Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

Thomas Herbrich - ο φωτογράφος που το μότο του είναι "Εκπλήξτε τον εαυτό σας - και το κοινό σας!"

Οι φωτογραφίες μου είναι θεαματικές, διασκεδαστικές και πάντα λίγο μυστηριώδεις. 
Είναι φτιαγμένα με πολύ αγάπη και νομίζω ότι μπορείς να το νιώσεις αυτό. 
Για μένα, μια καλή φωτογραφία είναι σαν την πρώτη πρόταση μιας ιστορίας και ο θεατής θέλει να τη συνεχίσει. 
Είναι λοιπόν πάντα "αφηγηματικές" φωτογραφίες.
Από παιδί ήμουν αφηγητής. 
Μετά έγινα φωτογράφος. 
Είχα την "προσωπική μου κουλτούρα-σοκ" μέσα από την ταινία του Stanley Kubrick  "2001 A Space Odyssey" 
Εργάστηκα στον κινηματογράφο και έκανα ειδικά εφέ για την πρώτη ταινία του Roland Emmerich. 
Μετά από αυτό, επέστρεψα στη φωτογραφία και έφερα "τη μεγάλη χολιγουντιανή εμφάνιση" στις φωτογραφίες μου. 
Έχω εργαστεί για περιοδικά και διαφημιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Εν τω μεταξύ, προτιμώ να λέω τις δικές μου ιστορίες στη σκηνή και να παράγω περίτεχνα σόου με ασυνήθιστα θέματα.
Θα πρέπει να εκπλήσσουν, να εκπλήσσουν και να σας κάνουν να χαμογελάτε. 
Κατά τη γνώμη μου, ο θεατής πρέπει να επιβραβεύεται για την προσοχή του!
Το μότο μου είναι: "Εκπλήξτε τον εαυτό σας - και το κοινό σας!"
Thomas Herbrich λοιπόν...
γερμανός φωτογράφος γεννημένος στο Duesseldorf το 1955...
και οι κόσμοι του της φωτογραφίας άλλοτε σκοτεινοί,
αλλόκοτοι,
ανεξερεύνητες διαστάσεις και τότε το είδωλο,
η φαντασία ξαφνικά γίνεται εικόνα φωτογραφική,

φωτογραφική εικόνα σκηνοθετημένη και δημιουργημένη από τον Thomas Herbrich,
δημιουργημένη με έναν απίστευτο περφεξιονισμό...
Επηρεασμένος από τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και ιδιαίτερα από την ταινία σταθμό του Stanley Kubrick ''2001 Οδύσσεια του Διαστήματος'' εκπροσωπεί ένα τομέα της φωτογραφίας ιδιόμορφο, έναν τομέα που μοιάζει να διηγείται με ένα και μόνο φωτογραφικό καρέ, ταξίδια σε άλλους κόσμους μαγικούς,
ταξίδια σε καταστάσεις υπέροχες, ονειρικές!!!
     σημ. -. οι δύο δε φωτο με την φωτιά ειναι απο το portfolio του Olympia, εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία, η πρώτη (η κεντρική φωτό του άρθρου) με τίτλο The Furies
(η μήνις των θεών) και η δεύτερη ( η πρώτη κατά σειρά ανάρτησης) Hephaistos, son of Hera.

https://www.herbrich-shows.com/en-gb/home

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου