Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

- Γιαγιά μου, για πες μου, πώς αντιμετωπίζεις τον πόνο;

- Γιαγιά μου, για πες μου, πώς αντιμετωπίζεις τον πόνο;"
- Με τα χέρια μου, αγάπη μου. 
Αν το έκανα με το μυαλό μου ο πόνος αντί να μαλακώνει, θα γινόταν ακόμα πιο δυνατός, πιο τρομακτικός"
- Με τα χέρια σου γιαγιά;"
- Ναι αγάπη μου με τα χέρια μου.
Τα χέρια μας είναι οι κεραίες της ψυχής μας. 
όταν μαγειρεύουμε, 
όταν ζωγραφίζουμε, 
όταν παίζουμε,
όταν φροντίζουμε τα λουλούδια μας,
όταν φροντίζουμε τα δέντρα μας,
όταν ξεφυλλίζουμε ένα βιβλίο,
όταν ανακατεύουμε το χώμα,
όταν φυτεύουμε στη Γη στέλνουμε σημάδια φροντίδας στο βαθύτερο κομμάτι του εαυτού μας. Και η ψυχή μας καταπραϋντική, οπότε δεν χρειάζεται πια να σου στέλνει πόνο για να σε προσέξουν.
- είναι λοιπόν τόσο σημαντικά τα χέρια μας γιαγιά μου;
- Ναι, παιδί μου. 
Σκέψου τα μωράκια,αρχίζουν να γνωρίζουν τον κόσμο με το άγγιγμα των χεριών τους. και αν παιδί μου,κοιτάξεις τα χέρια των ηλικιωμένων σου λένε για τη ζωή τους περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματος. 
Ό, τι είναι φτιαγμένο με τα χέρια μας λέγεται ότι γίνεται με την καρδιά - μην ξεχνάς παιδί μου την περίφημη ρήση "το έκανα με τα χεράκια μου" που όλοι μας έχουμε πει κάποια στιγμή στη ζωή μας, όταν θέλουμε να τονίσουμε την αγάπη με την οποία κάναμε το δώρο που δωρίζουμε!
Και ναι, έτσι είναι, τα χέρια μας και η καρδιά μας συνδέονται. 
Οι θεραπευτές και οι μασέρ το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό - όταν αγγίζουν το σώμα ενός άλλου ανθρώπου με τα χέρια τους δημιουργούν μια βαθιά σύνδεση. 
Είναι ακριβώς αυτή η σύνδεση από την οποία προέρχεται η θεραπεία, αλλά αγάπη μου, σκέψου και τους εραστές, όταν αγγίζονται τους διαπερνά η θεία αύρα του έρωτα και η σύνδεσή τους είναι θεσπέσια! 
- Τα χέρια μου γιαγιά, αχ, και πόσο καιρό είχα να τα χρησιμοποιήσω έτσι!"
- ξεκίνα τώρα αγάπη μου, ξεκίνα να δημιουργείς μαζί τους και όλα μέσα σου θα αλλάξουν.
Η δημιουργία των χεριών σου θα απαλύνει τον πόνο και στιγμή τη στιγμή και ώρα με την ώρα τα αγάπη μου, θα ατονεί, θα αποδυναμώνεται και χωρίς να το καταλάβεις θα έχει μετατραπεί σε ένα όμορφο αριστούργημα, στο δικό σου αριστούργημα.
Elena Bernabè

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου