Η καμπάνια ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου και το Viber Holiday Bot προσέλκυσε περισσότερους από 3.100.000 μοναδικούς χρήστες σε διάρκεια 30 ημερών.
Πιστεύετε ότι το 2018 είναι το τυχερό σας έτος;Μπορεί να έχετε ακούσει αυτή την ερώτηση πολλές φορές στο παρελθόν - αλλά σίγουρα η απάντηση ποτέ δεν ήταν τόσο διασκεδαστική όσο με το Viber Holiday Bot που λανσάρισε ειδικά για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά η αγαπημένη μας εφαρμογή!
Ξεκινώντας από την αρχή της εορταστικής περιόδου- αυτή η καινοτόμος ψυχαγωγική καμπάνια που βασίστηκε στην αμφίδρομη ψηφιακή επικονωνία- έχει καταγράψει αποτελέσματα ρεκόρ για τη Viber όσον αφορά τη συμμετοχή των εκατομμυρίων χρηστών της, αλλά και τους φίλους και τους αγαπημένους που προσκάλεσαν να συμμετέχουν σε αυτή τη μοναδική εμπειρία.
Τι διαφορετικό είχαν λοιπόν οι γιορτές με το Viber;
Το Viber Holiday Bot καλούσε τους χρήστες του Viber στις κύριες αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης να σχεδιάσουν και να στείλουν ευχές με μια ψηφιακή ευχετήρια κάρτα ή ένα αρχείο GIF, να στολίσουν το πρώτο ψηφιακό Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Viber με τρεις φίλους τους ή να απαντήσουν σε ένα διασκεδαστικό Πρωτοχρονιάτικο κουίζ.
Οι συμμετέχοντες κέρδιζαν ένα δωρεάν πακέτο αυτοκόλλητων στο Viber.
Η καμπάνια ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου και το Viber Holiday Bot προσέλκυσε περισσότερους από 3.100.000 μοναδικούς χρήστες σε διάρκεια 30 ημερών.
Είναι αξιοσημείωτο ότι τα αποτελέσματα που αντανακλούν τις προτιμήσεις των χρηστών στις κύριες αγορές της περιοχής - Βουλγαρία, Κροατία, Ελλάδα, Ουγγαρία και Σερβία – διαφοροποιούνται αρκετά μεταξύ τους, γεγονός που αναδεικνύει τις πλούσιες πολιτιστικές διαφορές στην περιοχή της Κεντρικής και Αντολικής Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, η αγαπημένη μέθοδος για την αποστολή ευχών με το Viber φαίνεται ότι είναι τόσο οι τυπικές, όσο και οι GIF ψηφιακές κάρτες,
με περίπου 2 εκατομμύρια από αυτές να δημιουργούνται συνολικά.
Οι χρήστες στόλισαν 40.000 διαφορετικά ψηφιακά χριστουγεννιάτικα δέντρα- το καθένα από τα οποία ήταν μια κοινή προσπάθεια 4 εμπλεκόμενων χρηστών. Το διασκεδαστικό Viber Bot Quiz της Πρωτοχρονιάς έδωσε απαντήσεις για τα μελλούμενα του νέου έτους σε 400.000 χρήστες που απάντησαν στις ερωτήσεις, μεταξύ των οποίων συμμετείχαν περισσότεροι από 91.00 Έλληνες.
To μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στην καμπάνια είχαν οι Σέρβοι (27%) και ακολούθησαν οι Έλληνες (24%), οι Κροάτες (19%), οι Ούγγροι (18%) και οι Βούλγαροι (12%).
Mε βάση τις απαντήσεις που έδωσαν οι χρήστες στις ερωτήσεις του quiz για το τι θα φέρει το νέο έτος φαίνεται ότι οι περισσότεροι είναι "Πραγματικοί ρεαλιστές", δεδομένου ότι απολαμβάνουν την πρακτική πλευρά της ζωής και παίρνουν χαρά από μικρά, καθημερινά πράγματα - όπως το να μπορούν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους.
Για τους περισσότερους χρήστες για το νέο έτος η ευτυχία είναι συνώνυμο της ασφάλειας, ενώ μόνο οι Ούγγροι έδειξαν να είναι έτοιμοι να αφεθούν στην τύχη το 2018.
Από την άποψη του τρόπου με τον οποίο τα αποτελέσματα αντανακλούν τις διαφορές μεταξύ των χρηστών στις διαφορετικές χώρες, φαίνεται ότι οι συγκροτημένοι Κροάτες αγαπούν τις «εκπλήξεις», το πάθος των Σέρβων για το απρόβλεπτο και τη διασκέδαση αντανακλάται στην πρόβλεψη για ένα νέο έτος με «πολύ τύχη και parties», οι χρήστες στην Ουγγαρία ως πιο ρομαντικοί έχουν να περιμένουν μια χρονιά γεμάτη έρωτα, οι Βούλγαροι κατοχύρωσαν ένα 2018 με «απρόβλεπτα μπλεξίματα» - και οι Έλληνες ως περισσότερο ρεαλιστές ζήτησαν από το 2018 την απαραίτητη ασφάλεια που χρειάζονται για να αντιμετώπισουν τις δυσκολίες της εποχής.
Το bot κατασκευάστηκε από την κορυφαία βουλγαρική εταιρία τεχνολογίας και λογισμικού Connecto.
Το Viber Holiday Bot «έσπασε τον πάγο» και δημιούργησε ένα γιορτινό ψηφιακό κλίμα σε ολόκληρη την περιοχή - καθώς οι χρήστες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο και με γοργούς ρυθμούς στα πλεονεκτήματα που δημιουργούν τα bots.
Για όσους λοιπόν αισθάνθηκαν αισιόδοξοι και τυχεροί στην αρχή του 2018, το Viber Holiday Bot ήταν εκεί για να τους βοηθήσει να ξεκινήσουν τα χρονιά με θετικά vibes!
πηγή του άρθρου:sofokleousin.gr
~~~~~~~~~~~~~~~
galatsinews:togalatsi.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου