Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

επειδή μου αρέσουν και τα εκλεκτά εδέσματα - κολοκυθόπιτα

μια απλή-απλή, και πεντανόστιμη κολοκυθόπιτα
θα χρειαστώ:
500 gr κολοκυθάκια*
2 αυγά
50 ml ελαιόλαδο
250 gr αλεύρι για όλες τις χρήσεις
400 gr φέτα
λίγο αλάτι, ανάλογα πόσο αλμυρή είναι η φέτα μου
πιπέρι, όσο μου αρέσει
μισό κουταλάκι του γλυκού κουρκούμι
και
-. τρίβω τα κολοκυθάκια μου στο χοντρό του τρίφτη.
-. τα αλατίζω και τα αφήνω σε ένα σουρωτήρι για 30 λεπτά περίπου να στραγγίξουν πολύ καλά
-. σε ένα μπολ χτυπάω τα αυγά και το ελαιόλαδο πολύ καλά
προσθέτω τα τριμμένα κολοκύθια, 
-. το αλεύρι και όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύω να ομογενοποιηθούν πολύ καλά όλα
-. λαδώνω ελαφρά ένα μεγάλο ταψί κι απλώνω το μείγμα μου
-. το ισιώνω με την παλάμη μου, στην οποία έχω ρίξει μια μικρή ποσότητα λαδιού
-. προσέχω πολύ, πάρα πολύ το πάχος της πίτας μου, δεν πρέπει να έχει πάχος πάνω από ένα/1cm
-. ψήνω σε προθερμασμένο στους 180°C στη χαμηλή σχάρα του φούρνου μου και στον αέρα, για 45-50 λεπτά.
Καλή επιτυχία!
συνοδεύω την πίτα μου με κολοκυθάκια Carpaccio:Κολοκυθάκια Carpaccio -μιά απολαυστική σαλάτα με γλυκόξινη σάλτα
*τηρουμένων των αναλογιών κάνουμε όσο μεγάλη ή μικρή την πίτα μας!
από τις συνταγές μου:ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου