας - κάθε άνθρωπος πρέπει να δεχτεί την πρόκληση και στοχαστικά να δημιουργήσει τη δική του ‘θειότητα’

...στα δέκα του μπορούσε να παίζει ολόκληρο το πρώτο βιβλίο από το «Καλώς Συγκερασμένο Κλειδοκύμβαλο» του J. S. Bach.
...όταν ήταν τριών ετών έγινε ολοφάνερη η μουσική του κλίση, καθώς μπορούσε να διαβάσει παρτιτούρα και διέθετε "απόλυτο μουσικό αυτί"
...στα πέντε ξεκίνησε να συνθέτει και έπαιζε τις δικές του μικρές συνθέσεις στην οικογένεια και τους φίλους του...
...στην ηλικία των έξι παρακολούθησε το πρώτο ρεσιτάλ πιάνου, το οποίο του άφησε ανεξίτηλα σημάδια...
...παρ’ όλες τις εμφανείς ικανότητες του Glenn Gould ως παιδί-θαύμα, οι γονείς του τον προστάτευσαν, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις δημόσιες εμφανίσεις του...
...εξαίρεση ήταν η συμμετοχή του στο ετήσιο Kiwanis Music Festival του Τορόντο, όπου κέρδισε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό πιάνου τον Φεβρουάριος 1944...
-. ο Payzant γράφει πως αν και ο Glenn Gould ήταν μόλις 12, κατέλαβε την υψηλότερη θέση μεταξύ πολλών μεγαλύτερων και πιο προχωρημένων μουσικών και ήταν ο μοναδικός διαγωνισμός στον οποίο έλαβε μέρος, καθώς αργότερα εναντιώθηκε έντονα στην ιδέα των μουσικών διαγωνισμών!
"Σκοπός της τέχνης είναι να υπηρετεί τον εαυτό της, από τον οποίο καθένας θα αποκομίσει αυτό που θα διαλέξει να αποκομίσει!!!
-. πιστεύω πως η δικαίωση της τέχνης είναι η εσωτερική ανάφλεξη που υφίστανται οι καρδιές των ανθρώπων και όχι η έκφρασή της μέσω επιφανειακών δημόσιων εκδηλώσεων. 
-. σκοπός της τέχνης δεν είναι η στιγμιαία εκτίναξη της αδρεναλίνης, αλλά ένα βαθμιαίο, ισόβιο 'οικοδόμημα' θαύματος και γαλήνης, οι καλλιτέχνες έχουν μια ηθική αποστολή και η τέχνη μια μη συνειδητοποιημένη προοπτική για τη βελτίωση της ανθρωπότητας. 
-. κάθε άνθρωπος πρέπει να δεχτεί την πρόκληση και στοχαστικά να δημιουργήσει τη δική του ‘θειότητα’»
-. ήταν ο Glenn Gould στη πραγματικότητα ένα μπερδεμένο μυαλό που κατασπατάλησε την πιανιστική του ιδιοφυία σε ασήμαντες ενασχολήσεις ή είχε κάτι πραγματικά σημαντικό να μεταλαμπαδεύσει στον κόσμο;
-. ποιός ήταν τελικά αυτός ο εκκεντρικός που έτρεμε το κρύο και φορούσε πολύ ζεστά ρούχα και γάντια, ακόμη κι όταν βρισκόταν σε ζεστά μέρη;
-. είχε το τελετουργικό, πριν βγεί στη σκηνή, να μουλιάζει τα χέρια του σε καυτό νερό,
λάτρευε τα μπισκότα από μαραντάμυλο και τα ζώα,
απεχθανόταν το φως της ημέρας, τα αεροπλάνα και τη βία,
συχνά μουρμούριζε όταν έπαιζε και ισχυριζόταν πως το τραγούδι αυτό ήταν ασυναίσθητο και αυξανόταν αναλογικά με την ανικανότητα του πιάνου να προσδώσει αυτό που ο ίδιος επεδίωκε
-. αντιλαμβανόταν τη μουσική ως ιδιωτική και όχι ως δημόσια ενασχόληση
-. πίστευε πως οι συναυλίες που επικεντρώνονται στο να επιδεικνύουν τους καλλιτέχνες ως βιρτουόζους, πρέπει να αποφεύγονται!
-. θεωρούσε τον εαυτό του πρώτα μουσικό και μετά πιανίστα,
το πιάνο ήταν γι’ αυτόν το μέσο για να διαβιβάσει τις ιδέες και αναλύσεις του πάνω στη μουσική!
-. το ιδιαίτερο πιανιστικό του στιλ, οι ερμηνευτικές ελευθερίες και οι δημόσιες δηλώσεις του τον κατέστησαν αμέσως ως μια αμφιλεγόμενη μουσική προσωπικότητα!
-. στην πραγματικότητα, ο Glenn Gould ποτέ δεν θεωρούσε τον εαυτό του μόνο πιανίσταπαραδεχόταν πως είχε αναπτύξει μία έντονη αντιπάθεια για τις συναυλίες και ένιωθε πως μπορούσε να υπηρετήσει καλύτερα τη μουσική μέσα από το στούντιο ηχογραφήσεων παρά από τις αίθουσες συναυλιών
"συνήθιζα, από ιατρική περιέργεια, να μετρώ τον σφυγμό μου λίγο πριν βγω στη σκηνή και ήταν πάντα πολύ γρήγορος. Ήταν προφανές πως υπήρχε ένα είδος αφύσικης αναστάτωσης. 
Δεν ήταν όμως αυτό το γεγονός που με παρέλυε από φόβο, γιατί αντιμετώπιζα με απάθεια την όλη διαδικασία. 
Στην πραγματικότητα, μετρούσα τα χρόνια και τα γεγονότα μέσα σ’αυτά τα χρόνια που θα χρειάζονταν για να ξεχάσω ότι είχα βιώσει"
-. έτσι ύστερα από ένα ρεσιτάλ στις 28 Μαρτίου 1964, στο Orchestra Hall, Chicago, Illinois τερμάτισε την καριέρα του ως σολίστ πιάνου!!!

                         κείμενο και επιμέλεια κειμένου:ntina
Glenn Gould ο ανεπανάληπτος ερμηνευτής κομματιών του J.S. Bach, Concerto No. 1 in D minor, BWV 1052 
                    

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

Επιστολή από την Ινδία: Σταματήστε την τυραννία της “Πανδημικής ετοιμότητας” του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

Η παγκόσμια συμφωνία ετοιμότητας για την πανδημία (“συνθήκη για την πανδημία”) που τίθεται επί του παρόντος σε εφαρμογή από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) θα ανοίξει το δρόμο για “μια φασιστική προσέγγιση στην κοινωνική διαχείριση”. 
Οι ωφελημένοι θα είναι οι αδίστακτες εταιρείες και οι επενδυτές, τους οποίους η αντίδραση στον COVID-19 εξυπηρέτησε καλά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της ατομικής ελευθερίας.
Αυτό λέει ο Dr David Bell, κλινικός ιατρός και ιατρός δημόσιας υγείας με διδακτορικό στην πληθυσμιακή υγεία και πρώην επιστημονικός και ιατρικός υπεύθυνος του ΠΟΥ. 
Η συνθήκη αντιπροσωπεύει μια τρομακτική αρπαγή εξουσίας που, αν πετύχει, θα δώσει στον ΠΟΥ κεντρικό καθοδηγητικό ρόλο και μονοπωλιακή δύναμη στην παγκόσμια διακυβέρνηση της υγείας.
     Όπως έχει συνταχθεί επί του παρόντος, η συνθήκη θα δώσει στον ΠΟΥ την εξουσία να διατάσσει μέτρα, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών οικονομικών συνεισφορών από μεμονωμένα κράτη, απαγορεύσεις κυκλοφορίας (lockdown), ταξιδιωτικούς περιορισμούς, αναγκαστικές ιατρικές εξετάσεις και υποχρεωτικούς εμβολιασμούς κατά τη διάρκεια μιας έκτακτης ανάγκης δημόσιας υγείας που ο ίδιος κηρύσσει.
     Ο ΠΟΥ θα έχει την αποκλειστική και εκτεταμένη αρμοδιότητα να κηρύσσει καταστάσεις έκτακτης ανάγκης δημόσιας υγείας διεθνούς ενδιαφέροντος (PHEIC ) για οποιαδήποτε ενδεχόμενη ή πραγματική απειλή για εκτεταμένες περιοχές, είτε οι απειλές αυτές είναι βιολογικές, κλιματικές ή περιβαλλοντικές. Και θα το κάνει αυτό χωρίς τις δέουσες αποδείξεις και θα αποφασίζει να επιβάλει αποκλειστικά μέτρα και ιατρικές ουσίες που θα επιβάλλονται στο κοινό χωρίς ενημερωμένη συναίνεση.
     Οι εξουσίες του θα περιλαμβάνουν επίσης την επίσημη λογοκρισία των πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης της ελευθερίας του λόγου – των απόψεων που αντιτίθενται στο επίσημο αφήγημα του ΠΟΥ – και δεν θα λογοδοτεί σε κανένα εθνικό κοινοβούλιο ούτε θα περιορίζεται από οποιεσδήποτε συνταγματικές εγγυήσεις.
     Μια ομάδα διακεκριμένων δικηγόρων, γιατρών και ανήσυχων πολιτών έχουν αποστείλει επιστολή στον πρωθυπουργό της Ινδίας Narendra Modi και στον υπουργό Υγείας και Οικογενειακής Πρόνοιας Shri Mansukh L Mandaviya καλώντας τους να απορρίψουν την παγκόσμια συνθήκη του ΠΟΥ για την πανδημία. 
Οι υπογράφοντες παρατίθενται στο τέλος αυτού του άρθρου, ενώ η 10σέλιδη επιστολή είναι διαθέσιμη ολόκληρη με όλους τους σχετικούς συνδέσμους και παραπομπές στον ιστότοπο Awaken India: WHO Pandemic Treaty Ultra Vires of the Constitution.
     Ο ΠΟΥ δημοσίευσε ένα προσχέδιο της CA+ του ΠΟΥ (αυτή η “συνθήκη για την πανδημία” είναι πλέον επίσημα γνωστή ως “συμφωνία”) με 38 άρθρα την 1η Φεβρουαρίου 2023 και, στη συνέχεια, ένα άλλο σχέδιο με 41 άρθρα στις 2 Ιουνίου 2023. 
Η συμφωνία σηματοδοτεί μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του ΠΟΥ. 
Επιδιώκει μυστικά, πίσω από κλειστές πόρτες, σαρωτικές εξουσίες υπό τον γενικό διευθυντή του.
     Οι υπογράφοντες ξεκαθαρίζουν ότι, σύμφωνα με την προτεινόμενη συμφωνία, ο ΠΟΥ μπορεί, κατά βούληση, να ονομάσει πανδημία, να κηρύξει PHEIC και στη συνέχεια να αναλάβει την εξουσία των εθνικών κυβερνήσεων να κρατούν πολίτες, να περιορίζουν τα ταξίδια τους, να απαιτούν να έχουν διαβατήρια εμβολίων (υποχρεωτικές εξετάσεις και εμβολιασμούς) και να αυξάνουν τη λογοκρισία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
Η συμφωνία θα λειτουργεί επίσης ως “σύμβαση-πλαίσιο” που θα βρίσκεται σε εξέλιξη, χρόνο με το χρόνο, επ’ αόριστον. 
Διευκολύνει έναν δικτατορικό ρόλο για τον ΠΟΥ, καθώς κινείται προς την απόκτηση απεριόριστης εξουσίας.
     Δύο μέσα, η ίδια η συμφωνία και οι τροποποιήσεις στο Διεθνή Υγειονομικό Κανονισμό (ΔΥΚ) του 2005, είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν παράλληλα για να δώσουν δρακόντειες εξουσίες στον ΠΟΥ. 
Και τα δύο κείμενα συνεπάγονται ανεπανόρθωτα τη μεταβίβαση στον ΠΟΥ της εξουσίας να απειλεί την ελευθερία της υγείας, αποτελώντας έτσι θεμελιώδη απειλή για την εθνική, ιατρική και σωματική αυτονομία.
     Στην επιστολή τους, οι συγγραφείς αναφέρουν ότι ο ΠΟΥ είναι ένα εξωτερικό, μη εκλεγμένο όργανο, το οποίο δεν έχει εξουσιοδοτηθεί και δεν μπορεί να διοριστεί σε μια τέτοια δικτατορική θέση. 
Κατά τη διάρκεια της περιόδου COVID-19, ο ρόλος του ΠΟΥ στη διευκόλυνση της ιατρικής τυραννίας ήταν ξεκάθαρος.
     Υποστήριξε υποχρεωτικές απαγορεύσεις κυκλοφορίας (lockdown), οι οποίες κατέστρεψαν τα μέσα διαβίωσης εκατομμυρίων ανθρώπων στην Ινδία και σε ολόκληρο τον κόσμο και δημιούργησαν ένα κύμα προβλημάτων ψυχικής υγείας. 
Έκλεισε τα σχολεία, βάζοντας πίσω την εκπαίδευση μιας ολόκληρης γενιάς. 
Προώθησε ελλιπώς δοκιμασμένα και μη εγκεκριμένα εμβόλια βάσει EUA (Emergency Use Authorisation), τα οποία παρά τους ισχυρισμούς περί “ασφάλειας και αποτελεσματικότητας” δεν είχαν καμία σχέση με αυτό και προκάλεσαν απότομη αύξηση των καρδιακών και εγκεφαλικών παθήσεων που προκαλούνται από πρωτεΐνες ακίδας.
     Εάν εγκριθεί από την 77η Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας τον Μάιο του 2024 με απλή πλειοψηφία, η “συνθήκη για την πανδημία” θα τεθεί σε ισχύ εντός 12 μηνών για όλες τις χώρες, εκτός εάν μια χώρα καταθέσει προληπτικά απορρίψεις ή επιφυλάξεις εντός 10 μηνών.
     Η επιστολή προς τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Υγείας αναφέρει ότι η συμφωνία και όσοι την προωθούν:
“Προφανώς παραβιάζουν τα θεμελιώδη δικαιώματα των πολιτών της Ινδίας και, ως εκ τούτου, είναι Ultra Vires (πέρα από τις δυνάμεις) του ινδικού Συντάγματος. 
Με την ίδια τους την πρόθεση, ακυρώνουν το θεμελιώδες δικαίωμα στη σωματική αυτονομία και ακεραιότητα, μέσω της επιβολής ιατρικών διαδικασιών, του εξαναγκασμού και περαιτέρω κατάφωρα παράνομων πράξεων”.
     Η επιστολή προσθέτει:
“Πρόκειται για μια εκπληκτική και τρομακτική επίθεση κατά των θεμελιωδών πολιτικών ελευθεριών. 
Πρέπει να γίνει κατανοητό ως θεμελιώδες, ότι η άρνηση της σωματικής ακεραιότητας οποιουδήποτε ανθρώπου σημαίνει την απώλεια όλων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων”.
     Για να διατυπώσει την άποψή της, η επιστολή αναφέρεται στον Κώδικα της Νυρεμβέργης (1947) αναφέροντας:
“Η συναίνεση του ανθρώπινου υποκειμένου είναι απολύτως απαραίτητη. 
Το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα επανέλαβε αυτή την απαγόρευση κατά των ακούσιων πειραμάτων στο κείμενό του του 1966, το οποίο αναφέρει: 
“Κανείς δεν μπορεί να υποβληθεί χωρίς τη συγκατάθεσή του σε ιατρικό ή επιστημονικό πείραμα”.
     Αναφέρεται επίσης στη δήλωση της Γενεύης για τους γιατρούς (1948):
“Θα σέβομαι την αυτονομία και την αξιοπρέπεια του ασθενούς μου. 
Δεν θα χρησιμοποιήσω τις ιατρικές μου γνώσεις για να παραβιάσω τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ατομικές ελευθερίες, ακόμη και με τη βία. 
Θα διατηρήσω τον απόλυτο σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή, από τη σύλληψη. 
Θα θεωρώ την υγεία του ασθενούς μου ως το πρώτο μου μέλημα”.
     Οι υπογράφοντες σημειώνουν ότι δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική λύση από το να εγκαταλείψουμε τον ΠΟΥ ως κράτος και παρακαλούν τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Υγείας να ενεργήσουν για να προασπίσουν την κυριαρχία της Ινδίας και τα δικαιώματα κάθε πολίτη.
     Προσθέτουν ότι οι μη εκλεγμένοι, μη υπόλογοι και σε μεγάλο βαθμό άγνωστοι αντιπρόσωποι από 194 χώρες συναντώνται στη Γενεύη κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων της Παγκόσμιας Συνέλευσης Υγείας, όπως έκαναν το 2022, όταν υιοθέτησαν τροποποιήσεις του ΠΟΥ. 
Η διαδικασία είναι γεμάτη μυστικότητα, αυταρχισμό και επικείμενη τυραννία, στερούμενη κατάφωρα κάθε διαφανούς, δημοκρατικής διαδικασίας.
     Οι εκπρόσωποι αυτών των χωρών δεν εκλέγονται και δεν εκπροσωπούν τον λαό της χώρας τους. 
     Οι υπογράφοντες ρωτούν:
“Πώς μπορούν να διαπραγματεύονται εκ μέρους των εθνών, πόσο μάλλον έναν διεθνή/παγκόσμιο κανονισμό υγείας που δεσμεύει 194 χώρες;”
Εάν η “παγκόσμια συνθήκη για την πανδημία” επιβληθεί, θα μπορούσαμε να δούμε συνεχή lockdown. 
Ταυτόχρονα, τα εταιρικά συμφέροντα θα κυριαρχήσουν. 
Οι πανδημίες θα γίνουν αυτοσυντηρούμενες, δημιουργώντας μια γραφειοκρατία της οποίας η ύπαρξη θα εξαρτάται από αυτές.
     Οι άνθρωποι θα είναι στο έλεος της αστυνομίας και των γραφειοκρατών, οι οποίοι θα έχουν ασυλία σε οποιαδήποτε ποινή για οποιαδήποτε πράξη που θα εκτελείται με “καλή πίστη”. 
Οι πράξεις αυτές θα μπορούσαν να λάβουν τη μορφή υποχρεωτικών ιατρικών διαδικασιών, αναγκαστικής εισόδου σε χώρους, αναγκαστικής απομόνωσης και καραντίνας.
Ήταν αρκετά άσχημο το 2020 με την πλήρη δύναμη του κράτους παραταγμένη εναντίον του κοινού, ειδικά όσων δεν συμφωνούσαν με τις πολιτικές του COVID, αλλά φανταστείτε την κατάχρηση εξουσίας που θα μπορούσε να συμβεί αν ο ΠΟΥ αποκτήσει τις εξουσίες που επιδιώκει.
     Οι σπόροι του ολοκληρωτισμού ήταν ευδιάκριτοι με τον Anthony Fauci να λέει ότι είναι “η επιστήμη”, την πρώην πρωθυπουργό της Νέας Ζηλανδίας Jacinda Arden να δηλώνει ότι η κυβέρνηση είναι η “μοναδική πηγή της αλήθειας” και τις εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να συνεργάζονται χέρι-χέρι με το βαθύ κράτος για να λογοκρίνουν και να αποκλείει εξέχουσες προσωπικότητες και παγκοσμίου φήμης επιστήμονες που αμφισβητούσαν το επίσημο αφήγημα.
     Είδαμε την αναστολή των θεμελιωδών πολιτικών ελευθεριών με την απειλή της κρατικής βίας επί θύραις, με αποτέλεσμα συχνά οι πολίτες να κακοποιούνται από παραστρατιωτικές αστυνομικές δυνάμεις, επειδή παραβίαζαν “κανόνες πανδημίας” που δεν είχαν καμία επιστημονική βάση.
     Οι κυβερνήσεις δήλωναν ότι “ακολουθούσαν την επιστήμη”, αλλά αυτό που είδαμε ήταν διογκωμένοι αριθμοί θανάτων, παραποιημένα δεδομένα και η δόλια χρήση των δοκιμών RT-PCR για να βοηθήσουν στη δημιουργία της αντίληψης μιας θανατηφόρας πανδημίας στο μυαλό του κοινού. 
Οι αναγνώστες μπορούν να συμβουλευτούν το ηλεκτρονικό άρθρο Stay Home, Save Lives: Uncovering the COVID Deception (Αποκαλύπτοντας την εξαπάτηση του COVID), το οποίο παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες εξαπατήσεις που βοήθησαν να ενσταλάξουν το φόβο στον παγκόσμιο πληθυσμό το 2020.
     Ο ΠΟΥ παρείχε επίσης μια λανθασμένη πρόβλεψη για τη θνησιμότητα. 
Η υπερβολή προκάλεσε πανικό στον πληθυσμό – μέρος μιας προσεκτικά ενορχηστρωμένης “πανδημίας φόβου” – και άνοιξε το δρόμο για τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας και τη μαζική πρόσληψη εμβολίων που πωλήθηκαν στο κοινό με βάση ψευδείς ισχυρισμούς. 
Η συνθετική πρωτεΐνη ακίδα των εμβολίων είχε ως αποτέλεσμα την εμφάνιση θρόμβωσης, αιμορραγίας, καρδιακών προβλημάτων και θρόμβωσης του αίματος στον εγκέφαλο, καθώς και νευροεκφυλιστικών προβλημάτων. 
Και αυτό που βλέπουμε σε τόσες πολλές χώρες μετά την εξάπλωση των εμβολίων είναι σημαντική υπερβάλλουσα θνησιμότητα, για την οποία τα μέσα ενημέρωσης σιωπούν.
     Επιπλέον, ο ΠΟΥ λειτουργεί στο πλαίσιο ενός βιοφαρμακευτικού συμπλέγματος, ενός περίπλοκου συνδικάτου που έχει διαμορφωθεί με την πάροδο του χρόνου, το οποίο καθοδηγεί τις παγκόσμιες πολιτικές υγείας. 
Το σύμπλεγμα αυτό περιλαμβάνει τις υπηρεσίες υγείας των εθνικών κυβερνήσεων, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, το Ίδρυμα Γκέιτς, το Welcome Group και μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες. 
Οι συμφωνίες δημιουργούν ένα φαύλο κύκλο μεταξύ αυτών των οργανισμών και έχουν ως αποτέλεσμα τη κατάληψη των ρυθμιστικών αρχών.
     Ο ερευνητής και ακτιβιστής Yohan Tengra του κινήματος Awaken India Movement διεξήγαγε διετή έρευνα για το πώς λειτουργεί αυτό στην Ινδία. 
Μέσω της έρευνάς του, αποκάλυψε το καρτέλ των δισεκατομμυριούχων που ήλεγχε την ομάδα εργασίας COVID-19 της Ινδίας. 
Ο Tengra απαρίθμησε όχι μόνο τα ονόματα όσων συμμετείχαν σε αυτή την ειδική ομάδα εργασίας, αλλά και λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται οικονομικά με τη φαρμακοβιομηχανία εμβολίων.
     Η ομάδα εργασίας ήταν υπεύθυνη για την επιθετική ώθηση των απαγορεύσεων κυκλοφορίας, της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας, την υποχρεωτική εξέταση ασυμπτωματικών ατόμων, την απόρριψη της ιβερμεκτίνης από το εθνικό πρωτόκολλο, την καταστολή των ανεπιθύμητων ενεργειών του εμβολίου και πολλά άλλα.
Ο Tengra αποκάλυψε επίσης πώς οι εξέχουσες προσωπικότητες της Ινδίας στον τομέα της δημόσιας υγείας, οι οποίες εμφανίζονταν τακτικά στα μέσα ενημέρωσης και στην τηλεόραση, συνδέονται με το Ίδρυμα Gates, το Ίδρυμα Rockefeller, το Welcome Trust, την USAID, την Παγκόσμια Τράπεζα και άλλες πτυχές του παγκόσμιου βαθέος κράτους.
     Έχουμε κάθε δικαίωμα να ανησυχούμε για μια “συνθήκη για την πανδημία” που διαμορφώνεται από ισχυρά συμφέροντα με συμφέροντα στο κλείσιμο οικονομιών (βλ. το διαδικτυακό άρθρο Systemic Collapse and Pandemic Simulation του Fabio Vighi), προγράμματα υποχρεωτικού εμβολιασμού και ψηφιακή επιτήρηση, τα οποία είναι πολύ πρόθυμα να αφαιρέσουν τα θεμελιώδη δικαιώματά μας για το δικό τους όφελος.
Η επιστολή προς τον πρωθυπουργό της Ινδίας και τον υπουργό Υγείας καθιστά σαφές ότι η τεράστια σύγκρουση συμφερόντων του ΠΟΥ θα πρέπει να τον αποκλείσει από οποιονδήποτε ρόλο στην παγκόσμια υγεία.

Υπογράφοντες: Π.Ο.Υ:
Jacob Puliyel, Delhi, MD, MRCP, MPhil, Παιδίατρος και Επισκέπτης Διδάσκων Διεθνής
Prashant Bhushan, Νέο Δελχί, ανώτερος δικηγόρος, Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας
Colin Gonsalves, Νέο Δελχί, ανώτερος δικηγόρος, Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας
Nilesh Ojha, Βομβάη, πρόεδρος του Ινδικού Δικηγορικού Συλλόγου, δικηγόρος στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βομβάης και στο Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας, ακτιβιστής ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Συγγραφέας Dr. Amitav Banerjee, Pune, MD, πρώην επιδημιολόγος, Ινδικές Ένοπλες Δυνάμεις
Dr Aseem Malhotra, Λονδίνο (υπερπόντιος πολίτης της Ινδίας), MBChB, MRCP. Σύμβουλος καρδιολόγος
Aruna Rodrigues, Mhow, επικεφαλής αναφέρων: GMO PIL στο Ανώτατο Δικαστήριο και μέλος Iridescent Blue Fish (IBF)
Dr. Donthi Narasimha Reddy, Hyderabad, εμπειρογνώμονας δημόσιας πολιτικής και υπεύθυνος εκστρατείας
Dr. Megha Consul, Gurugram, Παιδιατρική, Ανώτερος Σύμβουλος, Νεογνολόγος
Δρ Pravin Chordia, Pune, χειρουργός MD
Dr. Lalitkumar Anande, Βομβάη, MBBS, PG Diploma in Clinical Research
Dr. Vijay Raghava, Bangalore, MBBS Dr. Veena Raghava, Bangalore, MBBS, DA
Dr. Kuldeep Kumar, Haridwar, MBBS MS (ΓΕΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ) Dr. Praveen Saxena, Hyderabad, ακτινολόγος & κλινικός τοξικολόγος μετάλλων, MBBS, DMRD Osmania
Dr. Biswaroop Roy Chowdhury, Faridabad, Ph.D (Διαβήτης)
Dr. Gautam Das, Καλκούτα, MBBS, Γενικός Ιατρός
Saraswati Kavula, Hyderabad, σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ & ελεύθερος δημοσιογράφος, Awaken India Movement
Bhaskaran Raman, Βομβάη, Καθηγητής, Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υπολογιστών. Ινδικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Βομβάης Δικηγόρος
Ishwarlal S. Agarwal, Βομβάη Δικηγόρος
Tanveer Nizam, Βομβάη
Dr. Susan Raj, Chattisgrah, BSc Νοσηλεύτρια, MSW(M&P), Διδάκτωρ Ανθρωπιστικών Επιστημών, Ειδικός Συμπεριφοράς
Jagannath Chaterjee, Bhubhaneshwar, κοινωνικός ακτιβιστής
Dr. Abhay Chedda, Βομβάη, BHMS, CCAH, FCAH
Dr. Gayatri Panditrao, Pune, ομοιοπαθητικός ιατρός, BHMS, PGDEMS
Dr. Rashmi Menon, Βομβάη, BHMS, ChT
Rossamma Thomas, Pala, Kottayam, Kerala, ανεξάρτητη δημοσιογράφος
Ambar Koiri, Βομβάη, Κίνημα Αφύπνισης της Ινδίας
Dr. G Prema, Tamil Nadu, κλασική ομοιοπαθητικός, Aasil Health Care
Dr. S. G. Vombatkere, Mysuru, ακτιβιστής ανθρωπίνων δικαιωμάτων, δικηγόρος
Anand Singh Bahrawat, Indore, δικηγόρος του Ανώτατου Δικαστηρίου του Indore
Vijay Kurle, Βομβάη
Δικηγόρος L Shunondo Chandiramani, Indore, Ανώτατο Δικαστήριο του Indore
Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά από την Global ResearchSuggest a correction

Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

2024...

-. πρώτον, θυμόμαστε να κοιτάμε τα αστέρια και όχι τα πόδια μας. 
-. δεύτερον, δεν εγκαταλείπουμε ποτέ τη δουλειά,
η δουλειά μας δίνει νόημα και σκοπό και η ζωή είναι άδεια χωρίς αυτήν. 
-. τρίτον, αν είμαστε αρκετά τυχεροί και έχουμε βρει την αγάπη, να θυμόμαστε ότι είναι εκεί και ας μην την αφήσουμε να φύγει μακριά".
- Stephen Hawking

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Anthony Hopkins, André Rieu και And The Waltz Goes On

"Ξέρω ότι έχω λιγότερο χρόνο να ζήσω από ό,τι νόμιζα πως έχω.
Νιώθω σαν ένα παιδί που του έχει δοθεί ένα κουτί σοκολάτες. 
Του αρέσει να τις τρώει και όταν βλέπει ότι δεν έχουν μείνει πολλές, αρχίζει να τις τρώει με μια ιδιαίτερη βουλιμία.
Δεν έχω χρόνο για ανούσιες συζητήσεις περί σωστού και λάθους, κανέναν δεν θα αλλάξω, τίποτα δεν θα αλλάξει. 
Και δεν έχω καμία επιθυμία να διαφωνώ με ανόητους που δεν ενεργούν ανάλογα με την ηλικία τους. 
Ούτε και υπάρχει χρόνος για να πολεμήσω με το γκρι. 
Δεν πηγαίνω σε συναντήσεις όπου τα εγώ είναι φουσκωμένα και δεν αντέχω τους χειραγωγούς.
Απεχθάνομαι τους ζηλόφθονους ανθρώπους που προσπαθούν να συκοφαντήσουν εκείνους που είναι πιο ικανοί και να αρπάξουν τις θέσεις, τα ταλέντα και τα επιτεύγματά τους.
Έχω πολύ λίγο χρόνο για να ψάξω τίτλους, η ψυχή μου βιάζεται.
Υπάρχουν πολύ λίγες καραμέλες που έχουν απομείνει στο κουτί.
Ενδιαφέρομαι για τους ανθρώπους που γελούν με τα λάθη τους αυτούς που πετυχαίνουν, που καταλαβαίνουν το λειτούργημά τους και δεν κρύβονται από την ευθύνη. 
Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και θέλει να είναι στο πλευρό της αλήθειας, της δικαιοσύνης. 
Γι' αυτό είναι η ζωή.
Θέλω να περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που ξέρουν πώς να αγγίζουν τις καρδιές των άλλων. 
Που μέσα από τα χτυπήματα της μοίρας, ξέρουν πώς να σηκωθούν και να διατηρήσουν την απαλότητα της ψυχής.
Ναι, βιάζομαι, βιάζομαι να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να δώσει. 
Θα φάω όλα τα γλυκά που μου έχουν απομείνει, θα έχουν καλύτερη γεύση από αυτά που έχω ήδη φάει.
Στόχος μου είναι να φτάσω στο τέλος σε αρμονία με τον εαυτό μου, τους αγαπημένους μου και τη συνείδησή μου.
Νόμιζα ότι είχα δύο ζωές, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν μόνο μία και θέλω να την ζήσω με αξιοπρέπεια". - Anthony Hopkins
Ο Anthony Hopkins στη ροή του χρόνου:
"Πεθαίνουμε από την υπερβολική σκέψη. 
Σιγά σιγά σκοτώνουμε τους εαυτούς μας με το να σκεφτόμαστε τα πάντα. Σκέψου. 
Σκέψου. 
Σκέψου. 
Ποτέ δεν μπορείς να εμπιστευτείς το ανθρώπινο μυαλό έτσι κι αλλιώς. 
Είναι παγίδα θανάτου. ”
Anthony Hopkins
Η ιστορία του μουσικού άλμπουμ And the Waltz Goes On 
Το And the Waltz Goes On είναι ένα  άλμπουμ του Ολλανδού βιολιστή André Rieu στο οποίο συμμετέχει η σοπράνο του από την πόλη Christchurch, Hayley Westenra στο τελευταίο κομμάτι, "Dreaming of New Zealand"
Το άλμπουμ κυκλοφόρησε παγκοσμίως στις 31 Οκτωβρίου 2011. 
Παρουσιάζει βαλς από όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων ένα "Valse Triste/θλιμμένο βαλς"  από τη Φινλανδία, ένα μικροσκοπικό βαλς "La petite Valse" από τη Γαλλία, ένα δημοφιλές βαλς που ξεκίνησε τη ζωή του στη Γερμανία.
Στο επίκεντρο του άλμπουμ βρίσκεται ένα βαλς που συνέθεσε ο Ουαλός ηθοποιός Anthony Hopkins. 
Το βαλς, που ονομάζεται "And the Waltz Goes On/Και το βαλς συνεχίζεται", συνετέθηκε από τον Anthony Hopkins το 1964.
Θαυμάστρια του Ολλανδού βιολιστή, η σύζυγος του Anthony Hopkins, έστειλε το βαλς του στον  André Rieu για να το εξετάσει.
Εμπνευσμένος από το εκπληκτικό τοπίο της Νέας Ζηλανδίας και τη στάση "η ζωή πρέπει να συνεχιστεί" του λαού της απέναντι στις πρόσφατες φυσικές καταστροφές, ο André Rieu συνέθεσε ένα ονειρικό βαλς μαζί με τον πρώτο βιολιστή του, Frank Steijns,  με τίτλο "Dreaming of New Zealand". 
Το άλμπουμ περιλαμβάνει τόσο μια ορχηστρική έκδοση όσο και μια με αγγλικούς και Māori στίχους.
Το άλμπουμ έφτασε στο νούμερο ένα των επίσημων UK Classical Charts, καθώς και στο Classic FM chart, μετά την κυκλοφορία του στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Στις 2 Οκτωβρίου 2012, το άλμπουμ πήρε την τιμή του "Classic FM Album Of The Year in association with MasterCard" από τα Classic Brit Awards 2012.
Στο βίντεο, ο André Rieu παρουσιάζει τον συγκινημένο Anthony Hopkins στο ακροατήριο και αφηγείται την ιστορία. 
Ακολουθεί μία εκπληκτική εκτέλεση του "And the waltz Goes on"
                         

2024 και ας το καλωσορίσουμε με μια μυρωδάτη βασιλόπιτα με αμύγδαλο, τζίντζερ και εσπεριδοειδή!

Το χαρακτηριστικό αυτής της βασιλόπιτας είναι τα έντονα αρώματα από λεμόνι και μανταρίνι και τα κομματάκια από ζαχαρωμένο τζίντζερ, που της δίνουν μια πιπεράτη, αιχμηρή και ταυτόχρονα γιορτινή αίσθηση.
Μπορούμε να τη διακοσμήσουμε με τον κλασικό τρόπο, δηλαδή με άχνη, σχηματίζοντας το 2023 αλλά αν θέλουμε κάτι διαφορετικό ή αν θέλουμε να σερβίρουμε τη βασιλόπιτα ως κέικ, απλώνουμε στην επιφάνεια την κρέμα τυριού που προτείνουμε.
20′ προετοιμασία
1 ώρα ψήσιμο
30′ αναμονή
Σύνολο: 1 ώρα και 50′
Υλικά
Μερίδες: 12
Για τη βασιλόπιτα
250 γρ. αμύγδαλα λευκά, αλεσμένα σε σκόνη, ή έτοιμη αμυγδαλόσκονη – θα τη βρούμε και ως "αλεύρι αμυγδάλου"
250 γρ. βούτυρο αγελάδας, σε κομμάτια + λίγο για τη φόρμα
220 γρ. ζάχαρη άχνη
200 γρ. τζίντζερ ζαχαρωμένο, σε μικρούς κύβους
 6 μικρά αυγά
250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις + λίγο για τη φόρμα
1 κουτ. γλυκού μπέικιν πάουντερ
40 γρ. limoncello
100 γρ. φρεσκοστυμμένος χυμός μανταρινιού
ξύσμα από 1 μανταρίνι
ξύσμα από 1 λεμόνι
Για την επικάλυψη
65 γρ. βούτυρο αγελάδας
100 γρ. ζάχαρη άχνη
110 γρ. τυρί κρέμα
1 κουτ. γλυκού ξύσμα λεμονιού
1 κουτ. γλυκού ξύσμα πορτοκαλιού
Διαδικασία
Για να φτιάξουμε βασιλόπιτα με αμύγδαλο, τζίντζερ και εσπεριδοειδή, αρχικά βάζουμε, στον κάδο του μίξερ, τη σκόνη αμυγδάλου, το βούτυρο, την άχνη και τα ξύσματα και χτυπάμε με το φτερό σε δυνατή ταχύτητα μέχρι να ασπρίσει και να αφρατέψει καλά το μείγμα - περίπου 10 λεπτά.
Προσθέτουμε το τζίντζερ, το limoncello και τον χυμό μανταρινιού και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να ενσωματωθούν.
Ρίχνουμε ένα ένα τα αυγά, χτυπώντας καλά μετά από κάθε προσθήκη.
Σταματάμε το χτύπημα.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι και το baking powder και τα ενσωματώνουμε στο μείγμα σε δύο-τρεις δόσεις, ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης.
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια φόρμα διαμέτρου 26 εκ. και αδειάζουμε το μείγμα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C, στον αέρα, για περίπου 60 λεπτά - ο χρόνος ψησίματος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον φούρνο.
Αφήνουμε τη βασιλόπιτα να κρυώσει και την ξεφορμάρουμε.
Επικάλυψη
Χτυπάμε το βούτυρο με την άχνη στο μίξερ, με το φτερό, για αρκετή ώρα μέχρι να γίνει μια λευκή, αφράτη κρέμα.
Προσθέτουμε το τυρί κρέμα και τα ξύσματα.
Χτυπάμε λίγο ακόμα και αφήνουμε για λίγο στο ψυγείο μέχρι να σφίξει.
Έπειτα, απλώνουμε την κρέμα πάνω στη βασιλόπιτα με αμύγδαλο, τζίντζερ και εσπεριδοειδή.

Η συνταγή είναι του Μπάμπη Ζιντίλη, ο οποίος είναι ζαχαροπλάστης, ιδιοκτήτης του ζαχαροπλαστείου Souit στο Παλαιό Φάληρο και πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Γαστρονόμος, τεύχος 189