Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Dr Helen Sharman: Οι εξωγήινοι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας

Dr Helen Sharman: Οι εξωγήινοι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας – απλά δεν μπορούμε να τους δούμε

Σχεδόν τα πάντα για την παιδική μου ηλικία ήταν απλά και φυσιολογικά.
Η οικογένεια μου ζούσε σε ένα άνετο σπίτι στο προάστιο Grenoside, του Sheffield,
Πήγα στο σχολείο στο τοπικό συγκρότημα και όλα ήταν απλά , μη συναρπαστικά και αυτό σήμαινε τότε για μένα  ότι μόνο κανονικά πράγματα θα μπορούσαν να μου συμβούν
Όταν όμως έφτασα να επιλέξω κατεύθυνση ένας Γερμανός δάσκαλός μου με βρήκε στο  διάδρομο και επεσήμανε πως αν ήθελα να επιλέξω φυσική και χημεία, θα ήμουν το πρώτο κορίτσι σε αυτές τις τάξεις.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που κατάλαβα πως το φύλο μου μπορεί και να καθόριζε τη σχέση μου με την επιστήμη και αποφάσισα αρκετά γρήγορα ότι αυτό δεν θα με σταματούσε ούτε θα με εμπόδιζε.
Έτσι ποτέ δεν καθόρισα τον εαυτό μου από το φύλο μου και συνεχίζω να μην το κάνω.
Οι άνθρωποι με χαρακτηρίζουν συχνά ως «η πρώτη Βρετανίδα γυναίκα κοσμοναύτης και η πρώτη γυναίκα που επισκέφθηκε το διαστημικό σταθμό Mir τον Μάιο του 1991» παρά ως «η πρώτη Βρετανίδα  γενικώς στο διάστημα» διότι  ήμουν στην πραγματικότητα το πρώτο βρετανικό άτομο στο διάστημα.
Όταν ο Tim Peake πήγε στο διάστημα, μερικοί απλά με ξέχασαν.
Το να πάει ένας άνδρας στο διάστημα ήταν ο κανόνας , οπότε χαίρομαι που διατάραξα αυτή την ισορροπία
     Κάπως έτσι ξεκίνησε τη συνέντευξή της στο περιοδικό Observer, η dr Helen Sharman , η πρώτη Βρετανίδα αστροναύτης, η οποία αναφέρθηκε και στους εξωγήινους.
Μεταξύ άλλων ισχυρίστηκε πως οι εξωγήινοι υπάρχουν,δεν χωράει δεύτερη σκέψη.
Συγκεκριμένα η dr Helen Sharman δήλωσε: «Ανάμεσα στα δισεκατομμύρια των αστεριών υπάρχουν πάσης φύσεως διαφορετικές μορφές ζωής.
Μπορεί οι εξωγήινοι να μην είναι φτιαγμένοι από άνθρακα και άζωτο όπως ο άνθρωπος και για αυτό να μην τους βλέπουμε αλλά βρίσκονται ανάμεσά μας – απλά δεν μπορούμε να τους δούμε«.
Η 56χρονη αστροναύτης, εργαζόταν ως χημικός στο Imperial College του Λονδίνου, πριν μείνει στην ιστορία ως η πρώτη Βρετανίδα Αστροναύτης που συμμετείχε σε αποστολή στο διάστημα του Σοβιετικού διαστημικού σταθμού Mir τον Μάιο του 1991.
dr Helen Sharman: «Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ομορφιά από το να βλέπεις τη Γη από ψηλά»
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ομορφιά από το να κοιτάζω τη Γη από ψηλά – και δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη φορά που την είδα.
Μετά την απογείωσή μας εγκαταλείψαμε την ατμόσφαιρα και ξαφνικά έλαμψε το φως μέσα από το παράθυρο. Ήμασταν πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό.
Οι θαυμάσιες βαθύτατες γαλάζιες θάλασσες σου έκοβαν την ανάσα.
     Εδώ στη Γη η μεγάλη μου αγάπη  είναι τα βουνά.
Εκεί στη φύση τα πάντα είναι γαλήνια και βλέπεις τη ζωή από μια άλλη προοπτική.
Υπάρχει ένα μεγαλείο που κάνει ασήμαντα τα προβλήματα της ζωής.
Υπάρχουν κάποια μικρά πράγματα – ένας κρύσταλλος σε ένα βράχο. το μικρό σαλιγκάρι που κινείται σε ένα μονοπάτι – που μου θυμίζουν ότι εδώ υπάρχει ένα πολύ μεγάλο θαύμα που αρκεί να ανοίξεις τα μάτια σου και θα το δεις.
Εκεί ψηλά στο διάστημα έμαθα ότι είναι οι άνθρωποι και όχι τα υλικά αγαθά, που πραγματικά έχουν σημασία.
Εκεί είχαμε όσα χρειαζόμασταν για να επιβιώσουμε: τη σωστή θερμοκρασία, τα τρόφιμα , τα ποτά, την ασφάλεια. Και ποτέ δεν σκέφτηκα τα υλικά αντικείμενα που είχα στην γη Γη. Όταν πετούσαμε πάνω από συγκεκριμένα μέρη του πλανήτη, ήταν πάντα οι αγαπημένοι μας, που σκεφτόμαστε ότι ήταν από κάτω μας.
     Τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, τρία βίντεο που διέρρευσαν και υποτίθεται έδειχναν UFO θεωρήθηκαν ως γνήσια από το αμερικανικό ναυτικό.
Τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν από την Ακαδημία Τεχνών & Επιστημών, The Stars, τον Δεκέμβριο του 2017 και τον Μάρτιο του 2018 – παρουσίαζαν πολλά μυστήρια αντικείμενα που ταξίδευαν στον αέρα με μεγάλη ταχύτητα.
Κείμενο και επιμέλεια κειμένου:ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου