Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Πώς αποθηκεύονται οι εμπειρίες μας;

"Πολλοί θεραπευτές λένε ότι οι αρνητικές εμπειρίες δεν αποθηκεύονται μόνο στον εγκέφαλο, αλλά ότι αποθηκεύονται σε κάθε κύτταρο του σώματός μας και ότι οι αρνητικές εμπειρίες μπορούν να μεταβιβαστούν από γενιά σε γενιά." - Evelyn Einhaeuser
Αυτό υποστηρίζεται από την επιγενετική. 
Για παράδειγμα, υπάρχει μια έρευνα που έγινε με ένα ποντίκι.
Και το ποντίκι μύρισε άνθη κερασιάς. 
Είναι μια γλυκιά μυρωδιά, αλλά μόλις το ποντίκι την μύρισε, υπέστη σοκ. 
Έτσι, κάθε φορά που μύριζε αυτή τη γλυκιά μυρωδιά, δεχόταν ένα σοκ. 
Κάποια στιγμή το ποντίκι φοβήθηκε, ήξερε ότι μόλις ερχόταν η μυρωδιά θα ερχόταν το σοκ. Ζευγάρωσαν το ποντίκι και ο απόγονος αυτού του ποντικιού, ακόμη και αν αυτό το ποντίκι δεν είχε μυρίσει ποτέ άνθη κερασιάς, είχε αντίδραση φόβου σε αυτό.
Έτσι, αυτό πέρασε στην επόμενη γενιά. 
Αλλά αυτό που πραγματικά θέλω να τονίσω είναι ότι μπορεί να είναι προγραμματισμένο εκεί μέσα, αλλά δεν είναι καθόλου μόνιμο, διότι η επιγενετική αλλάζει με το περιβάλλον και την αντίληψη.
Αν οι άνθρωποι λένε "α, είναι προγραμματισμένο στα γονίδιά μου και δεν μπορώ να το ελέγξω, επειδή έχω αυτό το πρόγραμμα και είμαι θύμα", έχω να πω: "Δεν με νοιάζει τι έχεις, μπορείς να αλλάξεις τα πάντα, επειδή αυτό είναι το νόημα της επιγενετικής".
Δεν χρειάζεται να επιμείνετε στο παλιό πρόγραμμα, αλλάζοντας τη ζωή σας μπορείτε να αλλάξετε τα γονίδιά σας. 
Όπως είπα, ακόμη και σε οκτώ ώρες διαλογισμού τα γονίδιά σας αλλάζουν. 
Έτσι, αν αρχίσετε να ενημερώνετε τους ανθρώπους ότι μπορούν να αλλάξουν τα γονίδιά τους και ότι μπορούν να είναι ισχυροί, τότε υπάρχει η ευκαιρία να δημιουργήσετε υγεία στον πλανήτη.
Αν τους πείτε ότι είναι θύματα και ότι στην πραγματικότητα δεν έχουν καμία δύναμη, τότε αφαιρείτε την υγεία του πλανήτη, επειδή κάποιος θα βγάλει πολλά χρήματα από το να κρατάει τους ανθρώπους θύματα. 
Οι φαρμακευτικές εταιρείες εμποδίζουν την υγιεινή διατροφή και οτιδήποτε άλλο όπου οι άνθρωποι μπορούν να ενδυναμωθούν. 
Και κρατούν το κοινό μακριά από το να γίνει αυτοδύναμο, γιατί όσο το κοινό αισθάνεται θύμα, θα είναι πελάτες. 
Αλλά αν το κοινό γνωρίζει ότι μπορεί να αλλάξει τις πεποιθήσεις του, τα πρότυπα και τα γονίδιά του, δεν υπάρχουν άλλα χρήματα για τις φαρμακευτικές εταιρείες. 
μετάφραση κειμένου από brucelipton  και επιμέλεια κειμένου:ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου