Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022

λικέρ/liqueur ρόδι - ένα ρουμπινί χρώμα μέσα στο ποτήρι μου, ένα αγαπημένο ποτό

Τα ότι τα φυτά έχουν την ικανότητα να αντιλαμβάνονται τον κόσμο γύρω τους είναι μιά αλήθεια τόσο παλιά όσο και ο ίδιος ο κόσμος.
Δίχως αντίληψη, δεν μπορεί και δεν υπάρχει προσαρμογή.
Αν δεν είχαν αισθητήρια όργανα τα φυτά και ένα μέσο για να αναμεταδίδουν και να επεξεργάζονται τα στοιχεία στη δική τους γλώσσα και τη μνήμη, η εξαφάνισή τους θα ήταν αναπόφευκτη!
Και εγώ σας μεταφέρω σε έναν αγαπημένο καρπό!
Το ρόδι – Ο καρπός της μακροζωίας με τις ισχυρές και θαυμαστές του ιδιότητες, που ο  Πλίνιος στο 23ο βιβλίο της “Φυσικής Ιστορίας” του αφιερώνει πέντε ολόκληρα κεφάλαια και Ο Γάλλος νομπελίστας γιατρός Luc Montagnier το έχει εντάξει στην ομάδα των φρούτων και των καρπών της υγείας και της μακροζωίας.
Μέχρι του χρόνου, θα ετοιμάσω το ονειρικό του λικέρ, για να μην μας λείψει η πλούσια γεύση του, και θα σας το προσφέρω!
Λοιπόν...
Παρακολουθείστε το βίντεό μου για να δείτε πως ετοιμάζω το λικέρ μου από τους ρουμπινί σπόρους του ροδιού...
και αν σας ενδιαφέρουν και αγαπάτε τα βότανα και τη φύση εγγραφείτε στο κανάλι μου για να εξερευνήσουμε μαζί τον μαγικό αυτό κόσμο!
Το κανάλι μου είναι:https://www.youtube.com/channel/UCQVy7v3Oz2YKcn4_8Z6MYgQ
                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου