Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

Μια υπέροχη, παραδοσιακή γλυκιά πίτα, η αγαπημένη μας γαλατόπιτα με άρωμα πορτοκαλιού και κανέλας.

Η αγαπημένη μικρών και μεγάλων γαλατόπιτα με άρωμα πορτοκαλιού και κανέλας.

Απλή, νόστιμη λαχταριστή - ένα από τα καλύτερα δεκατιανά για τα παιδιά μας!
1 1/2 lit γάλα
400 gr. ζάχαρη καστανή
200 gr σιμιγδάλι
ελάχιστο αλάτι
1/2 κουταλάκι του γλυκού κουρκούμι
ξύσμα πορτοκαλιού
4 αυγά/ προτιμώ τα βιολογικής γεωργίας
1/2 κουταλάκι κανέλα
150gr βούτυρο πρόβιο ή ελαιόλαδο αρίστης ποιότητας
Και
Βράζω το γάλα με τη ζάχαρη και το σιμιγδάλι ανακατεύοντας συνέχεια.
Προσθέτω το αλάτι και το ξύσμα πορτοκαλιού.
χτυπάω τα αυγά και τα προσθέτω σιγά σιγά στο μείγμα που έχω αποσύρει από τη φωτιά και το έχω σχετικά κρυώσει ανακατεύοντάς το για λίγη ώρα
Ρίχνοντας τα αυγά, συνεχίζω να ανακατεύω ώστε να ομογενοποιηθεί το μίγμα μου
προσθέτω και το βούτυρο συνεχίζοντας το ανακάτεμα!
Βουτυρώνω ένα ταψί και ρίχνω το μείγμα μου
Πασπαλίζω με λίγη ζάχαρη και κανέλα για να "πάρει" η πίτα μου μια όμορφη όψη κατά το ψήσιμο και
την ψήνω για περίπου 40 με 45 λεπτά στους 180 βαθμούς και στον αέρα, πάντα ανάλογα με το φούρνο
Τη τρώμε ζεστή ή κρύα - όπως όμως και να τη φάμε είναι θεσπέσια!
ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου