Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Πες το με ένα ποίημα - Καθώς έψαχνα σχήματα στα βότσαλα, γυρεύοντας ρυθμούς, μου μίλησε ο Θαλασσινὸς Γέρος: «Εγω είμαι ο τόπος σου ίσως να μην είμαι κανείς αλλά μπορώ να γίνω αυτό που θέλεις».

Επί σκηνής

Η θάλασσα- πως έγινε έτσι η θάλασσα;

Άργησα χρόνια στα βουνά-
με τύφλωσαν οι πυγολαμπίδες.

Τώρα σε τούτο τ᾿ ακρογιάλι περιμένω
ν᾿ αράξει ένας άνθρωπος
ένα υπόλειμμα, μιὰ σχεδία.

Μὰ μπορεί να κακοφορμίσει η θάλασσα;
Ένα δελφίνι την έσκισε μία φορὰ
κι ακόμη μιά φορὰ
η άκρη του φτερού ενὸς γλάρου.

Κι όμως ήταν γλυκὸ το κύμα
οπου έπεφτα παιδὶ και κολυμπούσα
κι ακόμη σὰν ήμουν παλικάρι
καθώς έψαχνα σχήματα στα βότσαλα,
γυρεύοντας ρυθμούς,
μου μίλησε ο Θαλασσινὸς Γέρος:
«Εγω είμαι ο τόπος σου
ίσως να μην είμαι κανείς
αλλά μπορώ να γίνω αυτό που θέλεις».
                       Και είναι βέβαια Σεφέρης...
ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου