Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

επειδή μου αρέσουν τα εκλεκτά εδέσματα - καλαμποκόψωμο!!!

Το καλαμποκόψωμο
είναι πάντα η αδυναμία μου.
Το έχω φτιάξει με διάφορες συνταγές μία από όλες είναι και η παρακάτω:
Τα υλικά μου:
4 αυγά
400gr κατσικίσια γιαούρτη*
200ml ελαιόλαδο
150ml γάλα* - αν το χρειαστώ* 
1/2 κουταλάκι αλάτι
1/2 κουταλάκι κουρκούμι
1/2 κουταλάκι τζίντζερ
1/2 κουταλάκι μαύρο πιπέρι
1/2 κουταλάκι ρίγανη
1/3 κουταλάκι θυμάρι
1 φακελάκι baking powder
300gr καλαμποκάλευρο
200gr αλεύρι ολικής
500gr φέτα
-. χτυπάω τα αυγά με τη γιαούρτη και προσθέτω το λάδι,
-. προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά, εκτός από τη φέτα, και ανακατεύω πολύ-πολύ καλά, να ομογενοποιηθούν τα υλικά μου*
-. μόλις είναι έτοιμο προσθέτω χοντροκομμένη τη φέτα, κρατώντας λίγη για το πασπάλισμα
-. λαδώνω και πασπαλίζω με καλαμποκάλευρο ένα αναλόγου μεγέθους ταψί ή πυρέξ και ρίχνω και απλώνω το μείγμα μου
-. αφού απλώσω πολύ καλά το μείγμα μου το πασπαλίζω με την υπόλοιπη φέτα,
-. ψήνω στον αέρα και στους 170C για 40-45 λεπτά να ροδίσει πάνω κάτω
Το ψωμάκι μου το τρώμε ζεστό ή κρύο, είτε έτσι, είτε αλλιώς είναι πάνγευστο!!!
*το μείγμα μου πρέπει να είναι αρκετά ρευστό,
συνήθως η κατσικίσια γιαούρτη είναι αρκετά υδαρής και δεν χρειάζεται άλλο υγρό το μείγμα μου,
αν όμως δω ότι το μείγμα μου είναι αρκετά "σφικτό" προσθέτω λίγο γάλα,
μέχρι να έχω την πυκνότητα που θέλω, λίγο πιό "σφικτή" από αυτή του κέικ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου