Δευτέρα 25 Απριλίου 2022

Πες το με ένα τραγούδι - Τι ν α πεις εσύ για `με με τα τρία ρετιρέ τη ζωή την κυριλέ έχω εγώ αποκλεισμέ

Δημήτρης Κοντογιάννης - Με Κομμέ Τις Συλλαβέ
                       
Με κομέ- τις συλλαβέ-      

Τι ν α πεις εσύ για `με
με κομέ τις συλλαβέ
τη μαγκιά τη μετρημέ
ούτε που καταλαβαί
Τι ν α πεις εσύ για `με
που μεθάω κάθε με
ξενυχτάω κάθε βρά
και γυρνάω σαν το δια
και γυρνάω σαν το δια

Τι ν α πεις εσύ για `με
με τα τρία ρετιρέ
τη ζωή την κυριλέ
έχω εγώ αποκλεισμέ

Τι ν α πεις εσύ για `με
που μεθάω κάθε με
ξενυχτάω κάθε βρά
και γυρνάω σαν το δια
και γυρνάω σαν το δια

Παίρνω ανάποδη στροφή
στο κεφάλι μου η γη
πάω για να σηκωθώ
κάτω βλέπω ουρανό.

Τι ν α πεις εσύ για `με
που μεθάω κάθε με
ξενυχτάω κάθε βρά
και γυρνάω σαν το δια
και γυρνάω σαν το δια

Με κομέ- τις συλλαβέ-       
Δημήτρης Κοντογιάννης 
Νίκος Ρούσσης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου