Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Επειδή μου αρέσουν τα εκλεκτά πιάτα - γίγαντες στο φούρνο

γίγαντες!!!
υπέροχοι, γεμάτοι γεύση!
δεν χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης για να μαγειρευτούν.
μόνο να τους προσαρμόσουμε στα δικά μας γούστα και θα μας ξεπληρώσουν στο ακέραιο τις προσδοκίες του ουρανίσκου.
και θα χρειαστώ...
500gr γίγαντες
2 μεγάλα κρεμμύδια καθαρισμένα και ψιλοκομμένα
1 ματσάκι μαϊντανό, πολύ καλά πλυμένο και ψιλοκομμένο
4 με 5 σκελίδες σκόρδο κομμένες σε ροδέλες
1 μεγάλο καρότο καθαρισμένο και τριμμένο στο χοντρό του τρίφτη μου
αλάτι,
πιπέρι όσο μου αρέσει
1 κουταλάκι του γλυκού κουρκούμι
μισό κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ
2 ντομάτες ώριμες/ώριμες τριμμένες στον χοντρό του τρίφτη μου
2 κουταλιές της σούπας σάλτσα ντομάτας - δικής μου πάντα παρασκευής
λάδι/ένα ποτήρι του κρασιού
και
πλένω πολύ καλά σε τρεχούμενο νερό τους γίγαντες και τους
βράζω για μία ώρα σε μέτρια φωτιά**
εν τω μεταξύ σε ένα βαθύ τηγάνι γιαχνίζω πρώτα το κρεμμύδι μου και στη συνέχεια προσθέτω όλα μου τα λαχανικά και τα μπαχάρια εκτός από τον μαϊντανό και
τα γιαχνίζω για 2 με 3 λεπτά
ρίχνω τους γίγαντες, αφού πέρασε η μία ώρα βρασίματος και πιά έχουν σχεδόν βράσει, σε βαθύ ταψί
πάνω στους γίγαντες απλώνω τον ψιλοκομμένο μαϊντανό και
πάνω, όλα μου τα υπόλοιπα λαχανικά που γιάχνισα στο τηγάνι 
ραντίζω με το λάδι μου και
τους ψήνω
σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 30-40 λεπτά η μέχρι να μελώσουν!
τους σερβίρω ζεστούς αλλά και κρύους*
και
τους συνοδεύω με προζυμένιο ψωμί και μια σαλάτα, πάντα εποχής!
*δεν βάζω τα φαγητά μου στο ψυγείο, παρά μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις, φροντίζω πάντα να κάνω την ανάλογη ποσότητα για το τραπέζι της ημέρας
**δεν μουλιάζω ποτέ τα όσπρια και φροντίζω πάντα να είναι νέας σοδιάς!
thalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου