Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

John Paul Caponigro : φωτογραφίζω γιατί η φωτογραφία είναι μια περιπέτεια!

Φωτογραφίζω επειδή η φωτογραφία είναι μια περιπέτεια.
Έγινα φωτογράφος επειδή ήθελα να δω τον κόσμο. 
Η φωτογραφική μου μηχανή είναι ένα διαβατήριο για την ανακάλυψη. 
Επειδή είμαι εθισμένος στη φωτογραφία, πηγαίνω κατά καιρούς σε μέρη και κάνω πράγματα που δεν θα έκανα αλλιώς. 
Οι φωτογραφίες μου δίνουν την άδεια να περιπλανιέμαι, την άδεια να παραμένω και την πείνα να προχωρήσω βαθύτερα.
Ο Joseph Campbell είπε: "Ακολουθήστε την ευτυχία σας. 
Αν ακολουθήσεις την ευτυχία σου, βάζεις τον εαυτό σου σε ένα είδος διαδρομής που ήταν εκεί όλο αυτό το διάστημα και σε περίμενε". 
Άκουσα και βρήκα την ευδαιμονία μου στη φύση, όπου υπήρξαν πολλές μαγικές στιγμές στο δημιουργικό μου ταξίδι...
...john paul Caponigro,
πολλοί με κατηγορούν που μου αρέσει,
δεν πειράζει, έτσι και αλλιώς ποτέ δεν έχουμε καλό λόγο για κάποιον...
πολύ λίγες φορές έχω ακούσει καλά λόγια από σύγχρονους φωτογράφους για  σύγχρονους  φωτογράφους, εκτός και άν μιλάμε για φωτογράφους του προηγούμενου αιώνα...
για τους έν ζωή και ειδικά στην Ελλάδα ο ένας κατηγορεί τον άλλον...
γίνομε πικρόχολη αλλά έτσι είναι...
λοιπόν ο john paul Caponigro μου αρέσει και ας πικραίνονται κάποιοι...ntina
...και συνεχίζει ο John Paul Caponigro
-. παρασύρθηκα στα λαμπερά νερά του κόλπου Pleneau, στην Ανταρκτική, "The Iceberg Graveyard", έναν πλωτό κήπο με γλυπτά από πάγο με μια εκπληκτική σειρά μορφών,
κάστρα, 
ναούς, 
πλοία και θαλάσσια πλάσματα!!!
-. πέταξα σαν πουλί πάνω από το Sossusvlei, τους 1.500′ ψηλούς αμμόλοφους της Ναμίμπια, ηλικίας εκατομμυρίων ετών, στο τέλος μιας αμμοθύελλας διάρκειας μιας εβδομάδας που σκόρπισε ακτίνες φωτός μέχρι εκεί που μπορούσε να δει το μάτι!!!
-. περπάτησα στον ουρανό στον λεπτό υδαρή καθρέφτη στο Uyuni, τη μεγαλύτερη αλυκή της Βολιβίας στον κόσμο, με αστραπές και ουράνια τόξα!!!
-. στάθηκα κολλημένος πίσω από τον καταρράκτη Seljalandsfoss της Ισλανδίας, με το σώμα μου να δονείται από τον ήχο του, καθώς ο ήλιος έδυε, αλλάζοντας το χρώμα του καταρράκτη από λευκό σε χρυσό σε ροζ σε λεβάντα σε κάρβουνο!!!
η ακόλουθη φωτογραφία είναι δική μου...
όλες οι επόμενες του John Paul Caponigro...
ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου