Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Επειδή λατρέυω και την μαγειρική - τι κάνω, αν δεν έχω αλεύρι που φουσκώνει μόνο του!

Η συνταγή μου θέλει φαρίνα ή αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, και, ω!!!
Έχω μόνο αλεύρι.
Και ω, του θαύματος,μια παλιά θύμηση ξεπροβάλλει από το μυαλό μου - τη μάνα μου να μου λέει:
έτοιμο το λεμόνι και η σόδα?
Τι ήθελε να πει η αγαπημένη μορφή?
πως μπορώ να κάνω το αλεύρι μου να φουσκώσει με σόδα και λεμόνι  
Η μέση αναλογία είναι:
- 500gr/μισό κιλό αλεύρι 
- 1½ κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα μαζί με 
- 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού και αυτό γιατί η σόδα προϋποθέτει μείξη με κάτι όξινο για να "λειτουργήσει"
Αν στο ντουλάπι της κουζίνας μου έχω baking powder και δεν θέλω να χρισιμοποιήσω σόδα και λεμόνι η αναλογία είναι:
- 500gr/μισό κιλό
 - 3½ κουταλάκια του γλυκού baking powder!
ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου