Τετάρτη 10 Απριλίου 2024

γιατί μου αρέσουν και τα εκλεκτά εδέσματα- θεϊκή τυρόπιτα

μια πανεύκολη,
πεντανόστιμη,
αρωματική τυρόπιτα με ελάχιστα υλικά!
και θα χρειαστώ:
ένα φύλο σφολιάτας - πολλές φορές ανοίγω μόνη μου
200gr φέτα αρίστης ποιότητας
200gr κρεμώδες τυρί -συνήθως το ετοιμάζω μόνη μου
1/2 κουταλάκι του γλυκού κουρκούμι
1/2 κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ σε σκόνη
1/2 κουταλάκι του γλυκού μαύρο πιπέρι
στη μύτη από το κουταλάκι μοσχοκάρυδο και
ελάχιστο λάδι 
και
-. προθερμαίνω τον φούρνο μου στους 180°C και στον αέρα.
-. τοποθετώ τη σφολιάτα μου σε μία λαδόκολλα και την ανοίγω με τον πλάστη μου 
-. σε ένα μπολ σπάζω με τα ακροδάκτυλά μου τη φέτα, προσθέτω ελάχιστο λάδι και τα μπαχαρικά και ανακατεύω με ένα κουτάλι!
-. όπως είναι η σφολιάτα μου πάνω στη λαδόκολλα, απλώνω με το κουτάλι το κρεμώδες τυρί ΜΟΝΟ στο μισό της μέρος και πάνω προσθέτω το μείγμα με τη φέτα και τα μπαχάρια μου,
-. ρίχνω στη χούφτα μου λίγο λάδι και  ισιώνω το μείγμα μου να είναι ομοιόμορφο και
-. γυρνάω πάνω του το άλλο μισό της σφολιάτας μου, κλείνοντας έτσι την πίτα μου!
στη συνέχεια 
-. πατάω με τα δάκτυλά μου τις άκριες ώστε να κλείσω πολύ καλά το άνοιγμα, προσέχοντας να μην υπάρχουν ανοίγματα και ξεπεταχτεί από μέσα η γέμιση!
-. με ένα πιρούνι τρυπάω μαλακά το πάνω μέρος σε διάσπαρτα σημεία!
-. με τη βοήθεια της λαδόκολλας μεταφέρω την πίτα μου σε ένα ταψί
και
-. το τοποθετώ στον προθερμασμένο φούρνο,
-. ψήνω για 25-30 λεπτά στη μεσαία σχάρα!!!
-. σερβίρω με δροσιστική σαλάτα από τριμμένο καρότο και παντζάρι, αν είναι χειμώνας και
με αγγούρι σαλάτα αν είναι καλοκαίρι!
καλή όρεξη!
ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου