Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

επειδή μου αρέσουν τα εκλεκτά εδέσματα - τηγανίτες με μέλι και κανέλα!

είναι αφράτες,
είναι τραγανές,
είναι λατρεμένες,
είναι θεϊκές!!!!
και χρειάζομε
1 1/2 φλ. αλεύρι ολικής
1 φλυτζάνι μπύρα Weiss
1 ολόφρεσκο αβγό
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
1/3 κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ 
1/2 κουταλάκι του γλυκού θαλασσινό αλάτι
1/2  κουταλάκι του γλυκού baking powder
ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
και
σε ένα αναλόγου μεγέθους μπολ ρίχνω το αλεύρι και το baking powder και ανακατεύω 
-. κάνω μια λακουβιτσα στο κέντρο και
-. προσθέτω το μέλι,
το αλάτι,
το τζίντζερ,
το αβγό και ανακατεύω με σύρμα να ανακατευτούν πολύ καλά τα υλικά μου και 
-. προσθέτω τη μπύρα σιγά σιγά για να μην χάσω τον αφρό της
-. συνεχίζω το ανακάτεμα μέχρι τα υλικά μου να έχουν ανακατευτεί πολύ-πολύ καλά 
-. ο χυλός μου δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ σφιχτός, ούτε και πολύ αραιός
και
-. ρίχνω το λάδι μου στο τηγάνι και αφήνω να κάψει
-. παίρνω κουταλιές-κουταλιές από το χυλό μου και τις ρίχνω στο καυτό λάδι
-. τις γυρνάω και
-. τις βγάζω και τις τοποθετώ σε μία πιατέλα, στην οποία έχω βάλει χαρτί κουζίνας, να στραγγίσουν από το λάδι
και
-. τις σερβίρω όπως μου αρέσει-
με καρύδια και μέλι,
με μέλι και κανέλα,
με πετιμέζι - θεϊκή επιλογή, τα παιδιά τη λατρεύουν!
με παγωτό μπανάνας - και εδώ τα παιδιά δεν χάνουν μπουκιά και είναι τρισευτυχισμένα!
με σοκολάτα,
με φρούτα και σοκολάτα...
                                     από τις συνταγές μου:ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου