Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Dimitris Mystakidis | TEDxAthens-Εγώ Θέλω Πριγκιπέσα

Dimitris Mystakidis | TEDxAthens-Εγώ Θέλω Πριγκιπέσα

Εγώ θέλω πριγκιπέσα
από το Μαρόκο μέσα
να `χει λύρα με ουρά
μιά γυναίκα μια φορά

Πέρσι πέρασε από δω
κι έψαχνε να βρει γαμπρό
χωρίς να το ξέρω εγώ
μάνα μου να σε χαρώ

Μ’είδε κάτω στον Περαία
στου Τσελέπη με παρέα
και από τότε μ’ αγαπά
και μου στέλνει και λεφτά

Μυστακίδης Δημήτρης
• Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 1970.
• Σπούδασε θεωρητικά στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης .
• Επαγγελματικά ασχολείται με την μουσική από το 1986.

Ο Δημήτρης Μυστακίδης, δεξιοτέχνης της λαϊκής κιθάρας και ανανεωτής του ρεμπέτικου, ασχολείται συστηματικά τα τελευταία 15 χρόνια, τόσο σαν ενεργός μουσικός, όσο και σαν ακαδημαϊκός δάσκαλος στην ανάδειξη του ρόλου της λαϊκής κιθάρας στο αστικό λαϊκό μας τραγούδι, αλλά και τη διατήρηση και διάδοση των τεχνικών επιτέλεσης αυτής.
Στην κατεύθυνση αυτή, έχει καταθέσει ανάλογη εισήγηση στην UNESCO για την ανάδειξη των τεχνικών της λαϊκής κιθάρας ως Παγκόσμιας Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Από το 2001 είναι καθηγητής στο Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου, όπου διδάσκει λαϊκή κιθάρα, λαούτο και σύνολα, ενώ από το 2014 διδάσκει λαϊκή κιθάρα και στο μεταπτυχιακό τμήμα της Σχολής Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
αναφορές:www.ogdoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου