Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Bαμμένα κόκκινα αυγά και φέτος

...έφτασε και φέτος η ώρα να βάψουμε κόκκινα τα αυγά μας γιορτάζοντας την Ανάσταση και την Λαμπρή!
Την συνταγή που έχω υιοθετήσει είναι με κρεμμυδόφυλλα,
κουρκούμι,
τζίντερ!
Η γεύση των αυγών μου είναι απαράμιλλή!
Και πάμε στη συνταγή μου
-. τα υλικά μου
6 αυγά

κρεμμυδόφυλλα - εδώ δεν υπάρχει ποσότητα, βάζω όσα έχω, 2 με 3 χούφτες, όσα περισσότερα τόσο καλύτερα!
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι θαλασσινό
1 κουταλάκι του γλυκού κουρκούμι
1/2 κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ
2 με 3 κουταλιές ξύδι
και
-. σε μεγάλη κατσαρόλα βάζω τα κρεμμυδόφυλλα,
-. ρίχνω νερό και υπολογίζω τόσο, όσο να σκεπάζει πολύ-πολύ καλά τα αυγά μου και τα αφήνω να σιγοβράσουν, τα κρεμυδόφυλλα, για μισή ώρα. 
-. σουρώνω με σουρωτήρι ή τουλπάνι,
-. αφήνω τη βαφή μου να κρυώσει λίγο και
-. τη ρίχνω στην κατσαρόλα,
-. προσθέτω το ξύδι,
το αλάτι,
το κουρκούμι και
το τζίντζερ και ανακατεύω,
-. πλένω ένα-ένα τα αυγά μου, πολύ-πολύ καλά σε τρεχούμενο νερό και τα τοποθετώ στην κατσαρόλα με την βαφή,
-. τοποθετώ την κατσαρόλα μου στην εστία της κουζίνας μου, την οποία ανάβω
-. ανάβω το μάτι της κουζίνας περίπου στην μέση, ώστε να έρθει ομαλά ο βρασμός για να μην χτυπιούνται τα αυγά και  ραγίσουν,
-. μόλις αρχίσει να κοχλάζει το νερό, χαμηλώνω την θερμοκρασία και αφήνω να βράσουν για 10-15 λεπτά μέχρι για να σφίξουν καλά,
-. και σιγά-σιγά θα βλέπω τα αυγά να κοκκινίζουν – στο τέλος του βρασμού θα έχουν γίνει κόκκινα
-. όταν είμαι ικανοποιημένη με το χρώμα, τα βγάζω από το νερό και τα αφήνω να στεγνώσουν.
-. μόλις κρυώσουν τα αλείφω λάδι με ένα πανάκι  για να γυαλίσουν.
              και του χρόνου με υγεία!

                     κείμενο και επιμέλεια ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου