Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

επειδή μου αρέσουν τα εκλεκτά εδέσματα - ένα απολαυστικό σνακ με 5 υλικά

οι πρωτεΐνες πρωτοστατούν,
οι θερμίδες λίγες,
θρεπτικότατο και πεντανόστιμο! 
και χρειάζομαι μόνο 5 απλά υλικά
100gr γιαούρτη
100gr ταχίνι
1/2 μπανάνα
100gr κουβερτούρα χωρίς ζάχαρη, λιωμένη
στη μύτη του κουταλιού τζίντζερ σε σκόνη
και
-. ρίχνω σε ένα μπολ τη γιαούρτη με το ταχίνι και το τζίντζερ και...
-. ανακατεύω πολύ καλά
-. απλώνω αντικολλητικό χαρτί σε μια επιφάνεια κοπής
-. αφού κόψω την μπανάνα σε φέτες, - φροντίζω να έχω 12 φέτες - 
-. φτιάχνω τέσσερις τριάδες από τις φέτες μου και 
-, επάνω τους ρίχνω την κρέμα γιαούρτης
-, παγώνω στην κατάψυξη για τουλάχιστον 3 ώρες
στη συνέχεια
-. βουτάω στη λιωμένη μου κουβερτούρα
και
-. επιστρέφω τα κομμάτια μου στην κατάψυξη για 10 λεπτά!
-. αυτό ήταν και η πάνγευστη λιχουδιά είναι αγάπη μικρών και μεγάλων!!!
από τις συνταγές μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου